Корпуса е или син или жълт. Жалко е само че са ти резнали главата с 42 лв - датчика струва около 15, и аз щях да горя така ама в Ал. Ауто, но предвид факта че ти се е оправила колата - здраве да е!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смятам че е важно касае доста хора
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
Тези 42 лева на фона на 1000-та, налети в търсене на проблема, са повече от приемливи! Жалко че смених термостат и кабели седмица преди това, просто не можах да намеря датчика...Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
И аз мисля че е от него, на моята дедра веднъж като я гледаха на диагностика ми казаха че тоя датчик показва грешно и ще трябва да си го сменя, аз си я карах така с години без проблем и един ден реших да го сменя, купих нов сложих го и.... О ужассс егати датчика направо ми се подлуди колата. Първо като запали едвам хващаше обороти, и беше много мудна при ниски обороти. Сложих си стария датчик и всичко се оправи. Та да знаете според мен виноовен за този проблем е именно датчика, така че аз бих си сменил първо него (тук малко си противореча, защото на мен с новия датчик се появи проблема, но симптомите са същите) на бравото ми също има едно зачудване на ниски обороти даже днес за първи път ми претресе няколко пъти в ниските обороти, та като чета темата си мисля първо с тоя датчик да се захвана. Ако тои не показва точно ,компютъра греши в преценката за температурата на мотора от там бърка стъпковия мотор а от там се бърка и сместа и ето ти белята. Ясно е че не на всички стози проблем колата ще се оправи със смяната на този датчик но от изчетеното до тук и от описаните симптоми маи тои е главния виновник.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Абе колеги на 1.6 16В тоя датчик ако не е на тялото на термостата къде може да е???????spark написа:Ето така изглежда датчика на 1.4. Не знам при 1.6 дали е същия. И датчика, който се намира на блока съм купил ама май ми е в жабката, той е към 5-6лв, а този 15-16лв. Обаче в тоя студ хич не ми се занимава
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Аз го имах,защото като го покарам 15 км на газ и отчита грешка ЕКУ-то.Просто като натиснеш педала и забива,като го отпускаш-върви.Газаджията сложи едно реле,което рестартира компа,като я гася,защото винаги първите 15 мин си я карам на бенз и няма проблеми.Лошото е,че са нужни поне 10 мин да е загасена за да изчисти грешката и се сещате,че ако ми свърши газта по път,трябва да чакам,иначе върви тегаво...дали би могло да се направи по друг начин тази работа?Ако тотално се изключи ЕКУ-то,като минавам на газ?То сега си бачка,като съм на газ,но не свети инжекцийката,освен при палене.И може ли нещо да му навреди този постоянен ресет?Четох,че ЕКУ-то е самообучаващо се-помни разни неща,които сигурно са си от значение,като колата навърта постепенно хил км...До сега не съм забелязал някаква разлика,като тръгвам всеки ден с ресетнато ЕКУ,но знам ли...werti написа:При мен бравото този проблем с мудноста го има само на бензин на газ си въри много по добре. Незнам защо е така много съм се чудил............................................. ......1.4/ 121.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Абре де ги намирате тея маистори да го фанеш да го извъртиш една полуоска в главата. Направил ти го е по наи тъпия начин. Толкова ли неможа да ти сложи един имулатор и да се реши проблема ми с реле ще спира тока всеки път на компа та да му се чистят грешките. Сега в момента принципа на работа на неговата измишлотина е следната. По принцип като откачиш акомулатора и колата постои малко се изчистват грешките от компа и после нямаш проблем на безин, но след няколко паленета пак се натрупват и пак започват мизериите на безин, е та тоя твоя хубусник е направил точно това с тва реле, вместо да ти се налага да откачаш акомулатора то на всяко гасене ти спира тока на компа и ето ти ефекта -изчистени грешки, ама тва е простотия едвали тои е открил "топлата вода" с тва реле, щом не се практикува този начин значи не е много добре за компа. Отиди на свястен газаджия и ако ти се прежалват 30-40 лева да ти сложи един имулатор, кви са тея глупости да чакаш по 10 мин за да минеш на бензин ми ако женати ражда на задната седалкаnadq написа:Аз го имах,защото като го покарам 15 км на газ и отчита грешка ЕКУ-то.Просто като натиснеш педала и забива,като го отпускаш-върви.Газаджията сложи едно реле,което рестартира компа,като я гася,защото винаги първите 15 мин си я карам на бенз и няма проблеми.Лошото е,че са нужни поне 10 мин да е загасена за да изчисти грешката и се сещате,че ако ми свърши газта по път,трябва да чакам,иначе върви тегаво...дали би могло да се направи по друг начин тази работа?Ако тотално се изключи ЕКУ-то,като минавам на газ?То сега си бачка,като съм на газ,но не свети инжекцийката,освен при палене.И може ли нещо да му навреди този постоянен ресет?Четох,че ЕКУ-то е самообучаващо се-помни разни неща,които сигурно са си от значение,като колата навърта постепенно хил км...До сега не съм забелязал някаква разлика,като тръгвам всеки ден с ресетнато ЕКУ,но знам ли...werti написа:При мен бравото този проблем с мудноста го има само на бензин на газ си въри много по добре. Незнам защо е така много съм се чудил............................................. ......1.4/ 12
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар