Този двигател е малък за Пунто, какво остава за баничарка, не ги слушай какво ти говорят. Дизел под 1.9 не си купувай никога освен ако не го взимаш чисто нов и си решил да го караш най-много 100 000 км., като за това време ще си го намразил, че не върви като е натоварен.Лично мнение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Oтносно ФИАТ Фиорино.
Collapse
X
-
Този двигател е по-мощен от 1.9 дизел тъкмо с 12 коня... щото имам 1.9 дизел и знам как върви. Друг е въпроса, че колите са от един дол дренки и двете с тази мощност. Но като ударят нафтата и бензина 3.50 - 3.70 лв литъра по Коледа колегата ще оцени тази кола.А сега конкретно по въпросите на колегата:- Запознати ли сте с Фиорино, като модел ? Горе долу да, Ситроен-а и Пежо-то са абсолютно същите, части може да си вземаш и от трите вносителя... както и части от други магазини на по-ниска цена с по-ниско качество. Като цяло това е работна кола, максимално опростена, съответно и лесна за поддръжка. - Заслужава ли си този автомобил, като семеен такъв ? Абсолютно да. Имам Берлинго, като тръгнеш някъде на път можеш да вземеш половината къща дето се вика без да се налага да имате багаж, който да се мота в краката. Голямо е, 4 човека пътуват на широко, дори и 5-ти да се качи не е теснотия. Висока е - лесно можеш да ходих за риба примерно.- Не е ли подозрително ниска тази цена за 2009 година на производство ? Самата кола не е много скъпа като нова.- И 1.3 Мултиджет ( 82 к.с.) оптимален двигател ли е за това купе ?Зависи какво имаш в предвид под оптимален. Ако ще караш със 110 на магистралата си е добре, за повече не става. За града е идеален .ilko-gd написа:Този двигател е малък за Пунто, какво остава за баничарка, не ги слушай какво ти говорят. Дизел под 1.9 не си купувай никога освен ако не го взимаш чисто нов и си решил да го караш най-много 100 000 км., като за това време ще си го намразил, че не върви като е натоварен.Лично мнение.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
1.9 имат коне и коне. Моят 1.9 е 100, другите са с 105 коня, на Пунто с 80, на Стило - 115, има ги и по 120, та и 150. Определено и аз се "смущавам" от "липсата" на достатъчно кончета. Презумпцията ми е да я товаря па макар и 3-4 пъти в годината, но пък дистинацията ми е на 450 км. с преход през Балкана. При положение, че съм ползвал Брава-та си с далеч по-леко купе и с около 20 кончета от горе определено се притеснявам. Преди години съм карал кола "семпла откъм кончета" и честно казано усещах теглото на всичко, което носих със себе си. На баир пък ми идеше да сляза от нея... :D Допитах се и до човек каращ Добло със същия двигател. Той ме посъветва да търся по-мощния двигател. Не ми е спешно - върша си работата и със сега съществуващите "ресурси", но определено бях приятно изненадан от цената и годината на производство на този автомобил, въпреки, че опасенията си откъм кубатура на двигателя и извадените му от там кончета бях описал във въпроса си. Ще си прецизирам нещата.siluro написа:Този двигател е по-мощен от 1.9 дизел тъкмо с 12 коня... щото имам 1.9 дизел и знам как върви. Друг е въпроса, че колите са от един дол дренки и двете с тази мощност. Но като ударят нафтата и бензина 3.50 - 3.70 лв литъра по Коледа колегата ще оцени тази кола с един газов инжекцион.ilko-gd написа:Този двигател е малък за Пунто, какво остава за баничарка, не ги слушай какво ти говорят. Дизел под 1.9 не си купувай никога освен ако не го взимаш чисто нов и си решил да го караш най-много 100 000 км., като за това време ще си го намразил, че не върви като е натоварен.Лично мнение.
ПС: Краси и аз се учудих малко в цената, съпоставяйки с това, какво предлагат братчетата и сестричетата на този модел.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Мисля че сам си си отговорил. Това че един двигател има "коне" нищо не значи. Можеш да си сигурен че Пунто 1.9 с 80 к.с. и Пунто 1.3 с 82 к.с. на баира усещането с 1.9 ще е много по различно. Конете продават колата, а въртящият момент я движи. При нас всичко е баири и на трета от 1000 до 3000 оборота си карам без да превключвам, като автоматик. Това с 1.3 няма как да стане никога, особено пък с Добло. Истината е 1.9 Мултиджет.ntodorov написа:1.9 имат коне и коне. Моят 1.9 е 100, другите са с 105 коня, на Пунто с 80, на Стило - 115, има ги и по 120, та и 150. Определено и аз се "смущавам" от "липсата" на достатъчно кончета. Презумпцията ми е да я товаря па макар и 3-4 пъти в годината, но пък дистинацията ми е на 450 км. с преход през Балкана. При положение, че съм ползвал Брава-та си с далеч по-леко купе и с около 20 кончета от горе определено се притеснявам. Преди години съм карал кола "семпла откъм кончета" и честно казано усещах теглото на всичко, което носих със себе си. На баир пък ми идеше да сляза от нея... :D Допитах се и до човек каращ Добло със същия двигател. Той ме посъветва да търся по-мощния двигател. Не ми е спешно - върша си работата и със сега съществуващите "ресурси", но определено бях приятно изненадан от цената и годината на производство на този автомобил, въпреки, че опасенията си откъм кубатура на двигателя и извадените му от там кончета бях описал във въпроса си. Ще си прецизирам нещата.
ПС: Краси и аз се учудих малко в цената, съпоставяйки с това, какво предлагат братчетата и сестричетата на този модел.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Подозирам двигател 1.3 Multijet/75 коня,същият се монтира на Doblo,пак в Турция.Верижен мотор,спокойно влачи тежести от 300-500кг.,на магистрала си държи 140-въпреки товара.Изобщо не го квалифицирам за "шумен" мотор,хем се кара с 5/40-не е "Селения",нито "Кастрол".Със среден товар си е достатъчно пъргав,е на старт под 1800-не може да тръгне,но се свиква.Мешан разход-6-6,5."Науката започва с измерването..."
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар