Започвам отначало, значи от няколко месеца ми се яви проблем на втора скорост, просто трябваше много силно да "джасна" лоста за да може да включа, последва разглобяване на лостовата система, пеперудата, щанги втулки и т.н. и се оказа, че проблема е в скоростната кутия. Сега въпроса ми е струва ли си да отварям кутията и да сменям компоненти и изобщо продават ли се, или да търся друга кутия и евентуално от какви модели стават и съответно какви двигатели
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за скоростна кутия Фиат Типо
Collapse
X
-
Ми и да вземеш кутия втораупотреба пак ще си трябва ревизия, така че аз на твое място бих отворил старата и поне биш се опитал да я оправя, може да е нещо елементарно.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Re: Въпрос за скоростна кутия Фиат Типо
Пробвай с междинна газ дали няма да включва по лесно. Иначе за частите нямам си представа като цена как са и дали се намират. Пък и трудно ще намериш майстор да ти я направи. Ако се захванеш сам нищо чудно после да не можеш да я събереш. В инструкцията гледам ползват разни скоби, зегер-клещи, нищо чак толкова специално.Valiosport написа:Започвам отначало, значи от няколко месеца ми се яви проблем на втора скорост, просто трябваше много силно да "джасна" лоста за да може да включа, последва разглобяване на лостовата система, пеперудата, щанги втулки и т.н. и се оказа, че проблема е в скоростната кутия. Сега въпроса ми е струва ли си да отварям кутията и да сменям компоненти и изобщо продават ли се, или да търся друга кутия и евентуално от какви модели стават и съответно какви двигатели
Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
А части откъде да и намера дори да я отвора ? Варианта да мина с някой синхронизатор или зъбчатка ми звучи доста примамливS_BANKOV написа:Ми и да вземеш кутия втораупотреба пак ще си трябва ревизия, така че аз на твое място бих отворил старата и поне биш се опитал да я оправя, може да е нещо елементарно.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Така както го описваш,напълно е възможно да е синхронизатор.Аз лично само съм отварял две кутии ,за да видя какво има из вътре,голяма игра е отварянето.Затварянето сигурно още по зор.Ако питаш мен първо виж из магазините дали можеш да си намериш части, и тогава се заемай.КъсметMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Колега знаеш ли дали може да се избие оста която е на рейката за която се захваща "пеперудата" (ако мога така да се изразя), където за хваща с един щифт и има една голяма шайбаkik73bg написа:Така както го описваш,напълно е възможно да е синхронизатор.Аз лично само съм отварял две кутии ,за да видя какво има из вътре,голяма игра е отварянето.Затварянето сигурно още по зор.Ако питаш мен първо виж из магазините дали можеш да си намериш части, и тогава се заемай.Късмет
Има ли начин да се избие и някой правил ли го е, защото ме е страх да ударя с чука да не взема да спукам рейката
Направих втулка за там и пак има голямо хлопане и си мисля, че там е проблема, защото вчера докато паркирвах пред блока и като изключих от първа на неутрална и като пуснах съединитела колата угасна (не е била изключила от скорост
). Дали няма да може да се набие обикновен болт с контра гайка там, че тоя болт сто процента има износване щом се е износил отвора на пеперудата ...
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Пробвай в магазините за авточасти дали може нещо с поръчка или примерно официалния представител на SKF. Ако не поне могат да те насочат къде да търсиш. Или пробвай с Google.Valiosport написа:А части откъде да и намера дори да я отвора ? Варианта да мина с някой синхронизатор или зъбчатка ми звучи доста примамливS_BANKOV написа:Ми и да вземеш кутия втораупотреба пак ще си трябва ревизия, така че аз на твое място бих отворил старата и поне биш се опитал да я оправя, може да е нещо елементарно.
Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Е там като не се гресира и спича яката. Явно се е протъркал точно заради това. Според мене тая ос е набита и без нагряване няма да излезе.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Вилка ? - така каза кристалния ФЕСValiosport написа:Вчера стана нещо с типото и вече не мога да включвам скорости, едвам я прибрах на първа
Даже не мога да освобода от скорост да я избутам назад където си спирам пред блока
Някой има ли идея какво и е ?
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Къде се намира тази вилка и как се сменя, скъпа ли е ? Извинявам се за тъпите въпросиS_BANKOV написа:Вилка ? - така каза кристалния ФЕСValiosport написа:Вчера стана нещо с типото и вече не мога да включвам скорости, едвам я прибрах на първа
Даже не мога да освобода от скорост да я избутам назад където си спирам пред блока
Някой има ли идея какво и е ?
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
И ако сменя тази вилка ще се оправи ли ? Пробвах да натегна жилото, но никакъв резултатS_BANKOV написа:Вилката е рамото на което се закача жилото на съединителя.
На първа лоста ми отива много във ляво и напред, като включа втора си стои пак на първа ... Трета, четвърта и пета хъркат при опит да ги включа в движение, на място влизат при запален двигател, но колата не тръгва дори при много газ само прави опит
Май ще трябва да се разделям с колата
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар