Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем Типото няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем Типото няма мощност

    Здравейте Колеги От известно време Типото го няма никаде по баирите и на гас и на бензин и като го понастъпа при някое искачване и вътре почва да мерише но немога да определа точно миризмата дали е на недобре изгоряло гориво или на масло относно маслото по мотора течове няма .А и сутрин като запала на бензин малко чудно работи като че ли на 2 или 3 цилиндура и като форсираш на студено па грам мощност няма и се тресе мотора като загрее работи нормално според мен но пак из нанагорнище го няма никаде за 1.6 мотор в момента невърви и като 1.1 и по някой път на бензин като карам се претриса мотора като че ли нещо му недостига но не гасне.Направо незнам вече кво да гледам и пробам даите акъл или идеи някои ако е имал същите проблеми
    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

    #2
    Типичен симптом за не работещи свещи или кабели а може и двете.Задръстен въздушен филтър или неподходящ.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      хм..

      колега свали свещите да видиш какви са.. според мен проблема е в тях..кабели ,бобина зависи точно кой мотор 1.6 е..както каза колегата по горе
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        Колеги Мотора е 1.6 и.еА филтара въздушният е нов както и маслото сменени са в началото на МайСвещите не са по стари от година а кабелите да са сменени преди около 2 години а как може да се разбере дали проблема не е в Бобината .Ще развия някоя от свещите и ще я снимам да погледнете как е .Освен профилактично да зема нови свещи и кабели и да пробам как ще е .Утре ще кача снимки на свещите
        Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

        Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
        Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

        Коментар


          #5
          хм...

          колега дръпни един от всеки кабел и сложи една здрава свещ..хвани с клещите..и гледай дали има хубава искра! така поседователно провери 4-тирите кабела..да видиш дали има хубава искра..Ако няма искра на някой цилиндър , сложи друг кабел за проба..ако пак няма искра сигурно има проблем с бобината..направи снимки и на 4-те свещи... ако свещите и кабелите излезнат здрави най-добре е да ходиш някаде да ти замерят бобината...
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            А задръстена дюза как ви звучи?Бедна,богата смес?Ламбда сонда?Трябва да се видят тия неща.
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #7
              pecata написа:
              А задръстена дюза как ви звучи?Бедна,богата смес?Ламбда сонда?Трябва да се видят тия неща.
              няма как да го прави и на газ и на бензин ако е от ламбда или от дюза
              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

              Коментар


                #8
                Колегата добре те е насочил към свещи, кабели и т.н. Все пак цвета на свещите говори много. А за кабелите доста некачествени неща се продават. Можеш вечер на тъмно да видиш дали не правят утечка. Само да допълня за бобината че можеш да я провериш с мултицет. За двигател 1.6 са следните данни: За първична намотка: 0,405 - 0,495 ОмаЗа вторична намотка: 4320 - 5280 ОмаВсе пак да питам постепенно ли започна да не ти върви колата или изведнъж стана така, да не е прегрявана, вентилатора включва ли ти?
                Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                Коментар


                  #9
                  Прескочил зъб на ангренажа?

                  Коментар


                    #10
                    Колеги тази нощ се сьбудих кьм 3 не ми се спеше и отидох при колата дигнах капака и запалих.Цялата бобина беше в искри и кабела от нея дето отива в дистрибутурната сьщо искреше от кьм бобината и някои от кабелите които са кьм цилиндрите сьщо хвьрляха искри вероятно са се скапали кабелите или бобината как мислите?Ще пробам както предлага колегата с нова свещ на секи цилиндьр па да видим ще кача и снимки на 4 те свещи
                    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                    Коментар


                      #11
                      Бубина и кабели се предават от кофти свещи смени ги с читави и тогава оправяи пораженията за да не да налееш пари за бубина и кабели и после да се върнеш бързо бързо в същата ситуация.
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        Не си спомням точно ама май дори и да ти бачкат свещите се препоръчваше на 2г да се сменят. Е важното е че си разбрал откъде е проблема. Това е половината работа.
                        Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                        ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                        Коментар


                          #13
                          Така е колеги утре отивам за хубави свеши по каталог за тоя мотор макар че в днешно време и по каталог пак може да купиш боклук тези които са в момента са купувани пак по каталог а са за нищоДано да е само от свещите да не са отишли и кабелите и бобината че тогава ще се дава яко пара
                          Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                          Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                          Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                          Коментар


                            #14
                            Така е колеги утре отивам за хубави свеши по каталог за тоя мотор макар че в днешно време и по каталог пак може да купиш боклук тези които са в момента са купувани пак по каталог а са за нищоДано да е само от свещите да не са отишли и кабелите и бобината че тогава ще се дава яко пара
                            Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                            Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                            Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                            Коментар


                              #15
                              stivan_alone написа:
                              Така е колеги утре отивам за хубави свеши по каталог за тоя мотор макар че в днешно време и по каталог пак може да купиш боклук тези които са в момента са купувани пак по каталог а са за нищоДано да е само от свещите да не са отишли и кабелите и бобината че тогава ще се дава яко пара
                              Така е много боклуци се продават. Ти затова в първия пост хубаво писа че си сменял кабелите преди две години ама толкова са искарали. Още по-фрапиращ случай да ти кажа като сменях ангренажа , ролки и т.н. бях ги купил от ЕВРО-07. Смених ги всичко точно, направих едно пробно кръгче 10-15 км, свалям капака и на двете ролки греста беше излязла. Та оттогава не съм стъпил повече в тоя магазин.
                              Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                              ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                              Коментар

                              Working...
                              X