Здравейте, дайте някои съвети как да го избягваме. Взех много да се притеснявам за този картер... той ли е най-важния елемент отдолу, който може да замине? Колата няколко пъти съм я жулвал съвсем леко с ниска скорост говоря завой. Тази вечер от 1 леко баирче, то като паркинг и пак леко я одрасках, но не знам точно къде... Та въпросът ми е какви маневри да правим за да го избегнем максимално. Брата ми вика ако ще качвам нещо заставам и въртя максимално ляв или десен да се качи 1во гумата. Тая вечер я жулнах сигурно, защото като давах назад и слизах от "баирчето" завих на дясно леко, а не само назад и да си изляза или не е така. Давайте съвети... :D И тоя картер толкова лесно ли заминава?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избягване опирането отдолу - как
Collapse
X
-
Доста хора с ниски коли свикнахме да караме такаAirfan написа:Лесно е - не прекрачвай шахта, а минавай с гумите през нея. По-евтино излиза.
Иначе да по-евтино е.За баирчета брат ти е прав,минавай на една страна да мине първо едната гума.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Избягването на опиране отдолу е част от свикването с габаритите на колата. Трябва бързо и в движение да преценяваш горе-долу над какви предмети и неравности можеш да минеш с колата и, ако ти се виждат опасни, да ги заобикаляш. Досега не съм имал проблеми в това отношение, най-голямото опиране е, когато веднъж задрах с единия носач, но дупката се оказа по-дълбока и не можах да й видя дъното, затова, иначе картерът ми е девствен :DFiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
С аудито за сега съм нямал проблеми с опирането, ама виж с форда преди направо щях да го разцепя на две през един бордюр
. Даже имах случай с 4 човека през една неравност на пътя и като подскочи и се приземи на едно малко по височко място и пода опря, това при движение с около 60км/ч. А иначе за картера, слагаш някаква ламарина(около 3-4мм) с една рамка да предпазва от случайни удари. Ама наистина както казаха колеги, внимавай какво обкрачваш с колата. Или слагаш по високо окачване и ставаш готов за офроуд.
Коментар
-
Добра идея, ще предложа на брата
, че 1.8 брава вече трудно.. а тоя алуминиевия картер... мале, мале. Вчера опря малко, остърга, предполагам не е нищо сериозно. И мисля, че беше в средата не отпред. То да беше толкова високо не... ама не знам може би, защото завих по време на слизането... А ако измисля нещо скара или ламарина с рамка къде мога да я завия?
А и да попитам, всяка кола ли има тая пластмаса най-отдолу - нож и викали... Брата вика, че сме я откачили :D демек много близо до картера? Вярно ли е това?
Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Захванал съм я в задния край с болтове за моста, предната част е завита със болтовете където държат маската с радиаторите, и за да не подава при евентуален удар съм пуснал едно желязо до десния тампон на мотора и е завито с един от неговите болтове.
Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
Е сложиш ли такава скара ти точно, ще опираш на всяка неравност. Сега ти е достатъчно ниско картера, със скарата ще падне долната точка на колата с още 2-3 см... Лошо Седларов, ЛОШО! Просто внимавай къде караш, какво обкрачваш и няма да имаш ядове. П.С.един картер е 80-120лв., според зависи от продавача :P ВНИМАВАЙ !GaTio2 написа:Добра идея, ще предложа на брата
, че 1.8 брава вече трудно.. а тоя алуминиевия картер... мале, мале. Вчера опря малко, остърга, предполагам не е нищо сериозно. И мисля, че беше в средата не отпред. То да беше толкова високо не... ама не знам може би, защото завих по време на слизането... А ако измисля нещо скара или ламарина с рамка къде мога да я завия?
А и да попитам, всяка кола ли има тая пластмаса най-отдолу - нож и викали... Брата вика, че сме я откачили :D демек много близо до картера? Вярно ли е това?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
До сега не съм опрял никъде, но и да опираше предпочитам да опре във скарата от колкото в картера.Synthy написа:Е сложиш ли такава скара ти точно, ще опираш на всяка неравност. Сега ти е достатъчно ниско картера, със скарата ще падне долната точка на колата с още 2-3 см... Лошо Седларов, ЛОШО! Просто внимавай къде караш, какво обкрачваш и няма да имаш ядове. П.С.един картер е 80-120лв., според зависи от продавача :P ВНИМАВАЙ !GaTio2 написа:Добра идея, ще предложа на брата
, че 1.8 брава вече трудно.. а тоя алуминиевия картер... мале, мале. Вчера опря малко, остърга, предполагам не е нищо сериозно. И мисля, че беше в средата не отпред. То да беше толкова високо не... ама не знам може би, защото завих по време на слизането... А ако измисля нещо скара или ламарина с рамка къде мога да я завия?
А и да попитам, всяка кола ли има тая пластмаса най-отдолу - нож и викали... Брата вика, че сме я откачили :D демек много близо до картера? Вярно ли е това?Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
За картер от същият мотор говоря. Мисълта ми беше, че не е чак толкова ниска колата за да се троши без скарата. За офроуд си има други коли, и на тях не пише фиат. Аз карах 3 години кола с такъв двигател (1.
, като съм се катерил по бордюри, минавал съм по черни пътища - веднъж не съм закачил картера. Ако се внимава и се има предвид този недостатък на колата - всичко е ОК.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Абе намира се ама си е късмет да го намериш читав, я е със скъсано ухо я е изметнат, я е заваряван. Пък и за тоя мотор няма заменяемост на картерите. Гатьо, имай предвид че най вероятно не жулиш картера а пробката, и като го удариш задължително се оглеждай за мазна следа да не стане пак нов ремонт на двигателя. Ако планката на генерацията не е махната я махнете, по евтино е някък си от към картери. Тая скара на 1.8 не важи няма как де се постави.popara801 написа:Бе то картер се намира,но ще трябва и масло после ново,а и ако не се усетиш навреме да загасиш колата,ще трябва направо друг мотор да търсиш,че ремонта скъп излиза.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар