Колеги дайте мнение, дали не може да си караме стилаците на габарити, вместо на къси, и да казваме на кат, че са дневни светлини, ако кажат ама това не са дневни, я пусни габарити, замазваме положението с копчето П, че след като то се натисне са активирани габаритите, а с едно врътване на лостчето са само дневни уж?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило-фарове и закон
Collapse
X
-
rotdot
Re: Стило-фарове и закон
Освен да пробваш. Най-вероятно не, те са две умрели лампички.milenskia написа:Колеги дайте мнение, дали не може да си караме стилаците на габарити, вместо на къси, и да казваме на кат, че са дневни светлини, ако кажат ама това не са дневни, я пусни габарити, замазваме положението с копчето П, че след като то се натисне са активирани габаритите, а с едно врътване на лостчето са само дневни уж?
-
Re: кола
§ 3. В чл. 70 ал. 3 се изменя така:,,(3) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.kluchar написа:Не знам как точно е в променения законно някъде четох че не може на габарити или халогени .То тогава ако си купиш от 20-30 лв допълнителни фарове те дневни ли са или не .Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Колега, зачети се отново - обяснено е много ясно дори:По-ясно от това здраве му кажи - дневните светлини са дефинирани с какви параметри трябва да са с някаква директива на ЕС, късите светлини също са ясни.В чл. 70 ал. 3 се изменя така:,,(3) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.
Коментар
-
Хубаво, нека да я покажат тая директива, все пак курса съм изкарал преди двайсет години, тогава не имало евро директиви.Пък тая глупост доколкото знам никъде я няма в европа , през деня да се кара задължително на светлини.Наскоро шурека си дойде от Англия, и се учуди за поредната българска глупост, дори в Англия няма такъв закон, за мен това е поредното подмазване на депу- близачи пред евросъюза.Airfan написа:Колега, зачети се отново - обяснено е много ясно дори:По-ясно от това здраве му кажи - дневните светлини са дефинирани с какви параметри трябва да са с някаква директива на ЕС, късите светлини също са ясни.В чл. 70 ал. 3 се изменя така:,,(3) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
По принцип не може да се кара на габарити, но на Стилото, като сложиш едни диоди, минават.Мен не са ме спирали че карам на габарити до сега, като съм с тях. Няма как да докажат че това не са такива светлини.Че те си се виждат пред деня като светят.Ако са стандартните крушки - забрави.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Мисля, че дори и аз съм я пускал някъде из форума, но ми идва малко късно сега да я ровя пак.betuk написа:Хубаво, нека да я покажат тая директива, все пак курса съм изкарал преди двайсет години, тогава не имало евро директиви.Пък тая глупост доколкото знам никъде я няма в европа , през деня да се кара задължително на светлини.Наскоро шурека си дойде от Англия, и се учуди за поредната българска глупост, дори в Англия няма такъв закон, за мен това е поредното подмазване на депу- близачи пред евросъюза.Airfan написа:Колега, зачети се отново - обяснено е много ясно дори:По-ясно от това здраве му кажи - дневните светлини са дефинирани с какви параметри трябва да са с някаква директива на ЕС, късите светлини също са ясни.В чл. 70 ал. 3 се изменя така:,,(3) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.
Коментар
-
Колега :DGTipo написа:По принцип не може да се кара на габарити, но на Стилото, като сложиш едни диоди, минават.Мен не са ме спирали че карам на габарити до сега, като съм с тях. Няма как да докажат че това не са такива светлини.Че те си се виждат пред деня като светят.Ако са стандартните крушки - забрави.
, диодите къде ги слагаш
, би ли ми обяснил, не съм в час в тия модерни неща.Ако така минава пред катажиите, веднага ще си сложа, с тия фарове само в града и късите разстояния, всеки месец ще трябва да свалям акумуто да го зареждам. :D
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
rotdot
Това с диодите е голяма идея, ако сложиш и едни Cree диоди по 900 лумена всеки. Какъв е цокълът на габартите?GTipo написа:По принцип не може да се кара на габарити, но на Стилото, като сложиш едни диоди, минават.Мен не са ме спирали че карам на габарити до сега, като съм с тях. Няма как да докажат че това не са такива светлини.Че те си се виждат пред деня като светят.Ако са стандартните крушки - забрави.
Коментар
-
При Стило има 2 места във фара за крушки, покрити с сини капачета. С диоди фара свети адски силно. за да не пиука се слага по един диод 68 ома, жичен. Писал съм го доста във форума. Фара си свети и се вижда отдалече. Спомням си че Илк беше слагал диоди, и на неговото браво седяха супер, като дневни светлини си бяха. Но неговите фарове бяха с лупа.На Голф 3 определено светят много силно също.Слагам 2 снимки: от www.dealextreme.com диоди, и фарове с дневни светлини за Стило. Цоклите на стило са като горните, мисля че такива са и на браво и брава.И малко снимки на коли с такива диоди:http://www.dealextreme.com/feedbacks...1372~id.155912Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Електромери ли имате в колите или какво? Какъв е смисъла от тея гимнастики и цигании от дрено изтарикатяване да не завъртим едно копче. Не мога да разбера какво толкова има в това да се кара на включени светлини- това спасява живот и е доказано. Аз лично карам с включени светлини и през деня и това е от поне 7-8 години изграден навик, не е нищо сложно. Нека бъдем културни на пътя и повече европейци .В скандинавските страни също се карат автомобилите с включени фарове целогодишно. Майната му на закона, но най-малкото така е по-безопасно.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
rotdot
Нямам нищо против да карам на пуснати фарове, нямам против и да я оставям на фарове загасена и да и купувам всеки месец акумулатор. Имам против да свалям предна лява гума и подкалник и да си играя 2 часа за да сменя една крушка на стилото.Alex_RT написа:Електромери ли имате в колите или какво? Какъв е смисъла от тея гимнастики и цигании от дрено изтарикатяване да не завъртим едно копче. Не мога да разбера какво толкова има в това да се кара на включени светлини- това спасява живот и е доказано. Аз лично карам с включени светлини и през деня и това е от поне 7-8 години изграден навик, не е нищо сложно. Нека бъдем културни на пътя и повече европейци .В скандинавските страни също се карат автомобилите с включени фарове целогодишно. Майната му на закона, но най-малкото така е по-безопасно.
Коментар
-
Светодиодите са наистина добра идея но не можеш да ги охладиш, ако трябва гнездото на габарита да светне както трябва. Пък и дори най-добрия светодиод на Cree, който е най-добрият в света по принцип, е 160Lm/W при 25гр. Повишиш ли температурата нещата се влошават и освен по-ниския добив му скъсавяш и живота. Т.е. дори 2W мощност да има трябва да изкараш топлината. В гнездото на габарита е почти невъзможно и неефективно. Мислил съм го и затова споделям. Един такъв светодиод струва около 7-8$. просто трябва си фар със специална конструкция, иначе е пълна аматьорщина работата - става ненадежно и несериозно.И накрая, мястото за габарит не минава за дневни. нищо че ще свети по-силно.rotdot написа:Това с диодите е голяма идея, ако сложиш и едни Cree диоди по 900 лумена всеки. Какъв е цокълът на габартите?GTipo написа:По принцип не може да се кара на габарити, но на Стилото, като сложиш едни диоди, минават.Мен не са ме спирали че карам на габарити до сега, като съм с тях. Няма как да докажат че това не са такива светлини.Че те си се виждат пред деня като светят.Ако са стандартните крушки - забрави.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар