Колеги оня ден без да искам попрегрях Типо-то , датчика не вкл. и докато се усетя от 90 та на 100 градуса и нагоре, оправих работата, ама може градуси още да е станало, а и един литър масло замина-беше почти на макс, сега е малко под мин. на щеката.Карах още малко-към 300-400км. и не беше загубило повече, или поне много малко щото не си личеше.Но взе да ме притеснява, че при палене взе да излиза досадния сиво-бял пушек от ауспуха.Преди го нямаше или почти не си личеше.А иначе си има тяга колата, набира си.Та мисълта ми е дали само със сегменти ще мине работата или и по-лошо?На някой случвало ли му се е с типото така?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пушек след прегряване
Collapse
X
-
)колега аз имах nisan suni 1.7 .d и аз го прегреях като тебsachma написа:Както вече уточних, това е само при палене, а не при каране.След като запали пушекът изчезва!
това 4е колата си има тяга незна4и 4е вси4ко е о.к моята хар4еше масло като луда но също така и вървеше.а за този дим се полу4ава от маслото което е останало по гарнета та( когато е студена колата ли го има само
)
brava 1.4 12v.sx
drive fast or go home
Коментар
-
Хм...по принцип уж си имам някакъв хабер, ама това за твърдите маркучи не го знам...още утре ще проверя...но ако е така-тогава какво следва?skier написа:а както ти е казал колегата дали марку4ите надуват.като дадеш кгаз на колата марку4ите дали стават твърдиsachma написа:не губи вода никъде.N.Y. State of Mind
Коментар
Реклама
Collapse

но първо виш колко ти хар4и масло и тогава претприемай
до колкота знам 1.5-на 10000 км масло има още живот
а как е водата
Коментар