Излезе, че се е счупил смукателя на маслената помпа вследствие на удар в картера, който е доста смачкан. Преди два дни минах през един свободно стоящ камък, който доста изтропа, но не предполагах, че картерът е поел директно удара. Този смукател е страшно скъп в магазин на "Александър Ауто" - 98 лева. Интересно каква му е цената в Италия. Утре ще търся по едни морги да видя дали няма да се намерят на по-ниски цени и смукател и картер. Ако не успея да намеря картер втора ръка на добра цена, ще изправят стария. Благодаря за отговорите! А маслената помпа на Пунто било страшно трудно да се смени - трябвало да се разглобява двигателя, освен това била много скъпа (между 300 и 400 лева?). Останах, обаче, с впечатление, че има отзиви, че били здрави тези помпи - трудно се разваляли?...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забавяне на загасване на лампичката за маслото след старта
Collapse
X
-
..."свободно стоящ камък" с това трябваше да почнеш приятел!...и не в картера ти е проблема а в смукателя..закарай я на майстор да ти намести или смени смукателя а картера ако не е пробит си го сложи пак него.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Наистина не обърнах достатъчно внимание на това обстоятелство, защото като видях, че има достатъчно масло и като нямах представа за това, че има смукател, който може да се счупи, се насочих към други неща. Сега основният проблем е, че е много скъп този смукател като нов . 98 лева, а стар не знам дали ще намеря за кратко време и на добра цена.lubo_Y10 написа:..."свободно стоящ камък" с това трябваше да почнеш приятел!...и не в картера ти е проблема а в смукателя..закарай я на майстор да ти намести или смени смукателя а картера ако не е пробит си го сложи пак него.
Коментар
-
На времето на Типото бях направил същия номер - при удар отдолу счупих смукателя и малко свих картера.Започна да ми святка лампата на маслото в движение, на десен завой
... ха сега де... ???Като разглобих - смукателя се разхождаше из картера - счупено беше стъблото от планката която се хваща с болтове за помпата.Занесох двете счупени парчета на алуминиева заварка, а картера изправих внимателно с гумен чук. Смених и гарнитурата, която леко прокапваше.От тогава са минали към 8 години - колата още е в движените без да е пипано - колегата ми я купи.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Явно металът е бил подходящ за заварка. В моя случай ми казаха, че става дума за нещо почти като цам, което не подлежи на заварка. Едва в шестата морга за авточасти, която посетих, се намери такъв смукател на цена 40 лева.Yavor написа:На времето на Типото бях направил същия номер - при удар отдолу счупих смукателя и малко свих картера.Започна да ми святка лампата на маслото в движение, на десен завой
... ха сега де... ???Като разглобих - смукателя се разхождаше из картера - счупено беше стъблото от планката която се хваща с болтове за помпата.Занесох двете счупени парчета на алуминиева заварка, а картера изправих внимателно с гумен чук. Смених и гарнитурата, която леко прокапваше.От тогава са минали към 8 години - колата още е в движените без да е пипано - колегата ми я купи.
Коментар
-
И все пак някой от така наречените разбиращи трябваше да предложи на колегата замерване на налягането на маслото с манометър. Нали , ако все пак ще се правим на професионалисти. При тази авария естественно налягането на маслото не е било в нормалните граници и дано не е минал доста километри при това положение. Датчика за налягане гаси лампата , но налягането на маслото със сигурност не е било достатъчно за да създаде добър маслен клин. Като се има в предвид че при такива повреди е неизбежно засмукването на въздух който запенва маслото подстъпващо към двигателя....Дано колегата се размине само със смяна на всмукател , успех.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
rotdot
Ама обяснете ми какво им е на тия текнеко. Стилото го карам вече 120 000км с такъв, все такъв ми дават навсякъде... бравото от по-скоро. Гледах едно клипче от тая зима, при минус 26, наистина по-бавно гасне лампата. Кво му е на тоя филтът, наистина ли няма клапан?Airfan написа:И не слагай филтър Текнеко! По-добре сложи Clean или още по-добре Champion. Разликата в цената между тези три варианта е стотинки!
Коментар
-
Незнам, не съм го рязал никога, но 3 пъти съм му давал шанс и трите пъти на две различни коли ефектът е един и същи. Карам вече само с Шампион - 9 лв.rotdot написа:Ама обяснете ми какво им е на тия текнеко. Стилото го карам вече 120 000км с такъв, все такъв ми дават навсякъде... бравото от по-скоро. Гледах едно клипче от тая зима, при минус 26, наистина по-бавно гасне лампата. Кво му е на тоя филтът, наистина ли няма клапан?Airfan написа:И не слагай филтър Текнеко! По-добре сложи Clean или още по-добре Champion. Разликата в цената между тези три варианта е стотинки!
Коментар
-
rotdot
Бавно гасне лампата? Откъде купуваш шампионите?Airfan написа:...и трите пъти на две различни коли ефектът е един и същи...rotdot написа:Ама обяснете ми какво им е на тия текнеко. Стилото го карам вече 120 000км с такъв, все такъв ми дават навсякъде... бравото от по-скоро. Гледах едно клипче от тая зима, при минус 26, наистина по-бавно гасне лампата. Кво му е на тоя филтът, наистина ли няма клапан?Airfan написа:И не слагай филтър Текнеко! По-добре сложи Clean или още по-добре Champion. Разликата в цената между тези три варианта е стотинки!
Коментар
-
Колеги филтрите са едни от най-важните елементи във всеки двигател.Не случайно оригиналните части са доста по скъпи от заместителите.Спазени са всички изисквания на завода производител.За филтрите е същото.За италианските коли UFI и MANN са филтрите за първоначално вграждане.За Стилото масления филтър на МАН струва 20 лв.Същия филтър на МАНЛЕ струва 9 лв.Сещате се,че разликата в качеството е огромна.Специално с частите от които зависи сигурноста и живота на автомобила не правете компромиси.Затова и като купуваме автомобили втора ръка изглеждат сякаш сега излизат от завода,заради качествените части които са влагани в тях.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Бавно гаснеше с Текнеко и на двете коли. С Meat&Doria и Clean не съм имал проблеми, така и с Chamipon от Руди 96.rotdot написа:Бавно гасне лампата? Откъде купуваш шампионите?Airfan написа:...и трите пъти на две различни коли ефектът е един и същи...rotdot написа:Ама обяснете ми какво им е на тия текнеко. Стилото го карам вече 120 000км с такъв, все такъв ми дават навсякъде... бравото от по-скоро. Гледах едно клипче от тая зима, при минус 26, наистина по-бавно гасне лампата. Кво му е на тоя филтът, наистина ли няма клапан?Airfan написа:И не слагай филтър Текнеко! По-добре сложи Clean или още по-добре Champion. Разликата в цената между тези три варианта е стотинки!
Коментар
-
Зависи къде и как е счупен (спукан). Може и да не е имало добро засмукване, но обикновено при такъв проблем лампата светва на завой, а на място няма никакъв проблем. От опит го казвам. И какво като замери в такъв случай? Щеше да изключи тази възможност, което щеше да е погрешно.Относно филтрите Текнеко имам тема във форума. Бях сложил преди на Стилото и го изтърпях точно една седмица. Капката преля чашата, когато при поредното палене на дисплея ми се изписа "Прекалено ниско налягане на маслото" или нещо от сорта, но на англииски. Още същия ден сложих филтър на MANN и оттогава само с такъв го карам и не съм имал проблеми повече.Atanas71 написа:И все пак някой от така наречените разбиращи трябваше да предложи на колегата замерване на налягането на маслото с манометър. Нали , ако все пак ще се правим на професионалисти. При тази авария естественно налягането на маслото не е било в нормалните граници и дано не е минал доста километри при това положение. Датчика за налягане гаси лампата , но налягането на маслото със сигурност не е било достатъчно за да създаде добър маслен клин. Като се има в предвид че при такива повреди е неизбежно засмукването на въздух който запенва маслото подстъпващо към двигателя....Дано колегата се размине само със смяна на всмукател , успех.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар