Да се допитам до мнението ви. Малко предистория: Мареята по принцип я карам с еднополюсни шампионки, които бяха на нейния си, оригиналния двигател 1.8/16в като я взех, понеже бяха чисто нови и си ги оставих и на турбо мотора. Работи си добре при натоварен режим, обаче на празен ход от време на време изпуска по някой такт, както му казват по селски "преде"
Взех от Стоян (S.W.A.T.) едни четериполюсни бош, дето ги е карал на типото без проблеми и прзния ход заспа, обаче като я карам и като надуе над 0.7 бара и започва да гърми (даже първия път си изкарах акъла). Върнах си старите за момента. Чудя се дали нещо със смесите не е наред или все попадам на неподходящи свещи??? Само да отбележа, че прекъсването на празен, когато е със шампионките, го има и на газ . Иначе цвета на електродите е като по книжка - керемиден цвят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свещи....
Collapse
X
-
жорка здравей,аз веднъж когато купувах свещи ме питаха на какво карам и аз им казах на газ и ми дадоха някакъв бош еднополюсен и казаха че бил за коли на газ купих го от аутоплюс по 5лв. парчето с отстъпка и питах нали защо са с 1 полюс и тогава ми обясниха че за коли на газ трябвало да са с един полюсSTILO JTD
-
Kолата е карам само на бензин. Правих опити да я пусна на газ с преработен атмосферен изпарител и тогава забелязах че прекъсва и на газ на празен ход. С Тяната си говорихме, че може да са дюзи, ама тогава не се сетих за газта. Иначе това за еднополюсните свещи когато се кара на пропан бутан го знам.
Коментар
-
1. Трябва да си 100% сигурен с какви свещи е излезнала колата от завода - едно или много полюсни. И в двата случая не е правилно да заменяш двата варианта, защото променяш положението на искрата в горивната камера.2. Подбери си правилните свещи по ГАП и топлинно число.3. после може да търсиш натам проблемите...........Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Отиди до фулдата и си вземи ACDelco R5602.Аз карам само с такива.Двуполюсни са.Около 4-5лв е бройката....или NGK....както ти е писал по горе колегата и ще се родиш...Всичко друго е талаш.Пробвал съм почти всякакви свещи и имах същия проблем.На ниски тук там губи а на високи припатква.....Незнам как и защо си мъчите колите с тея шампиони и бошове...На един познат му свалихме чисто нов бош(на около 2000км) на голфче 2ка.Едвам държеше обороти(особено на студен двигател).Сложих му мои стари на по 15 000км на делко и голфа замърка.Още го кара с тях..хахахаFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
За двг 182A1.000 - NGK казва --> BKR6EKCДвуполюсна свещ http://www.sparkplugs.co.uk/pages/da...partno=BKR6EKC това ако е до 99г колата.След 99г е тази http://www.sparkplugs.co.uk/pages/da...R6EZУспех.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
На този двигател 1.8 16V свещите са с 2 електрода на масата. Предишния собственик на колата е бил мераклия и е сложил някакви с 4 електрода на масата Беру Титан или нещо такова, но колата придърпваше понякога. Като си купих 2 електродните ми изчезнаха проблемите. Явно си е сметнато къде точно трябва да са електродите.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Това е съвпадение,просто старите свещи са си били заминали..Повече полюси на една свещ не значат повече вървеж или по-голяма искра,те помагат ако искрата не може да удари полюса и директно се прехвърля на другия за да няма забавяне на възпламеняванетоsiluro написа:На този двигател 1.8 16V свещите са с 2 електрода на масата. Предишния собственик на колата е бил мераклия и е сложил някакви с 4 електрода на масата Беру Титан или нещо такова, но колата придърпваше понякога. Като си купих 2 електродните ми изчезнаха проблемите. Явно си е сметнато къде точно трябва да са електродите.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Не съм се изразил правилно значи. Като вземах колата колегата каза, че е в него от 10 000км и наскоро е сменил свещи. Свещите бяха Беру Титан както казах и може би обикалят още из багажника ми защото електродите са им запазени, разстоянията са добри. Не съм казал, че означават повече вървеж. Предполагам има клипчета в интернет и всеки може да види, че на такт работи само един от масовите електроди, а не по всичките. И си има значение в завода за какви свещи са го мислили двигателя, като за да си затвърдя мисълта ще кажа, че имах голяма драма миналата година с едно Волво, 5 цилиндъра двувалка. Прекъсвания, придърпвания.... Коя ли не учена глава се изреди на него, два пъти сменях свещи, все по каталог, все маркови, NGK, Beru незнам кво си и всичките с едномасов електрод. Накрая като отидох в мотоПфое ми дадоха едни свещи с 3 електрода и ми човека ми каза, че това ми е проблема. Нито едно-, дву-, четири-, н- масов електрод ами точно тези с 3 масовия ми трябват. Ще кажа, че с малко недоверие ги взех, но веднага след монтажа се оправиха нещата.ivailo rachev написа:Това е съвпадение,просто старите свещи са си били заминали..Повече полюси на една свещ не значат повече вървеж или по-голяма искра,те помагат ако искрата не може да удари полюса и директно се прехвърля на другия за да няма забавяне на възпламеняванетоsiluro написа:На този двигател 1.8 16V свещите са с 2 електрода на масата. Предишния собственик на колата е бил мераклия и е сложил някакви с 4 електрода на масата Беру Титан или нещо такова, но колата придърпваше понякога. Като си купих 2 електродните ми изчезнаха проблемите. Явно си е сметнато къде точно трябва да са електродите.
Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар