Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна съединител

    при смяна на съединител може ли да се смени само феродовиа диск или задължително се сменя целиа комплект колата е стило 1.6 16в

    #2
    може
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #3
      Принципно може, но цената за труд така или иначе е еднаква. Като го свалиш решаваш на място останалите компоненти на какъв хал са.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #4
        Не си заслужава колега. Сега ще смениш диска и ще дадеш същите пари за труд както и ако сменяш комплекта. Ще ти качат обратно кутията и тъй като днешните притескатели не са като на лади-те и фиат-ите едно време да ги търкаляш по 300 000км, а са сметнати да "умрат" горе долу с феродовия диск пак ще трябва да даваш пари за труд.
        Fiat Coupe 1.8

        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

        Коментар


          #5
          Може да се смени само феродовия диск,но дали има смисъл.Както писаха колегите по-горе цената за труд е една и съща,аз лично на моята кола не бих сменил само една част от съединителя,защото сменяш само феродото и след 2000 километра(примерно) лагера се чупи вътре или по-лошо да се вкопае в притискателя и пак старата песен на нов глас и ще дадеш пари за цял комплект,понеже много трудно ще си намериш само притискател.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            То затова се разглобява,гледа се и каквото трябва.Аз лично здрав притискател няма да го сменя в никой случай.Ами ако се сменя всичко сменяйте и маховика
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #7
              Притискателя е видимо здрав СЕГА, но след 5-10 000км. какво правим? Пак сваляне на ск. кутия и пак ремонт и пак пари... От тези тънки сметки в стил "Андрешко" сме се докарали на този хал.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #8
                До сега съм сменял притискател един път заради омекнали пружини.до скоро имах 4-5 притискателя на доста годинки и километри без забележка.Щом някой иска да сменя ,това си е негова работа.Това новото желязо не вярвам да е по добро от оригиналното ако е здраво.А колкото до тези тънки сметки стил андрешко някои си мислят че докато не им вземат парите не е свършена качествено работата
                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                Коментар


                  #9
                  Аз до сега 2 пъти съм сменял съединител и винаги съм го въртял комплект. Ако нямаш достатъчно пари колега си смени диска но и лагера. За притескателя като започне да си заминава ще ти се одърви педала. Най-много в един момент да ти е трудно да превключваш скоростите или направо да ти скъса жилото. С този мит за оригиналното - стой та гледай. Оригинално може да е само ако си си купил колата и си е караш от нова та си го знаеш, че е оригинално. А не от някоя баба дето е ходила да си взема пенсията от пощата с тази кола и за 10 години е навъртяла само 80 000км и тука сме направили адската далавера като сме я взели, и всичко е оригинално по нея и ще ни кара следващите 500 000км, и нищо няма да сменим. Но както знаем Фиат е основно бюджетна кола, така че и оригиналното не е ковано от някой ангел та да е вечно. То всъщност не е голяма философия смяната на съединителя (знам го щото и двата пъти съм си го сменял на две различни коли), така че ако си го правиш сам и не ти е все тая колко време ще ти отнеме си прави само лагер-диск, но гледай да ти дадат пласмасовата втулка с която ще го насочищ срещу маховика. Като казах маховик - ако щеш вярвай Янко ама има едни демпферни маховици дето са ги измислили да им свърши живота горе долу с диска, така че се сменят и те.
                  Fiat Coupe 1.8

                  Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                  Коментар


                    #10
                    При нашите автомобили, които са с постоянно триещ акс. лагер се износват пластините точно там , където лагера трие.И колкото и да си мислиш, че е наред притескателя, като свалиш кутията виждаш ужасната истина.

                    Коментар


                      #11
                      pioneer 306c написа:
                      При нашите автомобили, които са с постоянно триещ акс. лагер се износват пластините точно там , където лагера трие.И колкото и да си мислиш, че е наред притескателя, като свалиш кутията виждаш ужасната истина.
                      +1
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                      Коментар


                        #12
                        ivailo rachev написа:
                        pioneer 306c написа:
                        При нашите автомобили, които са с постоянно триещ акс. лагер се износват пластините точно там , където лагера трие.И колкото и да си мислиш, че е наред притескателя, като свалиш кутията виждаш ужасната истина.
                        +1
                        и аз +1 притискателя става на слънце, лагера който е с пластмасоми палци е поне изтрит ако не се е разпаднал на 3 парчета.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Демпферни маховици доколкото знам са на дизелите ,тука говорим за обикновени.
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар


                            #14
                            янко написа:
                            Демпферни маховици доколкото знам са на дизелите ,тука говорим за обикновени.
                            Да ама има демпферни маховици и на бензинови двигатели
                            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                            Коментар


                              #15
                              саединител

                              сменяи целия комплект колега

                              Коментар

                              Working...
                              X