emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за Фиат Стило 2002г 1.2 -80к.с
Collapse
X
-
JTD с тея космически цени на нафтата от 2,60лева/литър да си ги кара който иска, на 80 коня и на 115 коня печка разликата в разхода е почти минимална, а това 1,2 дори 11 да гори в града зимата, с газ ще гори 12 , най-много 13 на 100, а с тея дизели като качи на 7-8/100 и жална ви майка на ефтината иконномия на литри и скъпа на пари. Най-много шофьори има с бензинови коли на ГАЗ, не случайно такситата са с ГАЗ.Нека пишат хора с преки впечетления, за мен лично 1,2 е добър избор за градски автомобил, ако се окаже лаком се слага ГИ, поддръжката е по-евтина от който и да е дизел на стило.Поздрави!Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
ти за кой мотор говориш?1,4 в Стило не е като 1,4 в Браво/Бравас този мотор колата ми гори 7/100 бензин (точно 30% градско, 70% извънградко) и 8-8,5/100 газivel написа:глупости ама другия път.ака сравниш разхода на фиатски мотор с други марки горе-долу същата година ще видиш че надали има по-лаком мотор от фиатския.за здравина са здрави,като изключим 1,4 моно,но те пък са супер лакоми-достигат разход на 1,6 16в.колегата горе е прав че с включен климатик си инвалид на пътя.аз с брава jtd105 усещам леко спад ,а ти с 1,2 какво очакваш.
Коментар
-
Благодаря на всички , които исказаха мненията си
И аз се чудя дали няма да е слабичък.. AlexRT , на това двигателче лесно ли се слага газ ? ГИ ли задължително или може обикновена газова ( защото ми остана едно газово от Астра93моно) ? И колко пари ще ми дойде един газов инжекцион и може ли да ползвам тази бутилка .. А както казвате ,че няма да върви добре .. ами с газ няма ли съвсем да умре ? Спрял съм се точно на този мотор , защото колата е вкарана от близък приятел и поне знам в какво състояние е дошла и на колко км ( 85 000) - италиянка..Като цяло това са плюсовете да се спра и на Фиат-а като цяло
Коментар
-
Ако имаше Пунто с 1.4 двигател щеше да гопредпочетеш пред 1.2 ли ?Каталожната разлика е 0.3литра. Стилото е тежка кола, много по-тежка от Пунто.Ако гони нисък данък 1.4 мотора е перфектен, ако иска оптимален избор - 1.8 131 и задължително ГИОтделно че това 1.2 или 1.4 в малък град не му мърдат 12 градско.Airfan написа:Тези проблеми се решават с други предавателни числа на скоростната кутия и ако беше както ти казваш, нямаше да има мотори с малки кубатури.emzo написа:Тежкото купе тогава.3врато Стило е 1200килца, дори повече.Каталожната разлика в разхода е 0.3литраЕлектронна газ, 1.2 е по-слаб мотор, повече натискане, тия неща са от значение.Предимство за извънградско е 6тата предавка и то пак зависи от предавателните числа.Airfan написа:Климатика не е почти никакво натоварване. Оборотите са с пренебрежимо малка разлика. Разлика в горенето може да има при високи скорости, евентуално.emzo написа:Тежко купе, климатик, по-високи обороти, за да върви .... така го мисля аз.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
С газова от астрата на стилото- забрави, трябва газов инжекцион.Газови инжекциони има вече от 720 лв , колко са качествени не мога да коментирам, с гаранция са 1 г,знам че не всички части по тях са италиански, добре е да се проучи въпроса. Бутилката може и да можеш да я ползваш, но е хубаво вече преди монтажа да се спазариш ако може да ти смъкнат от цената в съответния сервиз. Дали ще се навие някой на такова нещо-не мога да кажа, но е възможно теоретично. Моето лично мнение, че ако е основно за града колата няма смисъл от мощност над 100 к.с. , така или иначе човек в града не ползва повече от 60-70 коня . Ангренажен ремък и въобще целия комплект на 1,4 стило е като на 1,2 браво, пунто и стило. Термостата е евтин, съединителя също, при дизелите на Стило вече цените на тези възли са значително по-високи (да не кажа в пъти).Цените при 1.2 и 1,4 по поддръжка са прилично ниски, вероятно , защото се ползват двигатели от по-ниския клас. Не съм имал стило но планирам да купя скоро или 1,2 или 1,4 , по-скоро 1,4. Аз съм с брава 1,6 с ГИ и вървежа доста се намаля с климатик и с пълна кола, особено се усеща по баир. На стило ситуацията с този мотор 1.2 ще е още по осезаема предполагам. Всичко е въпрос на избор, аз лично искам колата ми да ме вози от т.а до т.б , да имам климатик и да не ми е скъпо (на газ). Ако искаш да бяга колата търси по-голям мотор като аз съм твърдо за бензин с газ, най-вече заради високата цена на дизела и една идея по-скъпите части. Предимството на 1,2 е ниския данък и застраховка, по-евтините части, неодстатък е недостатъчна мощност , която ще усещаш на моменти вероятно (зависи вече кой какво иска и какво очаква)Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Да, категорично търсих най-маломощния двигател, тъй като колата ще се и се ползва само в градски условия. Разходът ще е категорично много под 12 на 100 с това стило. 12 на 100 ще е с 1.8. Бравата и стилото нямат много разлика в килограмите, а с брава разходът е 8.5/100 бензин чисто градско, засичано от 4 години от мой колега и приятел. Стилото да ти е 9 в най-лошия случай.emzo написа:Ако имаше Пунто с 1.4 двигател щеше да гопредпочетеш пред 1.2 ли ?Каталожната разлика е 0.3литра. Стилото е тежка кола, много по-тежка от Пунто.Ако гони нисък данък 1.4 мотора е перфектен, ако иска оптимален избор - 1.8 131 и задължително ГИОтделно че това 1.2 или 1.4 в малък град не му мърдат 12 градско.Airfan написа:Тези проблеми се решават с други предавателни числа на скоростната кутия и ако беше както ти казваш, нямаше да има мотори с малки кубатури.emzo написа:Тежкото купе тогава.3врато Стило е 1200килца, дори повече.Каталожната разлика в разхода е 0.3литраЕлектронна газ, 1.2 е по-слаб мотор, повече натискане, тия неща са от значение.Предимство за извънградско е 6тата предавка и то пак зависи от предавателните числа.Airfan написа:Климатика не е почти никакво натоварване. Оборотите са с пренебрежимо малка разлика. Разлика в горенето може да има при високи скорости, евентуално.emzo написа:Тежко купе, климатик, по-високи обороти, за да върви .... така го мисля аз.
Коментар
-
Склонен съм да заплатя горивото за преход от 100 км на някой с такъв мотор, за да тества. За да изкараш разход 12/100 трябва да караш тази кола само студена, което няма как да стане, тя загрява мигновено. Не подценявай 80 коня, те са достатъчни дори и за тон и половина.emzo написа:Позволи ми като бивш собственик на Стило да не се съглася с теб, колата е МНОГО тежка. Бравата е перце спрямо Стило.Да , в Пловдив там някъде ще се върти 9-10/100 градско.
Коментар
-
Подкрепям. Бившата ми Брава тежеше колкото сегашното ми Пунто, какво остава за Стило с 15 цола гуми.Отделно да не се залъгваме, климатика се усеща при 80 к.с. дизел, какво остава за бензин. Обаче при дизела нагоре по баира с пуснатия климатик даваш газ и изпреварваш, а с бензина натискаш копчето да спреш климатика и тогава даваш газ. Тук при мен всичко е баири наоколо и съм видял предимствата на дизела по едни и същи маршрути сравнено с предишните ми две бензинови коли. Газта изобщо не я коментирам - ако ти се правят компромиси добре, но да не се залъгваме.За разхода зимата JTD-то удря 10/100, при преход от 3 километра всяка сутрин и вечер в град като Гоце Делчев, 20 000 жители и спящи полицаи през 500 метра, какво остава за бензина. Не случайно като отида по работа в София там разхода ми е по-нисък.emzo написа:Позволи ми като бивш собственик на Стило да не се съглася с теб, колата е МНОГО тежка. Бравата е перце спрямо Стило.Да , в Пловдив там някъде ще се върти 9-10/100 градско.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Дизел сектанти , какво става днес ? Това е третия колега за днес, който споделя такъв разход !Аа туй май на Ланчистите трябва да го покажа, че те там една шуробаджанащина .... и си гледат борд компа и се кефят, че горят по 4 нафта при средна скорост над 100.Да, да ..... И тука ще го напиша:10х2.58 = 25,8015х1,16= 17,4Газта била компромис, дооообре, като слагате плочки и не можете да си настроите уредбите ... компромис е.ilko-gd написа:За разхода зимата JTD-то удря 10/100
Нещо съм набрал таз вечер
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар