ЗдравейтеИмам следния проблем, който се появи изведнъж. Днес трябваше да пътувам, отидох да заредя и всичко беше наред. Оставих колата за 10 мин пред блока и след това като тръгнах ми направи впечатление, че почти никоя от скоростите не влиза нормално, дори и невъзможно. При изгасен двигател, скоростите влизат нормално. Също така педала на съединителя стана много мек, а иначе при отворен капак виждам вилката се мести при натискане. Жилото досега не съм го регулирал, положението на педала 2-3 см под това на спирачките. Възможно ли е да е жилото или съединителя е за смяна? Колата е Мареа ТД 75.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скоростите влизат трудно.
Collapse
X
-
При мен (1,8 бензин) има гумен уплътнител на жилото, който се прокъсва, и съединителя започва да не отделя добре. Аз това уплътнение изобщо не съм се занимавал да го търся, просто натегнах малко жилото, и проблема изчезна. Карам така вече повече от година. Не знам как е при дизелите, но ако съединителя не е хидравличен, може да пробваш този вариант.
Коментар
-
Силно се съмнявам при тд75 съединителя да е хидравличен
Колега натегни малко жилото на съединителя, явно отделя много ниско и затова влизат трудно скоростите.Педала трябва да е горе долу на нивото на съседния :D Огледай жилото да не е тръгнало да се къса някъде.ТОчно така стана при мен преди 2-3 години!!!
Тря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Имаме участник познал точния проблем, тва е причината заради която вече не ти бачка съединителя, или го натегни или му изрежи една гумена шаиба дебела 3-4 мм от корава гума, каквато оригинално е имало там но с времето се скъсва и пада и хоп почваш се чудиш кво стана от веднъжtomny написа:При мен (1,8 бензин) има гумен уплътнител на жилото, който се прокъсва, и съединителя започва да не отделя добре. Аз това уплътнение изобщо не съм се занимавал да го търся, просто натегнах малко жилото, и проблема изчезна. Карам така вече повече от година. Не знам как е при дизелите, но ако съединителя не е хидравличен, може да пробваш този вариант.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Мирише ми на палцовите пружини да е заминала някоя, може би повече.Имах такъв проблем с един москвич алеко, първо омекна педала и трудно влизане на скоростите, и не след дълго мисля че почна да приплъзва съединителя нямам спомени да тресе , но знам че не карах много.Другия вариант да са заминали демферните пружини на съединителя,и те имат подомни симтоми.Nedra написа:Натегнах жилото с 3 навивки, скоростите се включват идеално. Изникна обаче друг проблем, при потегляне на 1-ва скорост, колата тресе доста.Идеи?
Карай така , с времето ще покаже все ще избие на някъде.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Колега! Значи не знам как точно се казват, някой им викат диафрагмена пружина , или механизма който е монтиран на притескателния диск.Точно с него ми направи тоя номер,леко омекна педала, трудно вкарване на скоростите, и при нятягане на жилото , някак бе решение да карам но не бе задълго.Знам че, почна да приплъзва съединителя,и при свалянето на скоростната и съединителя , видяхме три пружини от диафрагмата(незнам колко бяха всичките)бяха се счупили в самия крайна периферията, и самия диск беше се изместил леко на една страна спрямо оста, а колата бе на 60-70 хил, км , когато стана това.А да не ти разправям пък за другите проблеми с този батал, косата ми побеля с него, повече от 7-8 хипяди неможех да изкарам без нещо да се счупи ......lubo_Y10 написа:Палцови пружини! И то на 2141! Колега аз съм 59 набор ти ако си по големичък може да си ги виждал на МЗМА 403 407 и евентуално на 408 ама на "новия джоган"?????
P.S--Между другото Аз съм 73 набор, и съм се возил дори на първите москвичи от немските каски дето и бяха ламарините, както и на 408,412-на него почнах като взех книжката :D , и прословутия РЕНО-Москвич с който повече пари хвърлях да го правя , отколкото да се возя.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Както каза колегата - нов съединител. Други идеи са излишни.Nedra написа:Натегнах жилото с 3 навивки, скоростите се включват идеално. Изникна обаче друг проблем, при потегляне на 1-ва скорост, колата тресе доста.Идеи?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Върни 1-2 навивки / не трябва да хърка при вкл. на задна при работещ мотор/. Дано да ти се е закъсало и леко разтегнало жилото и ако е така очаквай да се скъса. Късал ли си жило в движение? Ако не -много е гадно когато ще изключваш от скорост..без паника скачаш с двата крака на спирачката. бум бам тряс обаче спира.Nedra написа:Натегнах жилото с 3 навивки, скоростите се включват идеално. Изникна обаче друг проблем, при потегляне на 1-ва скорост, колата тресе доста.Идеи?
LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар