ОК сагласен, но според мен има две стойности, НО не според това с каква скорост ще се движи, ами според това дали е натоварен автомобила или не
За това което ще кажа вече не съм сигурен но преподлагам е правилно. Та за скороста както всички знаем има различни скоростни индекси нали? Та те са при каква максимална скорост гумата може да подсигури зададените харатеристики продължтелно време. А колкото до загряването при големи скорости (говорим за 100-130, все пак аз карам 1.6 и ми е далеч от мисълта да вдигам 180-200 и да ги поддържам най-малкото, а и да не бях с 1.6 пак нямаше да карам с толква) та при тези посочени скорости от загряване гумата качва 0.1-0.3 атмосфери. А до колкото помня от някво предаване новите гуми ги тестват на 5 атмосфери. мисля, че за Дънлоп страваше въпрос. Както казах и по-горе по предписание за този размер за Мареа дава 2.4 и мисля на токова да ги карам. Не вярвам В Италия да е по студено лятото от колкото тук и да не са отчели загряването лятото. За сега съм доволен от вървежа, возията и харча. пък да видим на 2.5 как ще е
естествено не ангажирам никой с мнението си
п.с.сега се сетих и за тези нископрофилните гуми (ххх/25-35/хх) които ги помпат на около 4.0 атм. и правят дрифтове с часове, и до сега не съм чел за гума която се е пръснала от температурата, ами от износването
това само като информация де
на дали ние ще измислим нова физика или ще открием аджеба какво е то гума и има ли почва у нас
хората са си го написали и аз изпълнявам
както е и при докора. Лошо ми е отивам, той ми казва какво да пия и какво да ям и готово излякувам се.
поне за някои неща може да се приложи подобен метод
УСПЕХ и дано ни се е разминало нощеска за следваите 100 години
И дано няма проблеми в Перник, колкото и да се ебават всички с тях все пак и те са хора!!!










Коментар