Кажетe ми магазин, от който мога да си купя съединител(пълен комплект или отделните части) за Fiat Bravo 1.6 16V. Благодаря предварително. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Магазин за авточасти
Collapse
X
-
Благодаря ти много бате. Искам да питам и нещо друго. Искам да сменя съединителя, защото ми се скъса жилото и майстора ми каза, че съединителя също трябва да се смени, защото ще продължи да къса жила. Вярно ли е това? И друго. Когато запаля колата и включа на задна скорост, предавката си влиза без проблем. Обаче като си карам и спирам примерно някъде, за да паркирам и включа на задна се чува много гадно пристъргване или хъркане. Не знам как точно да го обясня. Също понякога като съм спрял на кръстовище и включа на първа от освободена пак се чува това пристъргване, но това е много рядко. Възможно ли е да се е изронил някой зъб от скоростната кутия? Ако някой е имал подобен проблем нека да каже. Защото, ако е само съединителя няма проблем, но ако цялата скоростна кутия е за смяна, много зле.
Благодаря ви предварително. :D
Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
Или не натискаш педала на съединителя докрай или съединителя си е отишъл! Ако го смениш и положението е същото - най -вероятно са прецакани синхронизаторите на съответните скорости, но дали подлежат на ремонт - да каже, който знае.megamuscle написа:Благодаря ти много бате. Искам да питам и нещо друго. Искам да сменя съединителя, защото ми се скъса жилото и майстора ми каза, че съединителя също трябва да се смени, защото ще продължи да къса жила. Вярно ли е това? И друго. Когато запаля колата и включа на задна скорост, предавката си влиза без проблем. Обаче като си карам и спирам примерно някъде, за да паркирам и включа на задна се чува много гадно пристъргване или хъркане. Не знам как точно да го обясня. Също понякога като съм спрял на кръстовище и включа на първа от освободена пак се чува това пристъргване, но това е много рядко. Възможно ли е да се е изронил някой зъб от скоростната кутия? Ако някой е имал подобен проблем нека да каже. Защото, ако е само съединителя няма проблем, но ако цялата скоростна кутия е за смяна, много зле.
Благодаря ви предварително. :DVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Ако се наложи смяна на съединител - най-доброто решение е да напишеш лично съобщ. на hit-ko (Христо) изненадваши цени и добро качество - пък и частта идва до вратата ти! Успех
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Благодаря ти много за отговора. :Dkiro_of_the_day написа:Или не натискаш педала на съединителя докрай или съединителя си е отишъл! Ако го смениш и положението е същото - най -вероятно са прецакани синхронизаторите на съответните скорости, но дали подлежат на ремонт - да каже, който знае.Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
И натискай съединителя винаги до ДУПКА !!! Много ниско отлепя на моето браво и ако не съм го натиснал ама до дупка даже неще да вкара и скорост!megamuscle написа:Благодаря ти много за отговора. :Dkiro_of_the_day написа:Или не натискаш педала на съединителя докрай или съединителя си е отишъл! Ако го смениш и положението е същото - най -вероятно са прецакани синхронизаторите на съответните скорости, но дали подлежат на ремонт - да каже, който знае.Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

Коментар
-
Моя съеденител също си е тръгнал, и след отпускарския сезон ще го сменям... та при мен е същата боза - къса се жилото няколко пъти... не знаех, че може да е заради съеденителя, но исках да кажа друго всъщност - първия път като си смених жилото си центровах педала така че да ми отлепя ниско, т.е. удобно за крака, но тогава почна да хърка точно както ти го казваш - на задна много зле, а на първа понякога като си на светофара и изведнъж тръгват всички, а ти не можеш да бутнеш на първа, и се налагаше рязко отпускане на педала и после пак натискаш и вече някак си влизаше.... Изкарах така 1-2 дена и тогава понатегнах жилото, така че педала се качи доста (неудобен), но сега като го натиснеш до край поне си влизат скоростите нормално... въпреки, че после реалната му функция да отлепя е в последните 1-2см от хода му...megamuscle написа:.....Искам да сменя съединителя, защото ми се скъса жилото и майстора ми каза, че съединителя също трябва да се смени, защото ще продължи да къса жила. Вярно ли е това? И друго. Когато запаля колата и включа на задна скорост, предавката си влиза без проблем. Обаче като си карам и спирам примерно някъде, за да паркирам и включа на задна се чува много гадно пристъргване или хъркане...............
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
и моя съединител си заминавапедала е твърд и отделя високосигурно и при вас е такабях питал Кира Алфата колко струва съединителябеше казал нещо от сорта на 160 или 180 леваако някой ще сменя - може да се обърне към неготелефона му го има из форумацените за труд са доста ниски, а работи много добре
Коментар
-
Значи и аз съм същия като теб. Питах в магазина на бул. Стамболийски 155 (защото отзивите за там са най-добри) и целия комплект съединител излиза 130лв. Марката е JSP или нещо подобно ми каза човекът. Да ви попитам добра ли е цената и какво ще кажете за марката.Sandeto написа:Моя съеденител също си е тръгнал, и след отпускарския сезон ще го сменям... та при мен е същата боза - къса се жилото няколко пъти... не знаех, че може да е заради съеденителя, но исках да кажа друго всъщност - първия път като си смених жилото си центровах педала така че да ми отлепя ниско, т.е. удобно за крака, но тогава почна да хърка точно както ти го казваш - на задна много зле, а на първа понякога като си на светофара и изведнъж тръгват всички, а ти не можеш да бутнеш на първа, и се налагаше рязко отпускане на педала и после пак натискаш и вече някак си влизаше.... Изкарах така 1-2 дена и тогава понатегнах жилото, така че педала се качи доста (неудобен), но сега като го натиснеш до край поне си влизат скоростите нормално... въпреки, че после реалната му функция да отлепя е в последните 1-2см от хода му...
Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
Ами аз някде май месец се разходих по Симеон - не че съм толкова луд да си купя от там нещо, а просто си търсех едни дреболии и реших да питам как са цените за съеденителите за да почна да свиквам с мисълта колко ще ми струва удоволствието... та там за пълен ремонтен комплект ми предлагаха масово два вариянта - единия някакъв турски май за 70лв и италянски за 130лв... марка не си спомням нито на едните, нито на другите... За сега обаче като чета мненията на колегите от форума съм решил да си го поръчам от хит-ко...megamuscle написа:.......Значи и аз съм същия като теб. Питах в магазина на бул. Стамболийски 155 (защото отзивите за там са най-добри) и целия комплект съединител излиза 130лв. Марката е JSP или нещо подобно ми каза човекът. Да ви попитам добра ли е цената и какво ще кажете за марката.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Ами при мене първия път се счупи пластмасовата скоба при педала в купето, втория път обаче се откъсна цялата скоба от жилото на същото място, и тогава взех оригиналното жило и с малко здрава тел оформих подобен профил и с натягаща се скоба го хванах за остатъка от профила на жилото и сега така си карам от около месец-два...pugsy написа:това за късането на жилото-къде го къса
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар