Днес след известно каране мотора започна да чука. Спадна налягането на маслото, но без ад светва лампата и температурата му се повиши - на маслото и антифриза.В Понеделник разглобяваме да видим от какво е. Шума май е от 2 или 3 цилиндър.Ще пиша всичко - състоянието на целия мотор, съединителя ако се маха мотора, лагера на съединителя, който е сменян преди 2 години.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моторът започна да чука
Collapse
X
-
Приста е едно от най-лошите масла на пазара и това съм го доказал 10-ки пъти. Повечето дори са некачествено рециклирани. Ти беше от хората дето оплю един друг продукт дето защитавам, но сега какво стана.............................Не приемай поста ми за заяждане. С каквото мога, ще помогна ако искаш разбира се помоща ми. Много пъти съм казвал и понеже колегите ме хапят винаги като стане на въпрос - Ще говорим след време, кой е прав!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Не е толкова черна пристата. Доста хора карат с нея. Всичко дето си говорим тука са празни приказки и предположения. Никой не може да докаже така че пристата е калпава, или че политръна е супер.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Re: Моторът започна да чука
А какво беше това известно каране - нормално градско, извънградско, рали? Спад в мощността имаше ли? Масло в антифриза или антифриз в маслото наблюдава ли се?alvanovo написа:Днес след известно каране мотора започна да чука. Спадна налягането на маслото, но без ад светва лампата и температурата му се повиши - на маслото и антифриза.В Понеделник разглобяваме да видим от какво е. Шума май е от 2 или 3 цилиндър.Ще пиша всичко - състоянието на целия мотор, съединителя ако се маха мотора, лагера на съединителя, който е сменян преди 2 години.
Коментар
-
Re: Моторът започна да чука
Няма антифриз в маслото, не усетих спад в мощността, тъкмо влизах в града, бят извънградско. А Пристата е добро масло и пак такова ще сложа. Ако не бях минал 100 хил с тази кола сигурно нямаше да се случи, т.е. ако я държах в гаража. Мнението ми за Политрона остава същото.Airfan написа:А какво беше това известно каране - нормално градско, извънградско, рали? Спад в мощността имаше ли? Масло в антифриза или антифриз в маслото наблюдава ли се?alvanovo написа:Днес след известно каране мотора започна да чука. Спадна налягането на маслото, но без ад светва лампата и температурата му се повиши - на маслото и антифриза.В Понеделник разглобяваме да видим от какво е. Шума май е от 2 или 3 цилиндър.Ще пиша всичко - състоянието на целия мотор, съединителя ако се маха мотора, лагера на съединителя, който е сменян преди 2 години.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
С Приста Лидер съм минал досега над 60 хил км. Сега се случи да направи проблем мотора. Сигурен съм, че не е от маслото, дошло му е времето да стане така.pakumba написа:и аз съм карал с приста, не една кола, общо може би към 50к ми се събират ама не е блокирал ни един двг. Несериозно е да се случи нещо на 13 годишен двг и да обвините маслото дори без да е отворен.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
И аз мисля,че не е от маслото,а му е дошло време.Карам с Mobile.Миналата седмица ми се разтропа мотора и на мен.Остави ме на магистралата...Сега колата е на ремонт при ВЕГАТА в Пазарджик.alvanovo написа:С Приста Лидер съм минал досега над 60 хил км. Сега се случи да направи проблем мотора. Сигурен съм, че не е от маслото, дошло му е времето да стане така.
Коментар
-
Като подам газ и мотора се форсира се чува, или ако е натоварен също, на празен ход не се чуваше нищо.Надявам се да се размина с шлайфане на шийките на вала, които са за биелите и смяна на лагерите на биелите към коляновия вал.Ако се наложи да сменям биела, дали мога да ползвам втора употреба биела с бутало? Да няма някакви разминавани в теглата на буталата ако не са комплект.Купих колата преди 5 год точно. От тогава съм минал почти 100 хил само на бензин. Колата беше ан 8 години тогава от Италия. Мисля си, че може да са минали с нея едон 250-350 хил км. Не е имала никога газова уредба. Значи сега може да е около 400 хил км. Винаги съм я карал с полусинтетика 10/40 - Ессо, Тексако и Приста.сменял съм го на 10-15 хил км. Ще огледам мотора дали е ичст, да няма отлагания, което много ме съмнява. Ще замеря износването на цилиндрите, дали имат елипса или ръб, как са буталата, дали има наранявания по сегментите. Надявам се по буталната група да няма проблеми и дори да не я разглобявам. Ако всичко мине добре ще сложа за 2000км едно минерално масло и след това пак Приста Лидер 10/40.muns61 написа:Какъв точно шум се чува? Как се променя с подаване и отнемане на газта?Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Какво ти казаха, че и има?vasilisto написа:И аз мисля,че не е от маслото,а му е дошло време.Карам с Mobile.Миналата седмица ми се разтропа мотора и на мен.Остави ме на магистралата...Сега колата е на ремонт при ВЕГАТА в Пазарджик.alvanovo написа:С Приста Лидер съм минал досега над 60 хил км. Сега се случи да направи проблем мотора. Сигурен съм, че не е от маслото, дошло му е времето да стане така.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Възможно е нещата да са тръгнали от маслената помпа.15 000 са много при каране на бензин. Приста Лидер 10W40 изкарва 12 000 на газ - това е с анализ на отработеното масло, колата е на около 250 000 км. На нови Дачия 1,4 MPI такси, карана само градско, след 12 000 има още ресурс, но километрите са навити за малко време.Ще следя темата.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
По стандартите на VW е с удължен пробег. 15 хил са точно колкото трябва.muns61 написа:Възможно е нещата да са тръгнали от маслената помпа.15 000 са много при каране на бензин. Приста Лидер 10W40 изкарва 12 000 на газ - това е с анализ на отработеното масло, колата е на около 250 000 км. На нови Дачия 1,4 MPI такси, карана само градско, след 12 000 има още ресурс, но километрите са навити за малко време.Ще следя темата.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар