GaTio2 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след ремонт
Collapse
X
-
Човече тези яко се бъзикат с вас.Ама вземи и ти малко понаучи,за да не ви свалят кожите до кокала.За жило на съединител НЕ СЕ СВАЛЯ ДВИГАТЕЛ.Хората цели съединители сменят и взимат за труд по 100 лева,какви са тия майстори дето си намерил.Тая кола ти струва колкото две такива.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
-
За смяна на съеднинител също не се сваля двигател.Само скоростите ,а на някои коли може и те да не се свалят.И как така изведнъж се оказа,че и съединителя е за смяна.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Колега, една смяна на съединител е 80-100-120 лв за труд и двигател не се маха! По-добре не се хвърляй и това да правиш, защото за 145 лв незнам какво ще ти сложат, но няма да е съединител, който ще те изкара до края на годината. По-добре оправи си другите неща, пък съединителя го оправи по-нататък. Освен ако нямаш едни излишне пари за даване. Решението е твое, но си тръгнал по четри цифрена спирала, от която не виждам да излезеш скоро.GaTio2 написа:Не си ме разбрал, мотора старият е махнат, и той е видял съединителя преди да сложи новия и вика на брата по-добре сега да правя, защото после ако дойдеш пак почвам от 100лева нагоре само за махане на двигателя... Демек казал му е по-добре ся, докато е разглобена
Коментар
-
Колега не разбираш ли,че ви клатят тия ама много лошо понеже са видяли,че не разбирате.Или смени майсторите или поне се консултирай и с други.Ти толкова затъна с тоя ремонт,че набутвацията до тук е направо изумителна.GaTio2 написа:Казвате ми, че е по-евтино да сменя цял съединител от колкото, частите в него така да го наречем... и че може да се смени без махане на двигател?Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Силно не ти препоръчвам да смениш само феродов или само притискателен диск. Комплект съединител - феродов диск, притискател и лагер е 200, 200 и нещо лева от читава марка, а ако се разтърсиш с познати и малко отстъпка сигурно ще го докараш и до малко под 200 лв. Труд за смяната ще ти е 100 лв и за да се смени съединителя се сваля само скоростната кутия, а не целия двигател.Защо не ти препоръчвам да сменяш едно по едно нещата, защото ако феродовия си е заминал, то и притискателят ще си замине скоро и лагерът също. Абсолютно няма смисъл, защото сега ще дадеш 145 лв, а към Нова година ще дадеш отново пари за цял нов комплект и за труд. Виж оправи си проблемите по мотора, да заработи всичко като хората и тогава ще коментираме съединителя кога стърже, как стърже и прочее. В момента си ви хванали като стар чувал и тупат ли тупат яко. И най-добре ако ти е разглобено там всичко, направи малко снимки да видим как изглежда този съединител, че ми стана адски любопитно!GaTio2 написа:Казвате ми, че е по-евтино да сменя цял съединител от колкото, частите в него така да го наречем... и че може да се смени без махане на двигател?
Коментар
-
Брат ми, е ходил вчера сутринта и вика че всичко било ръждясало до неузнаваемост, този лагер дето викаш бил затегнал и не се въртял и стържи по феродовия диск, май така беше
. Ще видя да покажа на брата темата, защото след час отивам на екскурзия и няма да мога да Ви отговоря, та да реши какво да прави... Благодаря Ви!
П.С. Огледах в Аxm и най-евтиния комплект съединител е 228,50. Погледнах ги по отделно частите и имаше по 3 продукта, като сметнах средния по хубост, общо излезе 138лева някъде
Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Не се подлъгвай по ниската цена на Mecarm, ако такъв ти предлагат, освен ако купуваш само феродо - тогава марката не е много важна. Най-много се износва лагера - тук без компромиси, търси Ina или SKF. Притискател - LUK. Това от мен, ако си решил да търсиш минимална цена, като избираш отделните части, а не комплект. За комплект - немски LUK. Намира се на добра цена към момента и е отличен вариянт.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар