Тая моята таратаика, ланчата де, като завивам пълен десен или и да не е чак пълен, примерно по остър завои да кажем или тръгваики с навит волан на дясно нещо присвира, по точно вие, или цвили кат кранта, ако съм внимателен с газта може и да не се обади ако дам повече газ по силно се чува. Демек факторите да са е обажда по силно или по слабо са: - повече навит волан и повече газ. Хидравликата не е, макар че звука е почти абсолютно същия, щото ако е хидравлика и на място ще вие, но на място няма проблем. И диф няма да е, щото ако е диф ще вие и на ляво и на дясно, а сега кажете какво е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вие при пълен десен ?
Collapse
X
-
Идеята без да съм на скорост е добра, само да не се обърна по таван щото ми трябва почти пълен десен
така ще покаже от някои от възлите ли е проблема (скорости диф), или е от лагер. А хидравликата и давам газ като навия волана и не се обажда, не е само да въртя десен - ляв. Мисля си и да вдигна едното колело на крик и да паля и да въртя ляв десен с газ да видим като е вдигнато ще обади или или му влияе натоварването от асфалта. Даже двете колела ще вдигна.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
nedialk00 -
Тук не знам дали те разбрах. Хидравликата се товари само докато въртиш. Ако не пипаш волана, колкото и газ да даваш все тая.Slavi_Lancia написа:А хидравликата и давам газ като навия волана и не се обажда, не е само да въртя десен - ляв.Да вдигаш двете няма смисъл. Вдигаш едното стабилно, палиш, 5-та скорост и пускаш плавно да се развърти. Изключваш и гасиш мотора. Ако е лагер ще си вие. Не прекалявай защото дифа не се чувства добре в тази ситуация. Ако е помпата на хидравликата, знаеш решениетоSlavi_Lancia написа:Мисля си и да вдигна едното колело на крик и да паля и да въртя ляв десен с газ да видим като е вдигнато ще обади или или му влияе натоварването от асфалта. Даже двете колела ще вдигна.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Te тва си мислех и аз, каре може ли да издава такъв звук, аз знам че каретата щракат а тва е като стържене на метал в метал но в малсена баня демек не стърже на сухо а звука е плътен виииииииnedialk00 написа:може и каре да е
е не мога да го изимитирам.Данчо, за хидравликата
казвам че дори с газ на място при пълен десен не се обажда, което ще рече че няма значение движи ли се колата или не , дето викаш че ималоо значение за оборотите на хидравликата. Ако Недялко е прав за карето би трябвало теста с вдигнато колело да не го накара да вие, защото колелото не се натоварва. Ако пък е лагер си мисля че в движение по завои ще се чува отлично , но не се чува нищо. Ще тествам тези дни.Банков, къде ще отиде маслото от скоростите дори да я вдига под 45 градуса наклон
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Не знам колко масло имаш в СК, и като я вдигнеш като нищо ще оставиш някой лагер на сухо. Казах го с превантивна мярка. А ти ако искаш я обърни по таван да я тестваш, твоя си е.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Банков шегуваш се човече
и цял ден да я оставя без масло да върти на едно място на някоя си скорост пак нищо и няма
не са толкова кекави споко
Дори и без Политрона на Данчо
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Да, мога да направя обратен завои внимателно и няма да се чуе, или съвсем лекичко, ако дам газ обаче да се натовари почва да вие. При нормално каране няма проблем колата. Ако се окаже каре ша тряя ми дадеш от оная грес да си купя малко да пробваме ко ша стане
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Сменял съм лагер на дифа на Фиеста и нямаше нищо общо с описаното. Вярно че доста дълго виеше преди да се разпадне, доста силно в последните месеци, но нямаше никакво значение дали на завой или на правата. Виенето се увеличаваше(като се рападна премина в тропане) пропорционално на оборотите, т.е. натоварването на кутията. Даже след като се разпадна я карах(горката кутия) може би още месец, докато накрая 3-та спря да влиза(или излиза) и се наложи да влези в бокса да и се радва(и ’нарежда’) мастора цял ден.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар