Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1,2 гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    и понеже близките дни минаха, кво стана? като върнеш газта в движение играят ли оборотите или спадат плавно?щото мен тоя начин за ресетване на екуто малко ме съмнява. не можеш ли да намериш някой с кабел да ти ги ресет-не както трябва. а за адаптацията трябва и да покараш 10 км, без да я мъчиш. описано е във ФЕС.не е нормално да трябва да подаваш газ за да запали. и оборотите на празен ход се гледат при всичко изключено, щото там е тънката разлика между здраво и повредено - моторчето да реагира навреме на натоварване, а иначе да поддържа минимума за да не изгасне колата. виж си и жилото - трябва да изглежда опънато, но да има към 2 см аплитуда като го натиснеш с пръст.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #17
      Колата си поддържа идеални обороти.При включвани на консуматор,моторчето реагира и поддържа оптимални обороти.Не гасне.При отнемане на газта спадат плавно и заковават на 850.Но проблема с първоначалното подаване на газ при палене на на студен и топъл мотор остава.Има едно болтче за реглаж на дросела.Леко го навих,но подобрение няма.Върнах го пак в начално положение.Смених възд.филтър,все тая.Явно като дам на контакт и в първия момент МПХ не реагира.При всички други режими и моменти работи перфектно.
      Fiat Brava 1.2,16в

      Коментар


        #18
        много странно. при мен като работи-работи, като не ще - не ще. докато ми правеше мизерии палеше от втория път без подаване на газ. хубаво ще е да го закачиш на ФЕС и да видиш какво показва. да няма нещо друго. само дето не виждам какво.
        браво 1,6/90 - 09 г.

        Коментар


          #19
          Пробвахме се да закачим колата на ФЕС,но отказа да разпознае ЕКУ .Тези дни ще правим нов опит.Междувременно колата взе да отделя черни сажди от ауспуха при работа на бензин.Работата отива на богата смес.Като я закача на ФЕС,ако успея,ще видя кво става.
          Fiat Brava 1.2,16в

          Коментар


            #20
            Днес колата най-после ходи на диагностика.Оказа се,че и стъпковият мотор,който сложих от моргата е скапан.Две седмици и той сдаде багажа.Явно е бил тръгнал приживе.Всичко останало било 6.Препоръчаха ми да го сменя с ново и да си сменя или махна катализатора.Усъмниха се в него,защото като я задържах на 4-5000 оборота и замириса на развалени яйца от ауспуха.
            Fiat Brava 1.2,16в

            Коментар


              #21
              Махнах катализатора и смених моторчето за празния ход(за 3-ти път) и колата е все така.Не знам какво да правя вече!Каквото и да направя все е на 500 оборота и при включване на консуматор гасне.Ще се претрепя някъде.Давайте идей МОЛЯ!
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #22
                tipo33 написа:
                Махнах катализатора и смених моторчето за празния ход(за 3-ти път) и колата е все така.Не знам какво да правя вече!Каквото и да направя все е на 500 оборота и при включване на консуматор гасне.Ще се претрепя някъде.Давайте идей МОЛЯ!
                Ако не се лъжа, утре за 9 часа имаш час за доктор! Не че бях лош пророк ама го предсказах

                Коментар


                  #23
                  Здравейте отново колеги!Моите проблеми с колата продължават вече 3-ти месец.Проблемът с гасненето и нестабилните обороти не е решен все още.Какво съм направил до сега-смяна на стъпков мотор(който е едно цяло с ТПС)-три пъти,вкл. проба и с чисто нов от магазина;чистене на дросел;адаптация на дросел по процедурата с ФЕС;три пъти диагностика при различни майстори вкл. и четене на данни в реално време от ЕКУ при работа на мотора;махнат катализатор;нови свещи и кабели,почистванв на клемите на АБ,масата и масата на ЕКУ...има сигурно и още... вече взех да забравям какво ли не направих.Резултата е НИКАКЪВ.Колата работи когато си иска и когато си иска просто губи обороти и гасне.После паля само с натисната газ до дупка и като пусна педала гасне,МПХ въобще не реагира на моменти.Последно преди 3 дни я карах при един от най-добрите в Русе по фиатите.Човека каза,че всичко е наред само ламбдата да си сменя.Аз му напомних,че колата я купих с откачена ламбда сонда от буксата и така я карам 7 месеца,а предният собственик я кара така от както е сложен газ.инжекцион-2,5 ГОДИНИ без проблем.Не се съгласих с него,че това е причината.Тази вечер,както карах и колата изгасна спонтанно и няма палене.След 10 мин. опити запали и все едно че нищо не е било-работи като часовник.Нещо ме накара да поразбутам сноповете кабели,които отиват в ЕКУ-то. и пак изгасна!!!После запали на 3 цилиндра и се изчисти постепенно и като докосна пак снопа и гасне.Така гасна 6 пъти при леко преместване на кабелите.Викам си ей ся ти ебах мамата и отидох да си взема WD 40 с намерението да пръскам буксите на ЕКУ.Върнах се,паля и този път колкото и да сучех снопа на угасна.Така и не го напръсках.Просто съм отчаян вече... дадох 230 лв до сега за този проблем,а той си стои и ме влудява.Ако на някой му идва някаква идея за помощ да каже.П П Тези букси на ЕКУ-то дали се разглобяват и как?
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар


                    #24
                    странно, обикновено "ей ся ти ебах мамата" помага...сериозно, така както го описваш може да е и прекъснат кабел. аз имах такъв на абс-а и още не мога да си обясня как е станало. ако приемем, че МПХ се ебава, проследи кабелите от ЕКУ до него с един омметър. ако е повече от 4 ома е греда. моят беше стигнал 300. кабелите са общо 4 - 2 за мпх и 2 за тпс. в аутодата има разпиновката на буксата на еку-то. едва ли кабелът е прекъснат в буксата, по-скоро от някой удар с ключ или недопустимо разягане, докато някой мастор е ровичкал вътре в коша. тия големите букси се разглобяват. в общия случай се цепят на две хоризонтално през средата. може да е отдавна проблема и затова да е откачена сондата. сега вече просто кабелът да е прекъснал окончателно.
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар


                      #25
                      tipo33 написа:
                      взема WD 40
                      Недей пръска с това чудо, то е за смазване. За такива неща има контактни спрейове, те са на алкохолна основа, която чисти, отмива и се изпарява без остатък. А ако знаеш само как се справят както обезмаслител... никога повече няма да си купиш Меглио
                      Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

                      Коментар

                      Working...
                      X