шпилите са точно за тази планканякой вече е свалял този картер и както мен не я е сложил тази планка
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак за картер...
Collapse
X
-
Това имах предвид и аз. Най-вероятно италианецът е сменял картер, защото:1. Планката я няма2. Сложена е скобата, която е на преден план3. Колата има нещо, за което бях писал още като я взех през далечната ’07 - регулируеми(!) амортисьори Koni - 8741-1369Sport. Те не са евтини и в Италия, явно слагането име е било наложително.Тук ще вмъкна едно инфо, което открих в един френски форум за Multipla - http://multipla.nouslesfans.com/t127...mplacement#top:"Re: Carter d’huile - Casse et remplacementMessage par titeuf63 le Lun 2 Jan 2012 - 22:34Je viens de regarder sur eper, est ce n’est pas aussi simpleCe que je peux dire, c’est que tous les carters de Multipla 105 sont compatibles entre eux, je retrouve cette référence sur marea / bravo / brava de 100 ou 75 ch. TD et 105 ou 110 jtdDernière Réf. fiat =) 73502150Les Multipla 110 et autres modèles ont une autre référence qui elle serait aussi compatible pour les 105 / 110 / 115 / 120Il semblerai que la modification touche la fixation de la bride du pre catalyseurLà encore je ne retrouve ces référence que sur marea / bravo / brava et alfa 147 en 100 et 115 ch.Dernière Réf. fiat =) 73501174"Става ясно, че картерът за TD100 е идентичен и за Multipla 105, и за 105/110 jtd! Започнах собствено разследване:73502150, 46770094 са номерата за картера на TD75/100 в Аxm-auto - http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=14&subcat=111В ePer за JTD фигурира #46770094: [url]http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COUNTRY=001&GRP_COD=101&SBMK=F&DRIVE=D&SGS_CO D=0&MAKE=F&COMM_MODEL=MAR&CAT_COD=1R&MOD_COD=185&S GRP_COD=2&ALL_FIG=0&LANGUAGE=3&PREVIOUS_KEY=SUBGRO UP_7&NEW_HTTP=TRUE&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=PARTDRAWDATA&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LA NG=3&WINDOW_ID=1Същото е и за Мултипла: http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...=3&WINDOW_ID=1Като се кликне върху тези номера се вижда тази взаимозаменяемост - http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...=3&WINDOW_ID=0Т.е. франсето е право!blues_bandit написа:шпилите са точно за тази планканякой вече е свалял този картер и както мен не я е сложил тази планкаMarea Weekend TD100 ELX '97
Коментар
-
Това имах предвид и аз. Най-вероятно италианецът е сменял картер, защото:1. Планката я няма2. Сложена е скобата, която е на преден план3. Колата има нещо, за което бях писал още като я взех през далечната ’07 - регулируеми(!) амортисьори Koni - 8741-1369Sport. Те не са евтини и в Италия, явно слагането име е било наложително.blues_bandit написа:шпилите са точно за тази планканякой вече е свалял този картер и както мен не я е сложил тази планкаMarea Weekend TD100 ELX '97
Коментар
-
Тук ще вмъкна едно инфо, което открих в един френски форум за Multipla - http://multipla.nouslesfans.com/t127...mplacement#top:"Re: Carter d’huile - Casse et remplacementMessage par titeuf63 le Lun 2 Jan 2012 - 22:34Je viens de regarder sur eper, est ce n’est pas aussi simpleCe que je peux dire, c’est que tous les carters de Multipla 105 sont compatibles entre eux, je retrouve cette référence sur marea / bravo / brava de 100 ou 75 ch. TD et 105 ou 110 jtdDernière Réf. fiat =) 73502150Les Multipla 110 et autres modèles ont une autre référence qui elle serait aussi compatible pour les 105 / 110 / 115 / 120Il semblerai que la modification touche la fixation de la bride du pre catalyseurLà encore je ne retrouve ces référence que sur marea / bravo / brava et alfa 147 en 100 et 115 ch.Dernière Réf. fiat =) 73501174"Marea Weekend TD100 ELX '97
Коментар
-
Става ясно, че картерът за TD100 е идентичен и за Multipla 105, и за 105/110 jtd! Започнах собствено разследване:73502150, 46770094 са номерата за картера на TD75/100 в Аxm-auto. В ePer за JTD фигурира #46770094Същото е и за Мултипла.Като се кликне върху тези номера се вижда тази взаимозаменяемост - http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...=3&WINDOW_ID=0Т.е. франсето е право!Marea Weekend TD100 ELX '97
Коментар
-
Вярно че не са евтини, и най вероятно те са причината да е махната планката. Карам със същите и заради тях имам опита с картерите. Тая скоба е леща и замества меката връзка. пп много ми е интересно с какъв цвят на таблото си и салона на колата? - питам от любопитство.Ел МареАчи написа:Това имах предвид и аз. Най-вероятно италианецът е сменял картер, защото:1. Планката я няма2. Сложена е скобата, която е на преден план3. Колата има нещо, за което бях писал още като я взех през далечната ’07 - регулируеми(!) амортисьори Koni - 8741-1369Sport. Те не са евтини и в Италия, явно слагането име е било наложително.blues_bandit написа:шпилите са точно за тази планканякой вече е свалял този картер и както мен не я е сложил тази планкаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Хмм, някакаво сиво е... Ще постна снимки, но след като я изкарам от гаража, че сега трябва със светкавица, а тя лъже...S_BANKOV написа:Вярно че не са евтини, и най вероятно те са причината да е махната планката. Карам със същите и заради тях имам опита с картерите. Тая скоба е леща и замества меката връзка. пп много ми е интересно с какъв цвят на таблото си и салона на колата? - питам от любопитство.Ел МареАчи написа:Това имах предвид и аз. Най-вероятно италианецът е сменял картер, защото:1. Планката я няма2. Сложена е скобата, която е на преден план3. Колата има нещо, за което бях писал още като я взех през далечната ’07 - регулируеми(!) амортисьори Koni - 8741-1369Sport. Те не са евтини и в Италия, явно слагането име е било наложително.blues_bandit написа:шпилите са точно за тази планканякой вече е свалял този картер и както мен не я е сложил тази планкаИскаш да кажеш със същия модел? Ако да - правил ли си промяна на височината им? Моите са "сетнати" на най-ниска позиция, която според специалистът от Rudy-96, когото питах по скайпа, е 420 mm. Това може би е предпоставката за кратера в картера ми...Същият пич от Руди-06 ми каза, че максималната височина е 571 mm, т.е. имам възможност да повдигна колата с 150 mm. Правилно ли съм разбрал?S_BANKOV написа:Карам със същите и заради тях имам опита с картерите.Marea Weekend TD100 ELX '97
Коментар
-
Да това е основната причина за дупката, съпоставено с прекрасните ни пътища. Ще ти споделя фазите на каране със спортно окачване в СофияФаза 1 - знам къде са всички паветаФаза 2 - знам вече и трамвайните релсиФаза 3 - гърбици, бабуни и спящи полицаиФаза 4 - знам и всички дупки в София
Да можеш да ги повдигнеш но сменаш пружините, предполагам караш с червени пружини. Питам защото точно този модел на амортисьори се монтира в Италия на поръчковите ГТ версии на Браво, като се слагат и бели циферблати.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
:D :DS_BANKOV написа:Да това е основната причина за дупката, съпоставено с прекрасните ни пътища. Ще ти споделя фазите на каране със спортно окачване в СофияФаза 1 - знам къде са всички паветаФаза 2 - знам вече и трамвайните релсиФаза 3 - гърбици, бабуни и спящи полицаиФаза 4 - знам и всички дупки в София
Не, няма нищо специално - италианецът сам си ги е сменил. Аз съм един от малкото (вероятно), чиято кола е купувана от "наш" човек - пак италианец, приятел на мой приятел (е, той си е българин). Та нашият човек на Ботуша беше огледал доста коли в обхват от около 50-на километра и накрая се беше спрял на тази марея, след като се запозанл лично със собсвеника. Той се оказал хеликоптерен летец (или механик, забравил съ вече), който се готвел да заминава на работа в Англия. Описал е всички +/- на бричката, карали са я. Казал е за аморисьорите - сложил, защото му писнало да сменя от стандартните. Пратиха ми снимки, харесахме се с Марчето и ей на - 5 години любов. Лошото е, че са забравили сервизната книжка на колата и комплекта, който върви с амортисьорите - разни ръководства, инструменти и т.н., та сега не знам има ли нужда от специален тул или не за регулировката...Иначе и аз карам в "спортен режим" - колата не мърда. Осмелих се веднаж, на връщане от морето, в участъка Ст. Загора-Пловдив, да я пробвам - 180 вдигнах (повече не посмях) - никакви вибрации, направо спеше на пътя. След "кратера в картера" вече край - вдигам я с амортисьорите, слагам кора отдолу, ако трябва - метална ще сложа!S_BANKOV написа:Да можеш да ги повдигнеш но сменаш пружините, предполагам караш с червени пружини. Питам защото точно този модел на амортисьори се монтира в Италия на поръчковите ГТ версии на Браво, като се слагат и бели циферблати.Marea Weekend TD100 ELX '97
Коментар
-
Светна лейката на таблото след смяна на картера?
След дълго мотане, най-вече по финансови причини, вчера най-после ми смениха картера, което включваше естествено и смяна на маслен филтър и ново масло. Операцията продължи доста време, но към 18:30 илзезнах от сервиза. Не бях карал от февруари, та направо летях. Но щастието ми продължи кратко. Спрях в един от кауфландите за около половин час и след като тръгнах - червената лейка светеше като слънце. Прибрах колата в гаража и утре пак ще я карам в сервиза.Къде може да е проблемът?Marea Weekend TD100 ELX '97
Коментар
-
Най вероятно са го ударили пир смяната на картера или не са закачили датчика, може исам да се е разкачил. Масло има ли в картера.пп Повод лейката, една блондинка отива в сервиза и заявава - може ли да ми оправите колата. От три седмици ми свети лейката, вече четири пътя я мия колата а тя продължава да свети.robs написа:Хм?Да не е в смукателя на маслената помпа?
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар