Bravo 1.6, 103 к.с. 1997г. - мерих съпротивлението на бобибата BERUсъпротивление на първичната намотка - 1.9 Ом и на двата кръга (1-4 и 2-3 цилиндри)съпротивление на вторичната намотка - 5.25 кОм и на двата кръга (1-4 и 2-3 цилиндри)свещи и кабели чисто нови Beruколата работи без проблем, единсвено на празен ход има леки пристрисания, които не се знае от какво са.Въпроса ми е в границите ли е бобината и ако не какви са симптомите при завишено съпротивление на първичната намотка ? А ако на вторичната намотка е понижено съпротилението ?Четох из форумите, че бобините Беру на вторичната намотка за с около 5 кОм съпротивление, а не с 8.5-9.5 като другите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БОБИНА съпротивление
Collapse
X
-
колата е и на газ, това притреперване го има и на газ, има го още преди са сложа газовата, така че не е от негоотдавна спрях да се се опитвам да го оправя,просто се чудех дали може да е от бобината, т.к. по AutoData излиза напрежението на първичната намотка по малконо ето и на колегата му е около 1.5 Омаможе би BERU освен на вторичната намотка има разлика и в първичната намоткаwwalker написа:Защо да е по-голямо? На мен ми изглежда достатъчно ниско. Моята Беру дава 1,5 Ома на първичните намотки и около 5 кОма на вторичните. Търси проблема другаде, в инжекторите, слабо място са на този модел.
))
Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
Да, би било полезно ако можеш да замериш и да видим какви са разликите10хwwalker написа:Така е. Оригинално се монтират Шампион и Беру. Напълно заменяеми са, макар и с разлика в параметрите. Аз лично съм с Беру и имам резервна Шампион, така че ако те интересува мога да измеря и нея.Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
явно е точно така: всички марки освен Беру са с съпротивление на вторичните намотки 8.5 - 9.6 кОм, само Беру около 5.5 кОмнякаква идея от къде идва разликата която се получава при всички който си мерят първичната намоткав АутоДата дават 0.55-0.65 Ома, а като мериме излиза около 1.5 Ома - повече от два пъти повече.wwalker написа:Беру - първична намотка 1,5 Ома, вторична 5,5 кОмаШампион - първична намотка 1,4 Ома, вторична 9,5 кОмаИ двете работят нормално и разлика няма нито във вървежа, нито в звука на двигателя, нито в разхода.Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар