Здравейте, реших да питам нещо което ме притеснява. От скоро съм с кола (и книжка), карам пунто мк1 1998 td 1.7.често ми се случва да не си преценя оборотите на волана (и в двете посоки се случва) и така да се каже удря до чук. Въпроса ми е има ли някакаква защита която да предпазва от повреди от тякива резки пълни завъртания или направо бие по червяка(пиньона). Не ми се случва често но се опасявам вече да не съм прецакала нещо ( и ако да какво може да е). Ще съм ви много благодарен за мнение! Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
рейка пунто 1.7 TD 98г.
Collapse
X
-
Привет! По принцип не жалатетелно да се прави това често, за чупене зор ще стане, но ако стане Вие със сигурност няма да можете да завивате.Единственото нещо което може да стане , при системно но не със сила ,е да получи луфт който ще доведе до клопане на кормилната рейка, откъдето оттам може да повлече и други компоненти, което със сигурност няма да е добре като цяло.Така че карайте смело, и не се притеснявайте, то признаците за прецакването са клопане(тропане )откъм предната част, и със сигурност ще усетите и в волана като карате...... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Fiat palio 1.7td
-
Самата рейка ако знаете какво представлява, е една плътна стоманена тръба на която има зъби направени колкото е изчислено да се премести от единия край на завиване до другия.Гребена се намира в вътре в този корпус,това дето прави връзката към кормилото се нарича пиньон, и точно то ограничава завиването в едната или другата посока.Именно оттам е първото звено където се износва и почва да чука,оттам се чува характерното чукане при бързо свиване на волана в крайно положение.eacan написа:Значи щом се получава луфт на рейката няма ограничители
Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар