Сменява се само и единствено тракащото каре. Не е сложна работа, стига да имаш нужните инструменти. Коронната гайка на главината (32) може да се поопъне, но с добър инструмент и подходящо рамо лесно се развива. Добре е да се свали биалетката на съотвтния носач, както и самия шарнир или да се откачи главината от конзолата на макферсъна. Скобата на карето се освобождава със зегер клещи и се вади. Слага се маншона, новото каре, грес и всичко се събира по обратен ред.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво представляват каретата, могат ли да се ремонтират?
Collapse
X
-
lithrone
На мен като ми се скъса едната маратонка(винагилявата ми се къса първа) си сменям и двете.До човек си е и до възможности... аз не съм особено заможен но нещата които са симетрични по колата гледам да ги сменям заедно.За карета носачи шарнири съм горе долу ЗА да се сменят когато се наакат ама амортисьори, пружини и тн... никога!fuoco написа:И какво в крайна сметка заедно ли се сменят или може и поотделно?В уж оторизиран сервиз за фиат преди 2 години ми смениха само едното, значи май може.Сега май другото е тръгнало...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар