Бравото не е от най-меките возии със сигурност , но едно мага да кажа че при ГТ версиите седалките са страхотни не знам как са направени но са страшно удобни и обират повечето друсания по пътя и не ти позволяват да "плуваш" по завоите както е при повечето коли!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво или Рено Меган?
Collapse
X
-
според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницатаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Колега в такъв случай те съветвам да изчакаш и да се събереш малко повече парички и да си купиш Рено/Фиат/Алфа/Пежо и т.н. но с нов дизел dCi/JTD/JTD/HDI. Разхода на тези автомобили е чувствително по-малък от тези с 1,6 16V, а поведението по-нищо не им отстъпва, че даже понякога ги превъзхожда! Аз лично карам служебно Пежо 206 1,4 HDI и с нормално юркане харчи около 4-5 л/100 (градско), а мойта при това каране 10+ и нагоре. Така че прецени си за градско дали си заслужава и отделно дизелите почти не усещат климатиците. Късмет!tifoz4o написа:Наистина малка кола съм си харесал, просто за момента не ми трябва повече, ще я ползвам предимно за градско.FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
FIAT BRAVO 1.6 16V '97
Коментар
-
и кво се скапва, шарнири и накрайници, а на италианските не се ли скапват. немските каруци са здрави ама през година амортисьори за по 100 лв- парчето.phoenix написа:според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницата
Коментар
-
може и да се скапват(че то нашите пътища нали са перфектни) ама на темпра/типо,кормилния накрайник е 12лв. а колко е на реното или на пежото, да не говорим за другите консумативи, просто говоря от опит и не искам да споря с никой. Всичко се чупи, но след дълга смяна на коли се спрях на италианските понеже им е по-евтина поддръжката сравнена с други европески коли пък без значение френски или немски. На пежото амортисьора задния е 180 лв, на темпрата е 50лв......п.с.ииииииииииииии нека спрем дотукСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
phoenix написа:може и да се скапват(че то нашите пътища нали са перфектни) ама на темпра/типо,кормилния накрайник е 12лв. а колко е на реното или на пежото, да не говорим за другите консумативи, просто говоря от опит и не искам да споря с никой. Всичко се чупи, но след дълга смяна на коли се спрях на италианските понеже им е по-евтина поддръжката сравнена с други европески коли пък без значение френски или немски. На пежото амортисьора задния е 180 лв, на темпрата е 50лв......п.с.ииииииииииииии нека спрем дотук
и аз паради същата причина си взех фиати, но и те се чупят :D
Коментар
-
ми то има едни дето са за бой и се разхождат с едни валяци ама и газификация не остават назад. то тука целия град е така нарязан че ........може би скоро да сложа верижно задвижване на фиатката ще е най добре
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Колега, от 6,5 години имаме семейна кола Рено 19 Шамад. Че е гемия- гемия е, ама тва за окачването са пълни глупости! За това време- верно, 40000 км, не са много, но по окачването- един шарнир. Това е! Въпреки че френските коли не са ми любими, дразня се от безпочвени приказки за здравината им, защото същото се говори и за италианските. Колкото до дилемата на момчето- и двете коли са хубави, зависи на какъв по-запазен екземпляр ще попаднеш. Успех!phoenix написа:според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницатаAlfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
Volvo S60 Sport 2.4D
Коментар
-
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
За чупенето - всички коли се чупят, то по тези "перфектни пътища" няма как, зависи само на коя ще и издържи по-дълго окачването. Jqb ще си помисля за съвета ти, само, че за пежо имам известни резерви тъй като имам двама познати, които досега са сменили почти всичко по колата освен шасито
точно за този модел 206, но си зависи и от карането. Иначе val_mcrae ще си позволя да ти коментирам мнението. Верно че не им е мястото на споровете тук, но това, което исках да видя беше мнения за плюсовете и минусите на едната и другата кола и евентуално да споделите впечатления за фиата и в общи линии си създадох представа и везните са наклонени леко в полза на бравото. П.П. Днес направих една обиколка из шуменските автокъщи. За съжаление изборът е толкова ’богат’, че не попаднах нито на браво нито на меган купе. Иначе покарах малко едно ауди тройка. Много добра кола - и отвън, и отвътре, и на каране, но много пари
Коментар
-
А не питай после какво става ако не дай Боже се случи нещо или пък почне да се обажда това - онова...Иначе карал съм Рено Меган, Браво не съм, но все ми се струва, че каквото чувство на удобство има като седнеш в италианска кола няма в друга. И още един въпрос, на който не съм намерил или получил отговор - не знам защо, но Рено Меган има ужасно твърд съединител....tifoz4o написа:Иначе покарах малко едно ауди тройка. Много добра кола - и отвън, и отвътре, и на каране, но много пари
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
не само, че е твърд ами и отлепя много рано, поне на мегана, който имаше майка ми допреди две години. Почти не съм си отместил крака и колата тръгва...доста пъти я гасих при опитите си да я карам.brat_John написа:И още един въпрос, на който не съм намерил или получил отговор - не знам защо, но Рено Меган има ужасно твърд съединител....
Коментар
-
хе хе не се коси колега, тези които разправят, че на френските им били слаби предниците никога не са се качвали на френска кола и обратно тези които казват същото за италианските. уважаеми колега val_mcrae, за да няма интриги пишете в постовете си само една дума - БРАВО, предполагам tifoz4o не си е мислел че ще му препоръчате мегана макар че темата е за плюсовете и минусите на двете коли.koolio написа:Колега, от 6,5 години имаме семейна кола Рено 19 Шамад. Че е гемия- гемия е, ама тва за окачването са пълни глупости! За това време- верно, 40000 км, не са много, но по окачването- един шарнир. Това е! Въпреки че френските коли не са ми любими, дразня се от безпочвени приказки за здравината им, защото същото се говори и за италианските. Колкото до дилемата на момчето- и двете коли са хубави, зависи на какъв по-запазен екземпляр ще попаднеш. Успех!phoenix написа:според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницата
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар