120 000 км със Стилото, 1.6.Ремонти:1) Тампони заден мост2) Биалети х2 пъти3) Това е.Пластмасите тропат през зимата. Тропат стъклата в рамките като са спуснати до долу. Новото браво е далеч по-добре, въпреки че си е стило 1:1. Като ви чета, явно на много измъчени екземпляри сте попаднали, а и сте фенове тука, като чета и повече човъркате отколкото да карате
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Актуални съвети за Fiat Stilo
Collapse
X
-
rotdot
-
rotdot
emzo написа:Има 2 вида потребители:1. на които колите им са перфектни, наистина без забележки2. които си мислят, че всичко им е наред , а колите им са кошнициАз съм сигурен, че ще намеря поне 10 кусура по перфектното ти стило
Коментар
-
emzo написа:Колата е приятно приключение за технически грамотен човек.За хора , както обичам да казвам, с 2 леви ръце - твърдо не.Иначе за всеки проблем има информации тук.
Коментар
-
fen145 написа:emzo написа:Колата е приятно приключение за технически грамотен човек.За хора , както обичам да казвам, с 2 леви ръце - твърдо не.Иначе за всеки проблем има информации тук.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
fen145 написа:... японските коли са ми слабост и тези, който съм имал не са ми "раждали" никога дори и 17 годишното митсубиши, консумативи за двигател, окачване и най-важното Гориво :P Технически грамотен човек- 3 мин. монтиране на H4 Bixenon на кола с лесен достъп до фаровете кабели фиксиране всичко само за 3 мин. Та мисля че и с Стилото ще се справя Кола от Италия не вземам А това че няма перфектна кола го знам, но чак от 10 годишните да не става нищо ми се вижда не сериозно!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Аз мога да ти кажа че съм доволен от моето Стило 2002 година дизел 115 кончета, има си всички глезотийки които трябва да има един съвременен автомобил, дизайн бих казал че ще е актуален поне още 10 години в БГ . Всичко е да попаднеш на запазен автомобил, но моят съвет е да не гледаш по автокъщи гледай от частни лица или ако имаш познат които ходи и вкарва автомобили като гледа и попадне на нещо да ти каже и да си решиш. Лично аз ми беше писнало да гледам обявите в карс и мобиле на автокъщи и като отидеш и гледаш някакъв ’гроб’ а не кола. Накрая случайно в моят квартал попаднах на Стилото паркирано на един паркинг без номера и телефонен номер и така обадих се, оказа се че човека си вкарва по 1-2 коли от италия, има си човек там и си отбира по хубави коли. И стана така че станах собственик на този прекрасен автомобил. Сменил съм всички първоначални консумативи, агренаж, водна помпа, задни тампони на моста, термостат, биалети, спирачна течност и колата си работи на 101%. На дълго разхода ми пада под 4,5/ 100 но не прекалявам 120км./ч . Градско зимата ми гори 6,3 л/100км . Приготви си 1000 лева минимум с новият акумулатор за да нямаш проблеми. Колата си е супер, карал съм немски, френски, японски и ест и соц. возила. Но тази кола вози перфектно. Друг е въпроса че винаги ще има хора на които на крив х.й вълната им е виновна и нещо не им харесва автомобила или марката и така. небързай и си харесай точния автомобил ти сам ще разбереш че е той,Успех от мен и като си купиш да не забравиш да почерпиш и да ни се похвалишFiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
............
Коментар
-
Здравей,Съгласен съм с колегите от форума, че има много голяма разлика от Стило до Стило. Много зависи от това в какво състояние ще я завариш колата и дали е пазена или просто и е взет живота. Аз вече четвърта година карам 1,9 JTD 115, като трета година е с REMAP и вече е около 155 кончета с спортен въздушен филтър на K&N. Колата е 2003 и я взех на 98 000 реални километра и беше почти на 6 години /проверено/. Грееше като кукличка вътре и вън, както и двигателя. Беше като от магазина. Взех я за 9000 лв. и до ден днешен не съжалявам, защото всеки лев си струваше. Сменил съм задължителните консумативи при закупуването /ангренаж, ролки, масла, всичките филтри и т.н./ Колата е чук. Смазващо мощна и с невероятна тяга, която ти пълни душата. Сменял съм предните носачи, който са само по едни за разлика от алфите и са доста по-ефтини, биалети, предни пружини и маншон на вътрешно каре. Вече е със спортни дискове и доста добри накладки на ЕВС, за да се удържа този звяр. Това съм сменил за 30 000 пробег. Масло от най хубавото за JTD Selenia WR 5/40 пълна синтетика. Слабото място при JTD-та е че на 100 000 се сменя маховик и съединител комплект+лагер помпа, като консуматив. Аз наскоро ги смених, като маховика го намерих втора употреба, почти нов, а всичко останало оригинално на валео. Ремонта ми излезе 1100 лв. с труда и всички части + масло за скоростната кутия и семеринга на коляновият вал.Трябва да си прецениш в зависимост от това колко километра минаваш годишно, за да прецениш дали ти трябва бензин или дизел. Определено при дизела, поддръжката си е по-скъпа, но и кефа е по-голям, заради турбото, което е с променлива геометрия и работи още от ниските обороти. Колата е изключително пъргава и много стабилна дори и при 230км/ч при 4200 оборто/мин с 4 човека в купето. Много е важно и качеството на нафтата, защото в БГ се продава само боклук и затова разчитам на добавки за коман-рейл двигатели. Не съжалявам за избора си за двувратият вариант, защото колата вътре си е доста широка и просторна и с много приличен обем на багажника. Дизайнът още е актуален и смятам поне още 2 години да си я покарам, за да я сменя единствено и само с Алфа 159 2,4 JTD 200 к.с. фабрични, който с един добър ремап ще станат около 260 к.с.Поздрави и успех с търсенето на едно наистина хубаво и сполучливо СТИЛО.Fiat Stilo 1.9 JTD /115 hp/
Коментар
-
rotdot
emzo написа:Ако искаш всеки уикенд да правиш по нещо дребно - купувай, това е твоята кола Забавна е.
Коментар
-
rotdot
emzo написа:Много се кефя , кат някой Неделен "майстор" се окаже по кадърен от редови такъв.Който мисли Стилото си за перфектно да дойде да му намеря сериозни кусури !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар