Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Актуални съвети за Fiat Stilo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    120 000 км със Стилото, 1.6.Ремонти:1) Тампони заден мост2) Биалети х2 пъти3) Това е.Пластмасите тропат през зимата. Тропат стъклата в рамките като са спуснати до долу. Новото браво е далеч по-добре, въпреки че си е стило 1:1. Като ви чета, явно на много измъчени екземпляри сте попаднали, а и сте фенове тука, като чета и повече човъркате отколкото да карате

    Коментар


      #17
      Има 2 вида потребители:1. на които колите им са перфектни, наистина без забележки2. които си мислят, че всичко им е наред , а колите им са кошнициАз съм сигурен, че ще намеря поне 10 кусура по перфектното ти стило
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        Има 2 вида потребители:1. на които колите им са перфектни, наистина без забележки2. които си мислят, че всичко им е наред , а колите им са кошнициАз съм сигурен, че ще намеря поне 10 кусура по перфектното ти стило
        Сигурен съм, че ще намериш. Ако го сравнявам с другата ми кола.. наистина няма база за сравнение, материали за изработка, возия, изобщо светлинни години, но е безпроблемна кола, поне за мен. Имам колата от 2006-та, купих я върната от лизинг на 1 година, в гаранция и досега съм нямал проблеми с нея, поне през 4-те години докато я карах. Все още е в семейството, жена ми вози малката с нея сега. Не знам какво разбираш под кошници, стило на ~10 години, с няколко италиански собственика, има всички предпоставки да се окаже "кошници".

        Коментар


          #19
          emzo написа:
          Колата е приятно приключение за технически грамотен човек.За хора , както обичам да казвам, с 2 леви ръце - твърдо не.Иначе за всеки проблем има информации тук.
          Нещо не те разбирам Аз лично по образование съм Икономист и по професия, японските коли са ми слабост и тези, който съм имал не са ми "раждали" никога дори и 17 годишното митсубиши, консумативи за двигател, окачване и най-важното Гориво :P Технически грамотен човек- 3 мин. монтиране на H4 Bixenon на кола с лесен достъп до фаровете кабели фиксиране всичко само за 3 мин. Та мисля че и с Стилото ще се справя Кола от Италия не вземам А това че няма перфектна кола го знам, но чак от 10 годишните да не става нищо ми се вижда не сериозно!

          Коментар


            #20
            fen145 написа:
            emzo написа:
            Колата е приятно приключение за технически грамотен човек.За хора , както обичам да казвам, с 2 леви ръце - твърдо не.Иначе за всеки проблем има информации тук.
            Нещо не те разбирам Аз лично по образование съм Икономист и по професия, японските коли са ми слабост и тези, който съм имал не са ми "раждали" никога дори и 17 годишното митсубиши, консумативи за двигател, окачване и най-важното Гориво :P Технически грамотен човек- 3 мин. монтиране на H4 Bixenon на кола с лесен достъп до фаровете кабели фиксиране всичко само за 3 мин. Та мисля че и с Стилото ще се справя Кола от Италия не вземам А това че няма перфектна кола го знам, но чак от 10 годишните да не става нищо ми се вижда не сериозно!
            Повярвай ми че не искаш да го разбираш....
            Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

            Коментар


              #21
              Ако искаш всеки уикенд да правиш по нещо дребно - купувай, това е твоята кола Забавна е.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                fen145 написа:
                ... японските коли са ми слабост и тези, който съм имал не са ми "раждали" никога дори и 17 годишното митсубиши, консумативи за двигател, окачване и най-важното Гориво :P Технически грамотен човек- 3 мин. монтиране на H4 Bixenon на кола с лесен достъп до фаровете кабели фиксиране всичко само за 3 мин. Та мисля че и с Стилото ще се справя Кола от Италия не вземам А това че няма перфектна кола го знам, но чак от 10 годишните да не става нищо ми се вижда не сериозно!
                Колега,явно за теб всички коли са под общ знаменател,така че съм сигурен Стилото много ще ти хареса. А както ти е писал Емо,допълнително ще откриваш отговори тук.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #23
                  Колега ако ти харесва Стилото го взимай спокойно без да слушаш неделни специалисти.Просто си избери по запазен екзенпляр и го огледай добре.Това се отнася и за всяка кола.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #24
                    Аз мога да ти кажа че съм доволен от моето Стило 2002 година дизел 115 кончета, има си всички глезотийки които трябва да има един съвременен автомобил, дизайн бих казал че ще е актуален поне още 10 години в БГ . Всичко е да попаднеш на запазен автомобил, но моят съвет е да не гледаш по автокъщи гледай от частни лица или ако имаш познат които ходи и вкарва автомобили като гледа и попадне на нещо да ти каже и да си решиш. Лично аз ми беше писнало да гледам обявите в карс и мобиле на автокъщи и като отидеш и гледаш някакъв ’гроб’ а не кола. Накрая случайно в моят квартал попаднах на Стилото паркирано на един паркинг без номера и телефонен номер и така обадих се, оказа се че човека си вкарва по 1-2 коли от италия, има си човек там и си отбира по хубави коли. И стана така че станах собственик на този прекрасен автомобил. Сменил съм всички първоначални консумативи, агренаж, водна помпа, задни тампони на моста, термостат, биалети, спирачна течност и колата си работи на 101%. На дълго разхода ми пада под 4,5/ 100 но не прекалявам 120км./ч . Градско зимата ми гори 6,3 л/100км . Приготви си 1000 лева минимум с новият акумулатор за да нямаш проблеми. Колата си е супер, карал съм немски, френски, японски и ест и соц. возила. Но тази кола вози перфектно. Друг е въпроса че винаги ще има хора на които на крив х.й вълната им е виновна и нещо не им харесва автомобила или марката и така. небързай и си харесай точния автомобил ти сам ще разбереш че е той,Успех от мен и като си купиш да не забравиш да почерпиш и да ни се похвалиш
                    Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
                    Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
                    Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
                    Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
                    ............

                    Коментар


                      #25
                      Здравей,Съгласен съм с колегите от форума, че има много голяма разлика от Стило до Стило. Много зависи от това в какво състояние ще я завариш колата и дали е пазена или просто и е взет живота. Аз вече четвърта година карам 1,9 JTD 115, като трета година е с REMAP и вече е около 155 кончета с спортен въздушен филтър на K&N. Колата е 2003 и я взех на 98 000 реални километра и беше почти на 6 години /проверено/. Грееше като кукличка вътре и вън, както и двигателя. Беше като от магазина. Взех я за 9000 лв. и до ден днешен не съжалявам, защото всеки лев си струваше. Сменил съм задължителните консумативи при закупуването /ангренаж, ролки, масла, всичките филтри и т.н./ Колата е чук. Смазващо мощна и с невероятна тяга, която ти пълни душата. Сменял съм предните носачи, който са само по едни за разлика от алфите и са доста по-ефтини, биалети, предни пружини и маншон на вътрешно каре. Вече е със спортни дискове и доста добри накладки на ЕВС, за да се удържа този звяр. Това съм сменил за 30 000 пробег. Масло от най хубавото за JTD Selenia WR 5/40 пълна синтетика. Слабото място при JTD-та е че на 100 000 се сменя маховик и съединител комплект+лагер помпа, като консуматив. Аз наскоро ги смених, като маховика го намерих втора употреба, почти нов, а всичко останало оригинално на валео. Ремонта ми излезе 1100 лв. с труда и всички части + масло за скоростната кутия и семеринга на коляновият вал.Трябва да си прецениш в зависимост от това колко километра минаваш годишно, за да прецениш дали ти трябва бензин или дизел. Определено при дизела, поддръжката си е по-скъпа, но и кефа е по-голям, заради турбото, което е с променлива геометрия и работи още от ниските обороти. Колата е изключително пъргава и много стабилна дори и при 230км/ч при 4200 оборто/мин с 4 човека в купето. Много е важно и качеството на нафтата, защото в БГ се продава само боклук и затова разчитам на добавки за коман-рейл двигатели. Не съжалявам за избора си за двувратият вариант, защото колата вътре си е доста широка и просторна и с много приличен обем на багажника. Дизайнът още е актуален и смятам поне още 2 години да си я покарам, за да я сменя единствено и само с Алфа 159 2,4 JTD 200 к.с. фабрични, който с един добър ремап ще станат около 260 к.с.Поздрави и успех с търсенето на едно наистина хубаво и сполучливо СТИЛО.
                      Fiat Stilo 1.9 JTD /115 hp/

                      Коментар


                        #26
                        emzo написа:
                        Ако искаш всеки уикенд да правиш по нещо дребно - купувай, това е твоята кола Забавна е.
                        Ама не давай такива съвети Нали се сещаш, че не всеки сменя нещо всеки уикенд, аз 6-та година само карам, не само аз, ама общо взето само караме, основна поддръжка и късмет му е майката.

                        Коментар


                          #27
                          Много се кефя , кат някой Неделен "майстор" се окаже по кадърен от редови такъв.Който мисли Стилото си за перфектно да дойде да му намеря сериозни кусури !!!
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            10-годишна кола с перфектни амортисьори... и аз така си мислих докато не реших да ги сменя.

                            Коментар


                              #29
                              emzo написа:
                              Много се кефя , кат някой Неделен "майстор" се окаже по кадърен от редови такъв.Който мисли Стилото си за перфектно да дойде да му намеря сериозни кусури !!!
                              Какви "кусури" имаш предвид, най-общо казано? Наистина ми стана интересно По принцип съм перфекционист и по колите ми всичко трябва да е перфектно, затова и тръгнах да търся съединител в Интернет и попаднах тук. Не, че съединителят ми отделя горе или приплъзва, мисля, че скоро ще му дойде времето просто. Та в тая връзка, по колата ми няма нищо, което да не работи, дори лампичките на врътките на парното съм сменил, шарнирите имат нулев луфт, колата върви идеално, на бензин и газ (има ланди ренцо омегас плюс).Тропат и пластмасите - да, ама за да си толкова сигурен, че някакви "кусури" ще намериш ще се окажеш по-перфекционист и от мен Сигурен съм, че има сигурно и доста проблемни, по една или друга причина, коли. Но като всяка кола на старо, не може да поставяш всички под общ знаметнател, не става въпрос за стилото, а по принцип, нищо не е черно и бяло.

                              Коментар


                                #30
                                Баш за Стило говоря/пиша.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X