здравеите колеги!Проблема е сдниеят : сутрин като се опитам да запаля завърта веднъж и всичко умира ( не всеки път ) мислех си че е от студеното време но уви и сега като се постопли си е късмет работа дали ще запали.Когато запали веднъж и после всичко Ок Но вече два пъти ми го прави и на загрял двигател ( карам около 15-20 мин спирам за 5 мин, като опитам да запаля и всичко свърши )Акумулатора е замерен и е идеаленОт какво може да е?ПП: колата е пунто 1.2 8в 2000г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Пунто
Collapse
X
-
не колега до скоро веднъж като запали и жсичко е ок цял ден и на другата сутрин я запали я не!сега започна да го прави когато си иска!ПП:като завъртя клуча стартера завърта веднъж сичко угасва (умира) за 1-2 сек , съживява се и почва да въртиivel написа:....колкото мотора е по-топъл толкова по-трудно пали нали
Коментар
-
пълни глупости за масата,а втулките са бронзови и се продават на точен размер.избиваш старите и набиваш новите.когато са разбити втулките,ротора опира в статора и стартера няма необходимата сила.задната втулка се избива по-трудно,но с метчик и менгеме нямаш проблем.гресирай ги добре.стартера ти трябва да е магнети марели
Коментар
-
Защо да са глупости и по какво разбра че са втулкиivel написа:пълни глупости за масата,а втулките са бронзови и се продават на точен размер.избиваш старите и набиваш новите.когато са разбити втулките,ротора опира в статора и стартера няма необходимата сила.задната втулка се избива по-трудно,но с метчик и менгеме нямаш проблем.гресирай ги добре.стартера ти трябва да е магнети марели
, да ти кажа не прочетох нещо което да ме наведа на мисълта за втулки.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар