Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с алтернатора.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с алтернатора.

    Колеги на колата не и зарежда алтернатора.Въпрос 1: Има ли откъде другаде освен от кабелите при акумулатора да го замеря с мултицета дали зарежда,защото се съмнявам някъде някой кабел да не прави добър контакт (според мен малко вероятно)?Въпрос 2: Има ли разлика между алтернатора на моята кола (типо 1.4) и този на дизелово типо или темпра (а защо не и браво,брава-не съм сигурен дали са същите).Ако реша да търся друг бих взел от дизел,ако е по-мощен по ред причини...музика,ксенон и други излишни слагани от мен консуматори?Хич неми се сваля в този студ,но се налага.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    1. има, на изхода на алтернатора е винаги най-добре. Няма друг начин, защото всичко минава през акумулатора първо и после по уредите/запалка и т.н., та дали мериш на акуто или след него е все тази2. има, на дизелите винаги е по-мощен, дори няма нужда да проверявам конкретно. Дали са взаимозаменяеми е друг въпрос и не мога да отговоря. Виж ги на снимка в ахм ауто на първо време,
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Лампата светна ли?Може на място да свалиш задния капак и четките и релето.Малко е кофти за бъркане ама с подходящ инструмент се получава.Възможно е да се разминеш само с тях
      EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
      Fiat Punto 1.2 16v Sporting

      Коментар


        #4
        На място в тоя студ няма как да се чекна да свалям само плочката с четките,пред блока не е удобно.Ще го свалям директно целия утре,преди това ще го замеря пак,ама долу,а не при акумулатора.Сега ще видя от дизеловите наследници на типото дали шайбите са еднакви и самото захващане.
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар

        Working...
        X