Има ли някаква разлика във въздушните филтри? Марката има ли значение? Каква е ориентировачната цена?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въздушен филтър
Collapse
X
-
странноTornado написа:Вероятно има значение защото аз си купих на Clean Filters и го изхвърлих точно след 150 км,и то точно за брава 1,9тд100 нямаше достатъчна пропускливост и автомобила не дърпаше изобщо.
аз пък от CLEAN съм супер доволен и то колата ми е на газ
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Качествени, некачествени това е положението пич... никакви други заместители няма.За справка полското "ДЪРВО" FILTRON струва 42 лв.. говоря за горивния.Иначе, като визия е абсолютно същия като на Голф 1.6D... същият модел дето баба гонеше византийците едно време с него, на голфа тръбичките на нафтата са извити към челото на филтъра, а тези на Пунтото стърчат на горе.Чисто технологично на Пунтото е доста по лесен за направа... и двата имат клапанчета за обратната нафта.Ама на Голфа струва 9 лв!!!!! Просто търговски ИЗГЪЗИЦИ.Що да си товари тариката стоковия асортимент... за Пунто,Добло,Идея... я продаде два филтъра за година, я не.... а пък на Голфчето продава по дваеесе на ден.Там е ключа от палатката.Иначе за маслени и въздушни не се циганя... по възможност от най-доброто качество.Както беше казано: "Който има коса да си носи гребен"!sachma написа:Имал си бол пари-дал си!
Дано поне да си струват и да са качествени, в крайна сметка това е по-важно.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Връщам си лошите думи към въздушните филтри на Clean Filters поне засега.Ето какво се случи днес след покупката на възд.филтър Purolator A28019 който между другото е за всички модели на Фиат Брава и Мареа независимо с кой мотор.Поставих и след това тест обаче колата я няма никаква не може да достигне до 3000 об/мин и не върви.Експериментирах веднага с другия ми нов филтър на Clean Filters на една друга фиатка,разлика във вървенето не даде.Тогава се натъкнах на следното-шумоизолацията на предния капак е пропаднала от пластмасовия шифт който я държи и от там същата запушва входа на въздуха над радиатора,но не само това старият ми филтър неизвестна марка се е подгънал и осигурява засмукване на въздух преди тръбопровода към пласмасовия въздухозаборник ако мога така да го нарека и тогава кората на капака не пречи за засмукването защото има от друго мястокъде да смуче.Да но със новия тази пролука я няма и въпросната кора не позволява засмукването на въздух и от там проблема с тягата на колата.р.с Между другото филтъра на Clean Filters не се подарява вече.Всичко излезе толкова просто ама докато стигнеш до там трябваха 26 лв за 2 филтъра и малко размишления.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар