Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за маркучи на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за маркучи на Брава

    Колеги здравейте. Днес припалих автомобила (Брава 1.6) и ми замириса на бензин. Отворих капака и видях че двата маркуча, които влизат в инжекцията са целите в бензин, не може да се види с точност от къде тече бензин, но освен от тук от друго място няма от къде да е, освен от тези маркучи Въпроса ми е как се казват тези маркучи, че утре като отида на работа да прескоча до магазина и да си поръчам.Качвам една снимка (не се вижда хубаво но друга снимка нямам), да покажа къде ми е точно проблема.
    Прикачени файлове

    #2
    Колега преди да ходиш да даваш грешни пари, що не пробваш да смениш скобите на тея два маркуча. все пак е студено навън и фабричните скоби не успяват да компенсират свиването на метала.
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #3
      Hristian_Aleksiev написа:
      Колега преди да ходиш да даваш грешни пари, що не пробваш да смениш скобите на тея два маркуча. все пак е студено навън и фабричните скоби не успяват да компенсират свиването на метала.
      Тези двата маркуча са капсуловани. Другите два маркуча (по горе на снимката-извитите) ги смених това лято, което мина, че сдадоха багажа, но теча не е от тях. Тези от които е теча са на много кофти място

      Коментар


        #4
        Не съм запознат с 1.6 двигателя, но какво ще рече капсоловани. щом са маркучи(демек от гума) то са заменими с обикновени устойчиви на бензин и скоби. въпроса е какво е налягане то там
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #5
          маркучите са найлонови и запресовани към металната тръбичка от една страна и към щуцер от друга. РЕшението е само 1 и то е бензинов маркуч с качествени скоби, маха се пресовката към щуцера и се използва той. Качествените скоби са необходимост,
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Маркучите са кербовани, могат да се заменят с маслоустойчиви маркучи с оплетка, и се слагат скоби аз ползвам по две от всеки край
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Значи ще взимам маркучи, такива каквито съм сменил след тръбичката, т. е. тези които са извитите на снимката. Лошото е, че в нашия магазин не продават маркучи с оплетка (армирани), продават едни които са само масло/бензино устойчиви. Дали ще ми свършат работа? Засега нямам проблеми със сменените от мен, които пак са по същата магистрала.

              Коментар


                #8
                Добре де оправи си твойте маркучи, да не са нацепени по цялата дължина че да ги сменяш
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Добре де оправи си твойте маркучи, да не са нацепени по цялата дължина че да ги сменяш
                  Не знам дали са нацепени. Едва утре ще мога да проверя от къде ми идва проблема. Днес мисля да взема само скоби и ако проблема е в тази пресовка, да я махна и да стегна маркуча със скобите, както съм направил в другата част на магистралата (стига маркучите да са здрави).

                  Коментар


                    #10
                    маркучите не са кербовани, всъщност и не са маркучи, а е найлоновия тръбопровод, който е същия като излизащия от резероара и минаващия под колата- найлонова тръбичка си е, а отгоре е сложено това, което имитира маркуч. Така е оригинално и ако не са пипане, това ще видиш отдолу. Трябва ти качествен маркуч да издържа на налягането, макар че не е кой знае какво. За спасяване на положението става за ден-два какъв да е
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Ето две снимки свалени от нета, на маркучи които ползвам, даже и на помпата съм сложен един.Предполагам ще ми свършат работа, не само за закрепване на положението?
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        Аз моите ги смених точно с такива.

                        Коментар


                          #13
                          Дано само да се свалят лесно тези маркучи, че като загледах снощи, те се намират под колекторите.

                          Коментар


                            #14
                            маркуча е ок. Обаче като ти чета последния пост и почвам да си мисля, че не говорим за едно и също място. Аз говоря за тези двата, които са между твоята стрелка и предния прозорец, двойка, която стига до една планка на колектора. А ти очевидно говориш за продължението им- което е вече доста кофти, защото там маркучите наистана са кербовани и отиват директно на рейката. Извинявам се ако съм те подвел. Ако говориш за тях, то имаш само 1 вариант и той е снаждане с преходник /е, нови маркучи или кербовка във фирма занимаваща се с това също става/
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              pakumba написа:
                              маркуча е ок. Обаче като ти чета последния пост и почвам да си мисля, че не говорим за едно и също място. Аз говоря за тези двата, които са между твоята стрелка и предния прозорец, двойка, която стига до една планка на колектора. А ти очевидно говориш за продължението им- което е вече доста кофти, защото там маркучите наистана са кербовани и отиват директно на рейката. Извинявам се ако съм те подвел. Ако говориш за тях, то имаш само 1 вариант и той е снаждане с преходник /е, нови маркучи или кербовка във фирма занимаваща се с това също става/
                              Да, говоря за продължението, двата маркуча минават до първата свещ ииииии..... първата "тръба" на колектора (казвам и тръба защото незнам как се казва).Днес взех 1 м. маркуч, като този на последната снимка, и мислех утре да ги подменя, но щом трябва да са специални незнам какво ще правя. Ще проверя утре ако изпуска от пресовката в горната част, т. е. от задната страна, точно където съм показал на първата ми постната снимка, и ще се опитам да я стегна с скоби и дано да стане. Иначе за там където си мислел до сега нямам проблеми, там съм с точно такъв маркуч стегнат със скоби.

                              Коментар

                              Working...
                              X