Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква ултразвукова ваничка за почистване на инжектори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква ултразвукова ваничка за почистване на инжектори

    Колеги, мисля да си купя ултразвукова ваничка, да си чистя дюзите по колите. Каква минимална мощност ми е нужна, моля за отговори от хора с опит?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    кола

    Само тя не стига Трябва и да се пуска и разтвор на кавитация с релеилиhttp://www.runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=13
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Освен всичко друго няма гаранция,че инжекторите ще разпрашават еднакво добре след почистване. Хубаво е да се направи на място със стенд. В Хасково взимат 20 лева за почистване + тестване на стенд.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        великия "генератор " е лесна работа, ще ги цъкам на ръка. Колата я карам само на газ и не ми пука дали ще работи чак пък перфектно на бензин, искам да пали и да работи там някак. Да издържат 1-2 години още и това ще им е, неоправдано е да дам 80-100 лв за почистване на инжектори, които са към края на живота си. Силно ме възлнува мощността на ваничката дали е достатъчна, ако не е ще се чисти механично каквото може, после със спринцовка ще се прокарва силен разтъворител и ще се цъка дюзата
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          бе от 4 години чистя дюзи , и мога да кажа че с по малка мощност и повече време се чистят по добре от голкото по голяма мощност за кратко време
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            WhitePower написа:
            бе от 4 години чистя дюзи , и мога да кажа че с по малка мощност и повече време се чистят по добре от голкото по голяма мощност за кратко време
            на ваничката пише 35вата, стигат ли според теб?А нали дюзите са на 12В да ги цъкам директно от акумулатор? Нали няма да изгорят при задържане 2-3 секунди например, през това време ще прекарвам разтвор
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              реших си проблема без ваничка, взех си 3 инжектора на чудна цена, накиснах ги в коеселеин, син спирт и меглио за една нощ, механично почистване и на колата.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Ми то хубаво, ама и те като се запушат? Аз моите веднъж ги чистих, дето ми струваше колкото да купя цял комплект от морга. След няколоо месеца пак са за чистене. Таман викам една интересна тема дето я следя и аз да купя такава ваничка и я издъни колега...
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Ми сега ще ви обясня моята вана е 75 вата работя само с течност за чистене на инжектори щото с какво лу друго не пробвах но това си е ТНЕ Веst пада всичко още на 10 тата минута ако задържаш инжектора за 3 секунди незнам колко ще искара , аз съм си направил комутатор за дюзи и те си цъкат в ваната това е
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    Не може ли форума да купи една вана със стенд и всеки да може да я ползва? За членове на сдружението примерно срещу 5 лева,а за други потребители 10 лева? Сумата ще отива за човека,който ще се занимава и при когото ще е ваната. Все пак той ще отделя от времето си за чистене.
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Дори има програма за РС и от там може да се нагласява- регулира колко време и как да цъкат с добавка на една платка за комутатор.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Аз преди време също си купих вана за да си почистя дюзите. Тогава я взех за около 100лв. Има две степени 30 и 60 вата. 90сек. работи след пускането, 5-6 пъти като я включа и дюзата светва. Иначе аз съм чистил с кореселин и газ за горене. В кореселина както тръгне ваната и започва да тръгва чернилка :D Дюзите които почистих ми избиха цената на ваната.

                        Коментар


                          #13
                          wwalker написа:
                          Ми то хубаво, ама и те като се запушат? Аз моите веднъж ги чистих, дето ми струваше колкото да купя цял комплект от морга. След няколоо месеца пак са за чистене. Таман викам една интересна тема дето я следя и аз да купя такава ваничка и я издъни колега...
                          чак пък да съм я издънил... просто единия се оказа изгорял, а ми предалагаха някакви фантастични цени 50 кинта за един, цели двигатели даже :D та си купих за 40 кинта 3 инжектора и те се оказаха в доста по-добро състояние от моите. По въпроса с ваничката не съм се отказал, ще си взема, но просто нямам зор да бързам. Значи 35 вата ще бъде слаба, така ли да го разбирам?Цъках ги директно на акумулатора и държах по 2-3 секунди за проба, не е имало проблем. Между другото по моето скромно мнение, ако не са много запушени и механично чистене върши работа. На моите, понеже не съм сменял никога бенз филтър и бяха пълни вътре с нещо като ръжда, нямаше как да мина при тях без ваничка.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Като цяло след чистенето , най важно е теста ,как разпръскван , на бравотата с 4 дупкиимаше едно , бяха толкова запушени че само 3 успяха да се отпушат и мъглата не беше добра другото е да се тестват на дебит , трабва да са еднакви
                            Power Under Pressure

                            Коментар

                            Working...
                            X