Преди време моето Пунто внезапно започна губи антифриз, течове, досада...Както и да е, в един хубав ден реших да долея, но изглежда че обезвъздушаването нещо не ми се получи, защото като подам малко газ при студен двигател, течността бълбука по доста дразнещ начин.Иначе, процедурата не би следвало да е кой знае колко сложна - има две пробки на радиатора и на маркуча за парното, като в ръководството на Haynes пише, че се налива докато през тях почне да излиза антифриз. Обаче - това при мен си се случи, и от двете пробки излизаше течност, дори разширителни контейнер се напълни и въпреки това изглежда въздух е останал...Наливах бавно с идеята да не остават джобове, но резултатът не е добър...Има ли някаква друга тънкост?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обезвъздушаване на охладителна система
Collapse
X
-
Re: кола
Не, не бях го пуснал - искаш да кажеш, че обезвъздушаването трябва да се прави и при пуснат двигател ли?S_BANKOV написа:Ключаря пита дали докато обезвъздушаваш системата си пуснал парнотоkluchar написа:А пускаш ли парното
_________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
Re: кола
Да след като протече и радиатора на парното е на макс двигателя се стартира и си следи температурата на таблото, това за маслото са ти го каазали за да избие гарнитурата на главата в следствие на обезвъдушаването и да смеси антифриза и маслото и то да стане на бозаpunto_11 написа:Не, не бях го пуснал - искаш да кажеш, че обезвъздушаването трябва да се прави и при пуснат двигател ли?S_BANKOV написа:Ключаря пита дали докато обезвъздушаваш системата си пуснал парнотоkluchar написа:А пускаш ли парното
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: кола
Bankov, опитвам се да хвана липсващите запетайки, за да разбера точно какво казваш, но ми е малко трудноS_BANKOV написа:Да след като протече и радиатора на парното е на макс двигателя се стартира и си следи температурата на таблото, това за маслото са ти го каазали за да избие гарнитурата на главата в следствие на обезвъдушаването и да смеси антифриза и маслото и то да стане на бозаpunto_11 написа:Не, не бях го пуснал - искаш да кажеш, че обезвъздушаването трябва да се прави и при пуснат двигател ли?S_BANKOV написа:Ключаря пита дали докато обезвъздушаваш системата си пуснал парнотоkluchar написа:А пускаш ли парното
_________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
Re: кола
В момента и на мен ми е трудно, цял ден се занимавам с финансови измислици премислици и счетоводни шедиовриpunto_11 написа:Bankov, опитвам се да хвана липсващите запетайки, за да разбера точно какво казваш, но ми е малко трудноS_BANKOV написа:Да след като протече и радиатора на парното е на макс, двигателя се стартира и си следи температурата на таблото, това за маслото са ти го каазали за НЕ да избие гарнитурата на главата в следствие на обезвъдушаването, и да смеси антифриза и маслото и то да стане на боза
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: кола
S_BANKOV написа:В момента и на мен ми е трудно, цял ден се занимавам с финансови измислици премислици и счетоводни шедиовриpunto_11 написа:Bankov, опитвам се да хвана липсващите запетайки, за да разбера точно какво казваш, но ми е малко трудноS_BANKOV написа:Да след като протече и радиатора на парното е на макс, двигателя се стартира и си следи температурата на таблото, това за маслото са ти го каазали за НЕ да избие гарнитурата на главата в следствие на обезвъдушаването, и да смеси антифриза и маслото и то да стане на боза
на всичко отгоре и петък вечер...
_________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
Аз го правя с надуване, тоест ако знам как го правя та на
тая скапана кол а е бати филма да я обезвъдушиш кат хората, газаджите едва не ми я прегряхам тоест почти, щото фърли антифриз заради тва обезвъздушаване, ама да чука на дърво вече 120 км не си е показала рогата от тва загряване. Та аз на стиден мотор надувам с уста през капачката на антифриза и с другата ръка развивам пробката на маркуча на парното до вземе да прокапе от там. После пак надувам и развивам пробката на раддаитора и тва е. Да всеки случаи като я запаля и изчакам даотвори термостата давам газ и пак отварям малко пробката на парното и тва е. Не прави грешка да отвориш квото и да е на загрял мотор и налягане в системата!
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар