Здравейте днеска карах колата по обяд след това се прибрах 2 часа излизам върта ключа светка таблото за секунда и после гасне всичко и все 1 колата е умряла... викнах един приятел даде ми ток карах 20 мин изгасих я след което пак не можа да запали .... дали е от акумулатора 2009 година е колата е фиат браво
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатор СТУД не пали помогнете .
Collapse
X
-
Re: Акумулатор СТУД не пали помогнете .
Тря да уточниш. Като ти даде ток приятеля ти с кабелите, кабелите ги щракнахте върху твоите клеми нали. После стартера си завъртя нормално или тегаво?Ако е завъртял нормално - почти съм сигурен, че акумулатора ти е пътник. Можеш ли да работиш с Волтметър и да измериш някои неща? Например сега като не е стартирана, колко показва върху акумулатора директно?Не е лошо наистина да си провериш и стегнеш клемите на акумулатора - това е най-първата стъпка.ddimkata написа:Здравейте днеска карах колата по обяд след това се прибрах 2 часа излизам върта ключа светка таблото за секунда и после гасне всичко и все 1 колата е умряла... викнах един приятел даде ми ток карах 20 мин изгасих я след което пак не можа да запали .... дали е от акумулатора 2009 година е колата е фиат бравоPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Може и да не зарежда като хората. Вземи го измери, мултицета не хапе. Така никой не може да каже какво е.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
15V е множко. Ама сега ли е толкова, в студа? Ако е така, лятото ще падне със сигурност но при всички положения е малко множко.цено написа:Ми моя алтернатор защо е на ~14-15V има ли място за притеснение при мен? Акумлатора с който съм сега е 75Ah трепач много съм доволен!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Всеки един оловен акумулатор, при все по-ниска температура става все по-високоомен и напрежението между изводите му се покачва. Лятото е обратно. Напрежението на клетките пада, но пък можеш да ползваш всичкия му капацитет. Не ти е виновен алтернатора в случая. В него има една прагова схема, която ще спре заряда на акумулатора, когато се надхвърли нейният праг. Като спадне под друг праг, заряда се включва. Т.е. няма плавно регулиране на напрежението върху акумулатора и когато е включен, т.е. възбуден алтернатора да зарежда, единственият елемент, който диктува колко е напрежението е акумулатора. При теб въпроса опира до това, защо регулатора в алтернатора, допуска заряд до 15V. Но трябва да си сигурен в това число. Т.е. да е измерено с качествен уред а не някаква пръчка за 6лв, щото при тоя студ навън, ефтините мултицети доста си сменят праговете, тъй като те са за стайна температура. Т.е. трябва да си 100% сигурен в числото 15 и тогава да расъждаваме.цено написа:Добре де как да намаля волтажа от алтернатора защо го прави?!?!Лятото най-много 14 а сега 15 не разбирам на какво се дължи това?!?!П.П.Извинявам се,че се отклонявам от темата с въпроса ми!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар