Здравейте колеги, навън е към 20 под нулата и тази сутрин се появи проблем със сервото на волана на моето Punto Mk2. Запалих колата, минах 3-4 км и спрях без да гася двигателя. При опит да потегля волана стана твърд и лампата на сервото светна. Загасих и запалих двигателя - изгасна и сервото си заработи нормално. След 10-тина мин., след като паркирах и миг преди да загася двигателя - пак светна лампата и пак твърд волан. Нов рестарт и проблемът изчезна.Проблемът се появява за пръв път откакто купихме колата преди година и в най-големия студ, който е виждала. Има ли възможност ниските температури да са причина или ще да е нещо по-сериозно? Преди бях чел тук, че релетата са най-честия проблем при тоя модел, дали те се шашкат от -20 навън или друго трябва да търсим?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекъсващо серво в студа
Collapse
X
-
Re: кола
Това с меренето трудно ще го направя, колега, неграмотен съм...За всеки случай, акумулаторът ми е на по-малко от месец, чисто нов Bosh Silver, слава богу палим добре въпреки бахъра навън.И в двата случая днес - лампата светна при работещ двигател, не при паленето на колата, и при абсолютно изправен волан, не съм го навивал докрай. След като писах първия пост, покарах още малко до работа, пробвах да навивам кормилото докрай и в двете посоки, да чукна на дърво не се обади проблема.А що се касае до релетата - трудно ли се намират още (помня бегло че имаше пространна тема по въпроса с много търсещи релета колеги)?И друго - ако все пак сервото откаже тотално и волана се върти трудно (въобще не говорим за City режим) - безопасно ли е да се кара колата? То е ясно, че по принцип не е желателно, но дали може да се повреди нещо по кормилната уредба или остава просто дискомфорта от твърдия волан?kluchar написа:Да ниските тумпратури може да окажат влияние Също виж и колко волта стига при палене до ел. сервото_________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
Повечето електроусилватели така почват да сгъват.От време на време. Докато най-накрая ти откаже съвсем. Не е хубаво да се кара така,защото може да изправиш някои завой ако си с по голяма скорост..Закарай я на майстор да ти презапои кадърно платката на мотора и ще се оправи......Казвам майстор защото не всеки може да запоява както трябва и ако спойките са неправилни и големи има опастност да ти изгори компа(на сервото).....На доста такива самоделки съм попадал....Преди това си прегледай всички букси и кабели под волана за лоши връзки...FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар