здравейте колеги
имам едно питане: реотана на задната врата не работи, а страничните огледала затоплят...проверих предпазителя (30А) здрав е...махнах пластмасите отзад мерих с мултицета ток не пристига...при включване на копчето чува се че релето цъка...КАКВО ОЩЕ ДА НАПРАВЯ, че да дойде ток до отзад и да почне да работи????благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
реотан 5-та врата на Мареа
Collapse
X
-
http://dox.bg/files/dw?a=a43af010fbh...a=e26d24852eВ тзи pdf -и ще намериш необходимата информация. Всичко останало е през кристалното кълбо :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
защото копчето подава ток на релето то включва и подава тока на стъклото като преди това минава през бушона т.е.Копче->Реле->Предпазител->Консуматор(реотан) горе долу това ти е последоваталностаmaranello написа:можете ли да ми кажете защо след като извадя предпазителя и натисна копчето за реотана релето продължава да цъка???Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Я да питам тука, че е малко по темата и мързи да мисля ново заглавие та Днес в снега докато си карах си пуснах отоплението и на задното стъкло леда падна, но на огледалата си остана и при допир като ги пипнах не бяха топли, иначи моторика им работи ама топло ръц, но едва ли е кабел щото и двете са студени идеи що така
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Трябва си с електрически огледала, за да имат подгрев. Ако не са ел. ,няма подгрев.S_BANKOV написа:Я да питам тука, че е малко по темата и мързи да мисля ново заглавие та Днес в снега докато си карах си пуснах отоплението и на задното стъкло леда падна, но на огледалата си остана и при допир като ги пипнах не бяха топли, иначи моторика им работи ама топло ръц, но едва ли е кабел щото и двете са студени идеи що така
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Започваш от релето и проследяваш кабелите до коя букса има ток. Имаш схемите, има го цветовото обозначение на всеки кабел ... остава да мериш с мултицета. Ако искаш, обади ми се, ще намерим къде е проблема и ще го оправим.maranello написа:ясно и благодаря !прочетох няколко теми по тоя въпрос с неработещия реотан чувам релето, предпазителя здрав, меката връзка на багажника здрава, с мултицета на кабелните обувки на реотана 0V той не идва?какво още да проверя>?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Дидо,
, естествено че са ел огледала, но днес не се затоплиха, и не стопиха леда. иначе моториката работи и се въртят на всички посоки и реотана отзад работиПроблема е и при двете
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Сори, нещо не съм се усетил :D За огледата, е същото реле, което е за задното стъкло, но след релето има предпазител само за реотаните на огледалата - 7,5 А. Виж картинката, лесно ще го намериш в колата. Не рискувай с много мощен, да не се окаже че някъде по трасето има късо съединение. Не слагай повече от 10 А.S_BANKOV написа:Дидо,
, естествено че са ел огледала, но днес не се затоплиха, и не стопиха леда. иначе моториката работи и се въртят на всички посоки и реотана отзад работиПроблема е и при дветеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар