колеги кажете с какво да си почистя стъпковото моторче
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
стъпков мотор
Collapse
X
-
бензин аз моето в момента с това го чистяШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Сваляш го и го накисваш в буркан с короселин или бензин ил дори и нафта да престой малко премерно 20-30 мин. изцеждаж продухваш и си ти. Ако си много смел може да го разглобиш ама после дали ще можеш да го настройиш несъм сигурен.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
И каква е процедурата по разглобяването на буталцето?wwalker написа:Да, развива се буталцето. Точно на него в основата му идва ново с малко бяла финна грес.Synthy написа:Това важи ли за бравата ти от подписа (разглобяване и смазване) ?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Аз имам оригиналното Магнети Марели и афтърмаркет от магазина ново пак Магнети Марели. Работят си и двете... сещаш се, не работеше моето и купих ново още като купих колата, след това си смазах старото и сега и двете работят, даже мисля че върнах старото да се ’доизносва’, ама явно има голям ресурс в тези машинки. За развиването на буталцето сега - двете са различни. Оригиналното първо се изтегля максимално, за да стигнеш до резбата. Тук е малко тънък момент, защото резбата е на самото буталце и е навита в пластмаса, така че се внимава при изтеглянето да се спре в този момент, за да не се развали. Изтегля се с прилагане на сила и капване на малко масло. Някои говорят да се принуди да излези само с подаване на определено напрежение, ама си е ала-бала, става на ръка, стига да си внимателен. Та така, стигне ли резбата вече просто се развива.Сега другият вариянт, за тези новите Магнети Марели в магазина - там нищо не се изтегля, просто директно се развива. Резбата е по цялата дължина на буталцето в мотора, както и пружинката е малко по-различна, има едно закривяване където се захваща за главата на буталцето, което при оригинално монтираното в колата го няма.Във всеки случай е лесно.dudulia написа:И каква е процедурата по разглобяването на буталцето?wwalker написа:Да, развива се буталцето. Точно на него в основата му идва ново с малко бяла финна грес.Synthy написа:Това важи ли за бравата ти от подписа (разглобяване и смазване) ?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар