Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

с колко килограма се тяга главата на bravo 1,6 16v 98г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    с колко килограма се тяга главата на bravo 1,6 16v 98г

    с колко килограма се стяга главата на bravo 1,6 16купих гарнетура знам последователноста на стягане от средата на спиралая.Не знам с какво усилие се стяга или градуси.И с нещо маже ли се гарнитура преди монтажа благодаря предварително.
    Прикачени файлове

    #2
    Виж в AUTODATA , а не питай тук !!! Защото най-много да тръгнат да ти обясняват колко си тъп,че задаваш въпроси, един от недостатъците на БГ форумите..... !!! Поздрави.
    93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
    00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
    * * * * * * * * * * * * * *
    Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

    Коментар


      #3
      4 daNm +90*+90*Не мазах с нищо преди 3 дни сменях на Браво 1,4.Поне с масло да я бях намазал.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        4 daNm +90*+90*Не мазах с нищо преди 3 дни сменях на Браво 1,4.Поне с масло да я бях намазал.
        тук става дума з агарнитура на глава. Струва ми се, че ти говориш за капак на клапани
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          Tornado написа:
          4 daNm +90*+90*Не мазах с нищо преди 3 дни сменях на Браво 1,4.Поне с масло да я бях намазал.
          тук става дума з агарнитура на глава. Струва ми се, че ти говориш за капак на клапани
          На мен ми се струва ,че болтовете на капака на главата са 6 мм./стягат се с 9 Nm/.За да не става объркване da означава десет т.е. 4daNm = 40 Nm
          Прикачени файлове
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Tornado, малка грешка. Стяга се не на 3 паса, а на 4, както следва:20Nm40Nm+90*+90*
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              За болтовете на главата става вапрос но май не мога да намеря читава autodata теа глих една беше с вирус вътре другата пък архива беше повреден.И за това реших питам тук.Колега Synthy за капака на главата ли е. А за главата беше ми се скъсал ангренажния ремък минах с него 90 000 км и се скъса пущината наби ми всичките испускателни клапани.Ремонтирахме я главата и сега ще я монтирам но не знам с какво усилие да ги стягам тея болтове.

              Коментар


                #8
                Synthy написа:
                Tornado, малка грешка. Стяга се не на 3 паса, а на 4, както следва:20Nm40Nm+90*+90*
                Точно така пропуснал съм го това.Ясно е ,че каквото и да стягаме дори джантата към главината се прави на два или три пъти.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Аре сега искам снимка на динамометричен ключ и инструкция за настройка на усилието
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    danzel написа:
                    За болтовете на главата става вапрос но май не мога да намеря читава autodata теа глих една беше с вирус вътре другата пък архива беше повреден.И за това реших питам тук.Колега Synthy за капака на главата ли е. А за главата беше ми се скъсал ангренажния ремък минах с него 90 000 км и се скъса пущината наби ми всичките испускателни клапани.Ремонтирахме я главата и сега ще я монтирам но не знам с какво усилие да ги стягам тея болтове.
                    За главата бе. Тоя двигател капак няма, капак са му валовете Банков, на: http://www.constanta3.com/rudi/eshop...28315435Там си пише всичку настройва се с врътката най-ниско в ръкохватката, и пука като се достигне зададеното усилие. За главата специално: препоръчвам 2 ключа 5-25Nm, и 20-100Nm. Или ако има един 5-50Nm, но аз лично такъв не съм виждал по ел. магазините. Тези 20-200Nm не стават, те са за гуми и окачване Също стой далеч, ама много далеч от ключовете със стрелка и циферблат. Простотия неземна са.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар

                    Working...
                    X