Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скоростите не влизат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скоростите не влизат

    Колеги, карам Браво 1.4 12V 1997 г.Горе-долу от както е купена колата съединителя винаги е бил твърд.Преди около година един майстор ми каза, че сигурно жилото е за смяна.Намерих по евтин вариант и го омазах цялото с нафта - (е.а ми се ма...та от дърпане тогава).Имаше огромен ефект за около 2 дни :D .Преди няма и месец Бравото имаше късмет и го пратих на почивка в един сервиз за една седмица като му се смениха всички филтри,масло,гарнитура, отваряха двигателя за да сменят гумички,свещи, заден десен лагер,замерваха компресия, накладките смениха, нови гуми и ЖИЛО на съединителя.Очакванията ми бяха като взема колата скоростите да влизат като мед, ама нанай си.Като взех колата от сервиза( 20 мин. след взимането),съединителя умря,не можех да вкарам нито една скорост на запален ддвигател,Дойдоха веднага гледаха бараха и работата се оправи.Като оправи имам впредвид, че можех да вкарвам скоростите при запален двигател.Скоростите отново се вкарваха трудно.Като ги питах как я оправихте, тоя ми вика нищо не сме правили,само бутнахме гайката за регулиране на хода.Стана ми супер странно, ама явно имаше ефект.Днеска се прибирам от работа(колата вече беше заграля) и оооо ЧУДО - скоростите отново не влизат въобще.Слезнах след 3 часа качвам се и скоростите трудно ама си влизат.Само да кажа,че колата като загрее и скоростите влизат по трудно, а за задната няма кво да кажа,някой път влиза супер,друг път направо квартала чува,че паркирам.Общо взето симптомите са:1-трудно влизат скоростите,особено първа втора2-съединителя е доста твърд3-от време на време никоя скорост неще да си влиза на мястотоНа какво ви намирисва това, съединител,синхронизатори или на нещо друго?Кажете ако знаете сервиз във Варна където могат да свършат работата както трябва.Мисля на първо време да отида в някой сервиз да погледнат нивото на маслото в скоростната кутия.

    #2
    -притискателен диск и лагер-зачупена вилка на педала-ухо на кожуха на жилото-ако си с жила на скоростния лост и тях като причина

    Коментар


      #3
      Re: Скоростите не влизат

      yordanchy написа:
      Колеги, карам Браво 1.4 12V 1997 г.Горе-долу от както е купена колата съединителя винаги е бил твърд.Преди около година един майстор ми каза, че сигурно жилото е за смяна.Намерих по евтин вариант и го омазах цялото с нафта - (е.а ми се ма...та от дърпане тогава).Имаше огромен ефект за около 2 дни :D .Преди няма и месец Бравото имаше късмет и го пратих на почивка в един сервиз за една седмица като му се смениха всички филтри,масло,гарнитура, отваряха двигателя за да сменят гумички,свещи, заден десен лагер,замерваха компресия, накладките смениха, нови гуми и ЖИЛО на съединителя.Очакванията ми бяха като взема колата скоростите да влизат като мед, ама нанай си.Като взех колата от сервиза( 20 мин. след взимането),съединителя умря,не можех да вкарам нито една скорост на запален ддвигател,Дойдоха веднага гледаха бараха и работата се оправи.Като оправи имам впредвид, че можех да вкарвам скоростите при запален двигател.Скоростите отново се вкарваха трудно.Като ги питах как я оправихте, тоя ми вика нищо не сме правили,само бутнахме гайката за регулиране на хода.Стана ми супер странно, ама явно имаше ефект.Днеска се прибирам от работа(колата вече беше заграля) и оооо ЧУДО - скоростите отново не влизат въобще.Слезнах след 3 часа качвам се и скоростите трудно ама си влизат.Само да кажа,че колата като загрее и скоростите влизат по трудно, а за задната няма кво да кажа,някой път влиза супер,друг път направо квартала чува,че паркирам.Общо взето симптомите са:1-трудно влизат скоростите,особено първа втора2-съединителя е доста твърд3-от време на време никоя скорост неще да си влиза на мястотоНа какво ви намирисва това, съединител,синхронизатори или на нещо друго?Кажете ако знаете сервиз във Варна където могат да свършат работата както трябва.Мисля на първо време да отида в някой сервиз да погледнат нивото на маслото в скоростната кутия.
      колега ако не се лъжа тук съм срещал не една или две теми в който симптомите са като твойте а решението и ти сам си го написал ако не се лъжа се гаиката за регулирането на хода изскубваше резбата или нещо от тоя сорт беше (истината е в некачествени жила)ако намеря някоя от темите ще ти дам линк ако някой друг има под ръка нека му даде линк другото което ме съмнява е аксиален лагер ако е щчупен или много износен то той не избутва достатъчно притискателния и неможе да се отдели от феродовияако е износен Феродовия диск или е "уморен" притискателни то тогава скоростите ще влизат леко но при движение съединителя ще буксува ,ще подаваш газ оборотите се вдигат а километрите не и почва да мирише на ФеродоПС:а при загасен двигател как влизат скоростите
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        При загасен влизат.Първа влиза все едно на два пъти.Влиза донякъде и после още толкова ход напред.Не мога се изразя нещо.Надявам се,че разбирате за какво говоря.

        Коментар


          #5
          yordanchy написа:
          При загасен влизат.Първа влиза все едно на два пъти.Влиза донякъде и после още толкова ход напред.Не мога се изразя нещо.Надявам се,че разбирате за какво говоря.
          а останалите ???? 2,3,4 щото и моита тегаво (на два пъти влиза 1) ама другите като в масло
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #6
            Сменяно ли е някога маслото и с какво?До колкото разбирам, модела е с жило. Когато не се включват скоростите, педала променен ли е? Когато не се включват скоростите е хубаво някой да ти натиска и да видиш какво се случва с вилката. Когато е проблема, пробвай да натиснеш втори път съединителя и тогава да включиш.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Другите също влизат тегаво,но първа втора и задна са най-зле.Нямам идея кога е сменяно маслото и с какво точно.Но съм сигурен,че каквото и да било по колата не е сменяно последните 5 години.Колкото и странно да ви е колата не е излизала от гаража последните 5-6 години.А аз я карам от една и половина.

              Коментар


                #8
                писал съм в една тема-педала става твърд защото се износва диафрагмата,съответно акс.лагер потъва и е нужно по-голямо усилие за да натисне диафрагмата.другото със скоростите-запомни го от мен ,че първият симптом на износен феродов диск е трудно включване на задна скорост.и като обобщим ще ти трябва комплект съединител+смяна

                Коментар


                  #9
                  Според мен колега не са уцелили жилото както трябва. имам предвид настройката му. На мен ми е поизносен малко притискателя и се наложи да натегнем гайката. така педала на съединителя се надигна малко и сега е над нивото на този на спирачката. така съединителя ми отделя малко по-високо но все пак още ще изкара. Както казват по горе колегите възможно е да си за смяна на съединител, но все пак преди сервиза са ти били наред скоростите и изведнъж след това не искат да влизат?!? В студа първа и втора влизат малко по трудно, но загрее ли проблеми не трябва да имаш. смени си и маслото на кутията. в тия студове ако е старо и заминало ще прецакаш кутията.
                  Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                  Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                  Коментар


                    #10
                    твърд педал значи смяна на съединител докато е време

                    Коментар


                      #11
                      А сервиз за Варна - този на Алфа на изхода на града посока София, до камерите, оторизиран е от Фиат, нищо че е се води на Алфа!!

                      Коментар


                        #12
                        svetljotod написа:
                        А сервиз за Варна - този на Алфа на изхода на града посока София, до камерите, оторизиран е от Фиат, нищо че е се води на Алфа!!
                        Казваш,че там има сервиз оторизиран от Фиат или , че си вършат добре работата.Защото утре май ще обикалям да разпитвам наляво надясно.Мисля си,че има колеги от форума от Варна които си правят срещи и ще ги посетя да ги поразпитам къде си правят колите.Иначе намерих комплект Валео(от изчетените теми останах с убеждение че Валео е най-добрия избор) за 180 лева-възможно ли е да е оригинален или ще е някое менте за тези пари.Разсъждавам по този начин, защото видях и съединител Валео за 280.

                        Коментар


                          #13
                          За 1.4 12V мотора има два размера съединители 190 и 200mm. така че първо разбери кой точно е твоя. Относно цената 180лв. за VALEO, то е или турско или китайско, поне според мен.
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            #14
                            batproho написа:
                            За 1.4 12V мотора има два размера съединители 190 и 200mm. така че първо разбери кой точно е твоя. Относно цената 180лв. за VALEO, то е или турско или китайско, поне според мен.
                            Да наистина има 2 модела съединители 190 и 200 мм за 1.4 12V,поинтересувай се кой размер е твоят,че и аз се зарасвах на един купен преди време от колега от Форума на символична цена,ама се оказа,че не бил моят размер.Та после за 200 мм дадох 300 кинта за Валео.За 180 лв. не ми се мисли какъв може да е :D макар,че 190 мм е по-евтиният от двата,ама чак пък толкова... :D Да не са ти сложили жило,което не е като за твоята модификация.Знам,че на 1.4 12 V е дългото ,ама ставало и късото,обаче минавало по труг път до вилката на съединителя.Та да не е станало и при теб нещо от сорта...
                            Fiat 1.4 12V
                            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                            Коментар


                              #15
                              yordanchy написа:
                              svetljotod написа:
                              А сервиз за Варна - този на Алфа на изхода на града посока София, до камерите, оторизиран е от Фиат, нищо че е се води на Алфа!!
                              Казваш,че там има сервиз оторизиран от Фиат или , че си вършат добре работата.Защото утре май ще обикалям да разпитвам наляво надясно.Мисля си,че има колеги от форума от Варна които си правят срещи и ще ги посетя да ги поразпитам къде си правят колите.Иначе намерих комплект Валео(от изчетените теми останах с убеждение че Валео е най-добрия избор) за 180 лева-възможно ли е да е оригинален или ще е някое менте за тези пари.Разсъждавам по този начин, защото видях и съединител Валео за 280.
                              И двете! Оторизиран е от Фиат и 2ро си вършат много добре работата!!

                              Коментар

                              Working...
                              X