Колеги, карам Браво 1.4 12V 1997 г.Горе-долу от както е купена колата съединителя винаги е бил твърд.Преди около година един майстор ми каза, че сигурно жилото е за смяна.Намерих по евтин вариант и го омазах цялото с нафта - (е.а ми се ма...та от дърпане тогава).Имаше огромен ефект за около 2 дни :D .Преди няма и месец Бравото имаше късмет и го пратих на почивка в един сервиз за една седмица като му се смениха всички филтри,масло,гарнитура, отваряха двигателя за да сменят гумички,свещи, заден десен лагер,замерваха компресия, накладките смениха, нови гуми и ЖИЛО на съединителя.Очакванията ми бяха като взема колата скоростите да влизат като мед, ама нанай си.Като взех колата от сервиза( 20 мин. след взимането),съединителя умря,не можех да вкарам нито една скорост на запален ддвигател,Дойдоха веднага гледаха бараха и работата се оправи.Като оправи имам впредвид, че можех да вкарвам скоростите при запален двигател.Скоростите отново се вкарваха трудно.Като ги питах как я оправихте, тоя ми вика нищо не сме правили,само бутнахме гайката за регулиране на хода.Стана ми супер странно, ама явно имаше ефект.Днеска се прибирам от работа(колата вече беше заграля) и оооо ЧУДО - скоростите отново не влизат въобще.Слезнах след 3 часа качвам се и скоростите трудно ама си влизат.Само да кажа,че колата като загрее и скоростите влизат по трудно, а за задната няма кво да кажа,някой път влиза супер,друг път направо квартала чува,че паркирам.Общо взето симптомите са:1-трудно влизат скоростите,особено първа втора2-съединителя е доста твърд3-от време на време никоя скорост неще да си влиза на мястотоНа какво ви намирисва това, съединител,синхронизатори или на нещо друго?Кажете ако знаете сервиз във Варна където могат да свършат работата както трябва.Мисля на първо време да отида в някой сервиз да погледнат нивото на маслото в скоростната кутия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скоростите не влизат
Collapse
X
-
Re: Скоростите не влизат
yordanchy написа:Колеги, карам Браво 1.4 12V 1997 г.Горе-долу от както е купена колата съединителя винаги е бил твърд.Преди около година един майстор ми каза, че сигурно жилото е за смяна.Намерих по евтин вариант и го омазах цялото с нафта - (е.а ми се ма...та от дърпане тогава).Имаше огромен ефект за около 2 дни :D .Преди няма и месец Бравото имаше късмет и го пратих на почивка в един сервиз за една седмица като му се смениха всички филтри,масло,гарнитура, отваряха двигателя за да сменят гумички,свещи, заден десен лагер,замерваха компресия, накладките смениха, нови гуми и ЖИЛО на съединителя.Очакванията ми бяха като взема колата скоростите да влизат като мед, ама нанай си.Като взех колата от сервиза( 20 мин. след взимането),съединителя умря,не можех да вкарам нито една скорост на запален ддвигател,Дойдоха веднага гледаха бараха и работата се оправи.Като оправи имам впредвид, че можех да вкарвам скоростите при запален двигател.Скоростите отново се вкарваха трудно.Като ги питах как я оправихте, тоя ми вика нищо не сме правили,само бутнахме гайката за регулиране на хода.Стана ми супер странно, ама явно имаше ефект.Днеска се прибирам от работа(колата вече беше заграля) и оооо ЧУДО - скоростите отново не влизат въобще.Слезнах след 3 часа качвам се и скоростите трудно ама си влизат.Само да кажа,че колата като загрее и скоростите влизат по трудно, а за задната няма кво да кажа,някой път влиза супер,друг път направо квартала чува,че паркирам.Общо взето симптомите са:1-трудно влизат скоростите,особено първа втора2-съединителя е доста твърд3-от време на време никоя скорост неще да си влиза на мястотоНа какво ви намирисва това, съединител,синхронизатори или на нещо друго?Кажете ако знаете сервиз във Варна където могат да свършат работата както трябва.Мисля на първо време да отида в някой сервиз да погледнат нивото на маслото в скоростната кутия.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
yordanchy написа:При загасен влизат.Първа влиза все едно на два пъти.Влиза донякъде и после още толкова ход напред.Не мога се изразя нещо.Надявам се,че разбирате за какво говоря.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Сменяно ли е някога маслото и с какво?До колкото разбирам, модела е с жило. Когато не се включват скоростите, педала променен ли е? Когато не се включват скоростите е хубаво някой да ти натиска и да видиш какво се случва с вилката. Когато е проблема, пробвай да натиснеш втори път съединителя и тогава да включиш.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Другите също влизат тегаво,но първа втора и задна са най-зле.Нямам идея кога е сменяно маслото и с какво точно.Но съм сигурен,че каквото и да било по колата не е сменяно последните 5 години.Колкото и странно да ви е колата не е излизала от гаража последните 5-6 години.А аз я карам от една и половина.
Коментар
-
писал съм в една тема-педала става твърд защото се износва диафрагмата,съответно акс.лагер потъва и е нужно по-голямо усилие за да натисне диафрагмата.другото със скоростите-запомни го от мен ,че първият симптом на износен феродов диск е трудно включване на задна скорост.и като обобщим ще ти трябва комплект съединител+смяна
Коментар
-
Според мен колега не са уцелили жилото както трябва. имам предвид настройката му. На мен ми е поизносен малко притискателя и се наложи да натегнем гайката. така педала на съединителя се надигна малко и сега е над нивото на този на спирачката. така съединителя ми отделя малко по-високо но все пак още ще изкара. Както казват по горе колегите възможно е да си за смяна на съединител, но все пак преди сервиза са ти били наред скоростите и изведнъж след това не искат да влизат?!? В студа първа и втора влизат малко по трудно, но загрее ли проблеми не трябва да имаш. смени си и маслото на кутията. в тия студове ако е старо и заминало ще прецакаш кутията.
Коментар
-
svetljotod написа:А сервиз за Варна - този на Алфа на изхода на града посока София, до камерите, оторизиран е от Фиат, нищо че е се води на Алфа!!
Коментар
-
За 1.4 12V мотора има два размера съединители 190 и 200mm. така че първо разбери кой точно е твоя. Относно цената 180лв. за VALEO, то е или турско или китайско, поне според мен.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:За 1.4 12V мотора има два размера съединители 190 и 200mm. така че първо разбери кой точно е твоя. Относно цената 180лв. за VALEO, то е или турско или китайско, поне според мен.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
yordanchy написа:svetljotod написа:А сервиз за Варна - този на Алфа на изхода на града посока София, до камерите, оторизиран е от Фиат, нищо че е се води на Алфа!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар