Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на волана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сваляне на волана

    Колеги, трябва да стигна до автоматичния изключвател на мигачите. Преди време намерих паднали две конзолки с пружинки, които най-вероятно държат този механизъм. Мигачите все още изключват, но при завъртане на волана се чува по-силно прищракване на тресчотката. Та въпросът ми е- преди да тръгна да свалям волана, трябва ли да изключа AIRBEG-а, ако трябва от къде, или е необходимо само разкачане на акумулатора.
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    #2
    Моето скромно мнение е, че волана не трябва да го пипаш въобще.Просто сваляш корите зад него ( те са 2-една отгоре и една отдолу ) и лоста на мигача се държи на щипки.Притискаш ги и го вадиш заедно с тялото му отзад, където се намира и въпросния механизъм.
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      Слав написа:
      Моето скромно мнение е, че волана не трябва да го пипаш въобще.Просто сваляш корите зад него ( те са 2-една отгоре и една отдолу ) и лоста на мигача се държи на щипки.Притискаш ги и го вадиш заедно с тялото му отзад, където се намира и въпросния механизъм.
      Така мисля и аз ....
      Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

      Коментар


        #4
        Да така е, корите са две и са сваляни и при свалянето в долната кора намерих тези скоби (виж снимката). Само скобите са мои, останалото е монтаж със слабо качество, но може би разбираемо. Мисля, че за да се поставят тия скоби по местата е необходимо сваляне на волана.
        Прикачени файлове
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар

        Working...
        X