изкам да си махна катализатора и ако сложа на негово място тръба дали ще бучи много
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
за гърнета
Collapse
X
-
Re: за гарнета
нямам време да ходя да търся гърне ще ходя до морето за няколко дни а пък и аз сам от самоков .та дали ще е колата много шумна ако сложа тръба и дали ще има някакъв проблемMitko написа:Mazgarev e прав. Има гърнета който заместват катализатора и колата става много тиха.Mazgarev написа:На мястото на катализатора се слага резонаторно гърне!skier написа:изкам да си махна катализатора и ако сложа на негово място тръба дали ще бучи много
brava 1.4 12v.sx
drive fast or go home
Коментар
-
Re: за гърнета
При мен на Пунтото няма почти никаква разлика със катализатор или просто с няква тръба!Но във всеки случеи съм за махането на катализатор(ако е стар)!При мен вече престана да ми загрява толкова много и ми падна (поне така си мисля) разхода на гориво!skier написа:изкам да си махна катализатора и ако сложа на негово място тръба дали ще бучи много
FIAT Punto ELX 1.2 75
Коментар
-
Аз пък станах ПРОТИВ махането на катализатора, откакто видях колко невъзможно е той да оказва влияние на разхода, а камо-ли да се запуши. Просто погледнах в моя преди да го махна - и вътре има за две длани място помежду активните ламарини (с форма на вълнички - почти като тези за покриви дето са). Те съвсем не са на гъсто и просто няма смисъл да е с едно гърне по-малко системата. Аз лично ше го слагам този катализатор оригиналния между другите тръби докато не се продъни.
Коментар
-
Когато се маха катилизатора се слага резонаторно гарне само в случаите когато катализатора е бил в комплект с такова/има такива катализатори/.Когато е само катрализатор се слага тръба,защото катализатора по сащество пртедставлява тръба.В противен случаи се променя резонансния режим на изпускателната система,което води до по-нисък вартящ момент и по-висок разход на гориво.Абсоютна грешка е катализатора да се заменя с резонаторно гърне.
Коментар
-
А някъде да ви дават гаранция 150 000 км на катализатор, когато го купувате? Или тези от 250 - 500 лева няма да е строшат при по силен тръс след 3-4 години?Mitko написа:Логичния отговор трябва да е - на малко Yellow_Flash_Colorz_PDT_06AlBundy написа:И логичния въпрос: На колко хиляди се сменят тези катализатори от 160 лв.?Ако така ти е изглеждал катализатора погледнат отстрани, ако съм те разбрал правилно, то това не е катализатор! Катализатора, погледнат през един от двата отвора представлява ситна керамична мрежа с правоъгълни отвори със страна около милиметър. И така е по цялото продължение на катализатора. След като му свърши живота, той започва да се разрушава и да се чупи на парчета, които възпрепятстват въздушния поток.Niko_ymn написа:Аз пък станах ПРОТИВ махането на катализатора, откакто видях колко невъзможно е той да оказва влияние на разхода, а камо-ли да се запуши. Просто погледнах в моя преди да го махна - и вътре има за две длани място помежду активните ламарини (с форма на вълнички - почти като тези за покриви дето са). Те съвсем не са на гъсто и просто няма смисъл да е с едно гърне по-малко системата.По този въпрос е говорено много в този форум. Резонаторното гърне действа освен гато резонатор, но и като искрогасител, което една проста тръба не може. Освен това има мнение, че обира по-голямата част от конденза, който разрушава с времето средното и задното гърнета. И катализатора прилича на тръба само отвън, но е правен с много сметки и мислене, особено в частта си за въздушното съпротивление!Горещи поздрави на всички - аз отивам на море! :DStefan Nikolov написа:Когато се маха катилизатора се слага резонаторно гарне само в случаите когато катализатора е бил в комплект с такова/има такива катализатори/.Когато е само катрализатор се слага тръба,защото катализатора по сащество пртедставлява тръба.В противен случаи се променя резонансния режим на изпускателната система,което води до по-нисък вартящ момент и по-висок разход на гориво.Абсоютна грешка е катализатора да се заменя с резонаторно гърне.Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Forsaken не са ти ясни нещата.Първо това че деиства като резонаторно гарне е лошо.Защото катализатора не деиства като такова.Следователно нарушава фабричния резонанс.Това,че е писано много по въпроса в форума не значи,че е казана истината.Трето,не обира никакъв конденз,защото конденза е винаги и при всички случаи в последното гърне.За това те изгниват първо.Приятно прекарване на почивката.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар