Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко проблема :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко проблема :)

    Здравейте отново!Оправих предницата. Сега вози перфектно. Остана едно неприятно похлопване от предния десен спирачен цилиндър. Майстора каза, че са разбити 2те втулки водещите на цилиндъра и има повишен луфт. Нямало оправяне - трябвало нов апарат. При италианеца има и са по 20лв за Типо. Моите обаче са вентилирани (1.8 16V) и там нямало такива апарати Имало за браво вентилирани по 25лв и твърдяха, че били еднакви, но аз не съм убеден в това. На бравото бяха с едни шестограмни болтове, моите са си нормални (като първоначална разлика).Другия проблем. Когато позагрее доста (около 90 градуса) като я вкарам между 5 и 6000 оборота и от радиатора за парното и кранчето долу в краката почва да се чува едно "бълбукане". Това се получава САМО когато парното е спряно. Когато е дори леко включено (отвито кранчето и водата минава през радиатора на парното) звука изчезва. Появява се само при тези обороти. След 6000 отново изчезва. Нямам никаква идея. Мисля, че не е обезвъздушена системата. Източих всичката вода и налях нова. Засега го няма звука, но не съм я и загрявал до 90 градуса. На тази кола раб. температура е доста ниска, защото има огромен радиатор + маслено охлаждане (маслен радиатор).Помагайте хора

    #2
    Re: Няколко проблема

    maiden написа:
    Здравейте отново!Оправих предницата. Сега вози перфектно. Остана едно неприятно похлопване от предния десен спирачен цилиндър. Майстора каза, че са разбити 2те втулки водещите на цилиндъра и има повишен луфт. Нямало оправяне - трябвало нов апарат. При италианеца има и са по 20лв за Типо. Моите обаче са вентилирани (1.8 16V) и там нямало такива апарати Имало за браво вентилирани по 25лв и твърдяха, че били еднакви, но аз не съм убеден в това. На бравото бяха с едни шестограмни болтове, моите са си нормални (като първоначална разлика).Другия проблем. Когато позагрее доста (около 90 градуса) като я вкарам между 5 и 6000 оборота и от радиатора за парното и кранчето долу в краката почва да се чува едно "бълбукане". Това се получава САМО когато парното е спряно. Когато е дори леко включено (отвито кранчето и водата минава през радиатора на парното) звука изчезва. Появява се само при тези обороти. След 6000 отново изчезва. Нямам никаква идея. Мисля, че не е обезвъздушена системата. Източих всичката вода и налях нова. Засега го няма звука, но не съм я и загрявал до 90 градуса. На тази кола раб. температура е доста ниска, защото има огромен радиатор + маслено охлаждане (маслен радиатор).Помагайте хора
    Вземи си ремонтен комплект за апаратите Може и да има малко въздух и затова да бълбука, но не е фатално
    http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
    Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
    FIAT Punto 02' 1.9 JTD
    FIAT Punto 99' 1.7 TD

    Коментар


      #3
      Ходи се на стругар и той прави нова втулка в шенкела.
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        Втулката в цилиндъра, супорта или шенкела е?Ако намеря цял сп. апарат (супорт + цилиндър) от някъде това ще ми реши ли проблема?Да не се окаже втулката на шенкела?

        Коментар


          #5
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #6
            Такаааааам!Значи.... Като бивш карач на Лада Самара имам доста части останали от нея. Оказа се, че спирачките на 80% са 1 към 1 с на Типото. Сложих самаровите водачи, понеже моите бяха леко надрани и работата заспа. Луфта на спирачния цилиндър вече го няма. Смених и накладките при което водачите влизат докрая, което допълнително помага Единия цилиндър нямаше маншон и беше целия в кал. Внимателно го почистих и сложих самаровия маншон, който пасна също 1 към 1

            Коментар


              #7
              Ето магазини за Лада:http://forum.ladaclub-bg.com/viewfor...оръчвам "Арменеца" - много свестен човек. Зарибяваме го да почне да продава и части за Фиат ама още не е клъвнал

              Коментар

              Working...
              X