Здравейте, колеги и Честита Коледа! Бъдете всички живи, здрави и щастливи!Имам от година и малко Фиат Пунто 1.1 96та година. Досега нямах никакви проблеми с нея, подържам си я доста и гледам щом нещо ме усъмни, веднага да го сменя или прегледам. Това до днес :DСега по празниците на всички ни трябва по една или друга работа колите, на мен също, но сутринта се появиха няколко проблемчета, за които искам да ви попитам. Основния е, че задната врата, зад шофьора (фиатката ми е с 5 врати) незная заради студа или заради какво, просто не иска да се затвори...централното заключване си работи за останалите врати, за нея не, защото тя дори не се затваря :S Оставил съм сега колата на охраняем паркинг, докато намеря решение на проблема. Не съм я напъвал или нещо такова, беше леко замръзнала сутринта, но се отворя с две леки побутвания. Сега изобщо този механизъм не захваща и в момента е като люлееща врата в уестърн бар...Другия ми проблем е, че десния стоп не свети, а по намереното тук указание не се получи разглобяването и евентуалната смяна на крушката. Развих двата болта, но после не иска да се помръдне нищо...даже се отчупи едно малко парченце пластмаса и сега и за него ме е яд много :DИ за да не отварям нова тема, появи ми се и шум, при включване на перката за сваляне на температурата, като загрее колата. Водих я на сервиз и ми казаха, че нещо играе и моторчето и перката са за смяна, та ако някой от вас продава работеща такава, ще се радвам да ми драсне едно ЛС.Ще съм много признателен за всяко мнение, съвет или поне упътване към кой сервиз или човек да се обърна, понеже това с вратата е доста належащо в момента...колата ми фактически е нон стоп отключенаБЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО предварително, Пожелавам Ви весели и безаварийни празници!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Първи проблеми с Фиатката
Collapse
X
-
Re: Първи проблеми с Фиатката
Здравей колегаКакъв е по-точно този шум при включването на перката? Бъди по- конкретен. Поздрави.begi написа:появи ми се и шум, при включване на перката за сваляне на температурата, като загрее колата. Водих я на сервиз и ми казаха, че нещо играе и моторчето и перката са за смяна, та ако някой от вас продава работеща такава, ще се радвам да ми драсне едно ЛС.Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
Re: Първи проблеми с Фиатката
Здрасти,Ами щом се включи перката и се получава някакъв резонанс, силно бучене, и такова кето треперене, все едно си в старите Икаруси и шофьора се мъчи да превключи скоростите :D Като бях в сервиза го чухме и на отворен капак, отвън не е толкова силно, но вътре си се чува здравата и трепери колата. Самата перка се е разцентровала или нещо такова, не прави хубав оборот, играе леко. И това създава този здрав шум. Първия път направо се изплаших да не гръмна :D Това ми се появи, след като си смених радиатора, съвсем скоро, понеже стария явно му беше минал живота и колата бързо ми качваше температура. Благодаря, nikolce, аз също това си мислих, но опитах да я загрея и не помогна. Това беше сутринта, сега може да е по-меко времето, ще слезна и пак ще опитам, дано наистина да е това...Весело празнуване! : ))fast_ghost написа:Здравей колегаКакъв е по-точно този шум при включването на перката? Бъди по- конкретен. Поздрави.begi написа:появи ми се и шум, при включване на перката за сваляне на температурата, като загрее колата. Водих я на сервиз и ми казаха, че нещо играе и моторчето и перката са за смяна, та ако някой от вас продава работеща такава, ще се радвам да ми драсне едно ЛС.'96 Punto 1.1
Коментар
-
Re: Първи проблеми с Фиатката
А бе колега ти като сменява радиатора, сложи ли хубаво перката? Отгоре има един тампон... който е между радиатора и перката, провери дали е там... да не би от него да ти тропа... Няма логика след сменянето да се е прецакало нещо... Провери дали е добре закрепен към радиатора... А и още нещо... то по принцип пунтаците се чува едно характерно бучене като включи перката, ако можеш да направиш клип най-добре ще стане.Поздрави.begi написа:Здрасти,Ами щом се включи перката и се получава някакъв резонанс, силно бучене, и такова кето треперене, все едно си в старите Икаруси и шофьора се мъчи да превключи скоростите :D Като бях в сервиза го чухме и на отворен капак, отвън не е толкова силно, но вътре си се чува здравата и трепери колата. Самата перка се е разцентровала или нещо такова, не прави хубав оборот, играе леко. И това създава този здрав шум. Първия път направо се изплаших да не гръмна :D Това ми се появи, след като си смених радиатора, съвсем скоро, понеже стария явно му беше минал живота и колата бързо ми качваше температура. Благодаря, nikolce, аз също това си мислих, но опитах да я загрея и не помогна. Това беше сутринта, сега може да е по-меко времето, ще слезна и пак ще опитам, дано наистина да е това...Весело празнуване! : ))fast_ghost написа:Здравей колегаКакъв е по-точно този шум при включването на перката? Бъди по- конкретен. Поздрави.begi написа:появи ми се и шум, при включване на перката за сваляне на температурата, като загрее колата. Водих я на сервиз и ми казаха, че нещо играе и моторчето и перката са за смяна, та ако някой от вас продава работеща такава, ще се радвам да ми драсне едно ЛС.Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
кола
За вратата смажи самата брава вътре с палчето има една пружина тя може да е ръждясаладръжката вътре и вън прибират ли се хубаво.Ела да е погледнем да видим що за проблем прави а перката на радятора ако мърда може лагера -втулката да е износена и да мърда оста Иначе на моето като работи перката на 1 не се чува толкова много ако е на 2 тогава малко се чува
Коментар
-
Нека се включа и аз за вратата.И според мен това се дължи на замръзване,вземи една бутилка гореща вода и полей механизма където е палчето за затваряне,така мисля,че ще се оправи,но пак ще замръзне.Това го направи за да разбереш дали е от замръзване вече ако е от него най-бързия начин ако нямаш спрейче е да го намажеш със спирачна течност и няма да замръзва,но гледай да не отива по боята,че може да я свали :DAlfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
nedialk00 -
Re: кола
Здравейте, колеги!Значи за вратата-вратата реших да съм по-упорит, оставих колата включена с парното на макс, това за около 15тина минути. Получи се- размрази каквото има замръзнало и вратата се оправи...малко странно е все пак, нещо централното май не я лови или пак е от студа. Къде да мина, за да я погледнете? Още днес бих свършил тази работа. Аз като се оправи ѝ капнах от едно малко такова препаратче против замръзване, ама без да разглобявам каквото и да е, за да не стане като при задния стоп...опитах да го махна, но само си посчупих една пластмаска. В кауфланда го дават това препаратче срещу 2 лева, примерно, ама върши много добра работа за ключалките.Понеже ракия малко ми е грехота да ѝ сипвам... : ))За перката ще направя клипче, ще опитам още днес. Преди си се чуваше нормално, да, точно като на Пунто, даже ми се струваше, че тихичко работи. Сега тътена е драстичен и си мисля, че точно лагерите нещо са пръцнали и просто е съвпаднал момента с новия радиатор... Ще го заснема, днес съм си отделил деня за фиатката, че сега за нова година дълъг път ме чака, а освен задния стоп и мигачите ме предадоха, а аз все още не успявам след отвинтване на тези двата болта с големия ключ да си сваля пластмасата да си видя крушки ...а некак си не върви, леко ме у неудобно да ида на сервиз само за това :Dkluchar написа:Да с ракия ще стане дори и за шофьора ще помогне за всички болежки . Мини да е оправим
'96 Punto 1.1
Коментар
-
Е ти нели не мислиш че сервизите са само за основни ремонти.Перката не я оставяй неоправена да не те предаде на път че тогава е дърво.а за стопа няма ли някой да пусне една схема или да каже как се разглобява.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Здравей колега,значи за стопа като отвиеш двата чашковидни болта вътре в купето,стопа излиза навън целия.Може да е залепнал от времето и за това да не мърда.Аз съм сменял изгорели крушки на стоповете и при мен бяха леко залепнали.Успех!
Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар