BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се ползва ASR-то в зимни/влажни условия /Stilo/?
Collapse
X
-
АСР-а ако засече такава заплаха и наистина подаде газ..... ударът ще е още по голям
Завой на 90* пътя изцяло е покрит с лед. Стоя си аз на около 50м от въпросното място и наблюдавам как колите правят въртележки по тротоари и градинки
Тръгвам и аз, знам какво да очаквам и се движа на първа с много ниска скорост. В самото навлизане в завоя връщам газта и усещам как вместо да завивам продължавам направо. В следващият момент оборотите падат толкова, че двигателя сам си подава газ за да задържи ниските обороти. След отнемането на газта от моя страна движението беше направо, точно преди подаването на газ от страна на ЕКУ-то леко се опита да завие и след подаването на газ отново тръгнах към тротоара. Изхода от ситуацията беше да натисна съединителя, щом го натиснах и колата зави рязко в ляво. АСР-а не мисля, че ще се справи в такава ситуация, може би разните други стабилизиращи програми....... да, но не и АСР.
-
ASR-а е само против пробуксуване доколкото знам, и идеята е да намали мощноста на двигателя дотолкова че да се подобри сцеплението на водещите колела с пътя. Аз го изключвам само когато за да потегля или да премина някакъв участък се налага боксуване, тъй като ASR-a направо "гаси" мотора. Но в завой не ми се е случвало и не зна как се държи.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар