здравейте, прокапа масло от към страната на скоростната кутия на лявата полуоска, маншона видимо не е повреден, капе след плочката на края на кръглата част, абе между процепа си капе. какво да сменя, лагера, семеринга, маншона или? някой ако знае какво точно трябва да разглобя ще съм благодарен, виждам, че трябва да извадя кормилната щанга и още някакъв болт, а самата главина? поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кое е за смяна?
Collapse
X
-
здравей колега. За да стигнеш до този семеринг определено ще трябва да свалиш полуоската което значи че ще трябва да развиеш гайката и към главината, зегерката с номер 7 не е на маншона а е на полуоската и за да изкараш полуоската или трябва да я свалиш или с лек удар би трябвало да излезе полуоската а зегерката да си остане там(на полуоската), но най добре да се свали зегерката(не съм свалял точно тази полуоска но така е при другите коли), маншона е сложен на номер 8 и на полуоската., като свалиш онзи детайл 16 би трябвало да видиш семеринга и да се извади внимателно, след това по-обратния ред. Ако нямаш условия(канал/подемник) по-добре не се хващай на улицата да го правиш. ако все пак започнеш не се плаши само внимавай да не повредиш нещо и всичко което свалиш го почистваш и нареждаш в реда който си го свалил за да не стане грешка при сглобяването успехСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
мдааа феникс благодаря за съдействието, оказа се, че маншона е бил спукан, а майсторите са ме палшили за да ми вземат париците, маншона е 4 лв. +скобите =5.6 лв. и 3 часа работа, без да съм пипал някога подобно нещо, свалих само кормилната щанга и тоя болт отдолу на носача и това беше, полуоската излезе с главината и там галйката не е 36, а мнохо по-малко и няма нужда да се сваля, ако някой иска подробности мога да поясня. поздрави на всичкиphoenix написа:здравей колега. За да стигнеш до този семеринг определено ще трябва да свалиш полуоската което значи че ще трябва да развиеш гайката и към главината, зегерката с номер 7 не е на маншона а е на полуоската и за да изкараш полуоската или трябва да я свалиш или с лек удар би трябвало да излезе полуоската а зегерката да си остане там(на полуоската), но най добре да се свали зегерката(не съм свалял точно тази полуоска но така е при другите коли), маншона е сложен на номер 8 и на полуоската., като свалиш онзи детайл 16 би трябвало да видиш семеринга и да се извади внимателно, след това по-обратния ред. Ако нямаш условия(канал/подемник) по-добре не се хващай на улицата да го правиш. ако все пак започнеш не се плаши само внимавай да не повредиш нещо и всичко което свалиш го почистваш и нареждаш в реда който си го свалил за да не стане грешка при сглобяването успех
Коментар
-
На някои модели се откачва само амортисьора и кормилната щанга без да пипаш долния шарнир.Накланяш шенкела възможно най-навън и напред и триногото каре излиза от чашата. :D Предварително се откачва вътрешния маншон. :D По този начин съм си сменял и двете вътрешни карета та дори и външни маншони :DАЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
това ми се струва почти невъзможно...или аз не разбирам, най-вероятно да е 2-тоsacho написа:На някои модели се откачва само амортисьора и кормилната щанга без да пипаш долния шарнир.Накланяш шенкела възможно най-навън и напред и триногото каре излиза от чашата. :D Предварително се откачва вътрешния маншон. :D По този начин съм си сменял и двете вътрешни карета та дори и външни маншони :D
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар