Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемчета с Типо DGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега въпроса със фаровете на типото са ми болна тема от край време понеже ми се налага да пътувам по много нощем и много ме измъчваше слабото осветление. В началото като купих типото имах същите проблеми като тебе и с течение на времето всичко си заработи явно колата повече е стояла Като тръгнах да я прибирам към нас (когато я купих) ми направи впечетление че фаровете са много слаби и въпреки това сменях на къси като дойде насрещен автомобил и по едно време спрях да сменям и карах на дълги срещу колите и трябва да ти кажа че нито един не ми пресветна че го заслепих Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Явно има падове на напрежение по инсталацията и за това светат толкова слабо. После сложиш крушки с 50% повече светлина и нещата се подобриха значително от стандартните крушки 60/55W. Това лято свалих фаровете за почистване и ги измих на чешмата с вода и ги изсуших със сешоар и трябва да ти кажа че не останаха петна никъде, залепих ги със високотемпературен силикон и сложиш крушки 100/90W и ефекта е направо потресаващ Ето две снимки да видиш как ми светят фаровете и имай предвид че единия ми рефлектор е олющен от долу и въпреки това си виждам перфектно. Премери какво напрежение стига до фаровете, че все ми се струва че проблема не е във фаровете ти
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #17
      white_shark написа:
      Утре пристигат нови фарове и трябва проблема да се реши...надявам се.Моя токов филм обаче продължава Не ми бачкат 3-те копчета отляво...вчера смених крушката на "економи"-то и тая вечер ми се струва,че като включа фаровете и подсветката на таблото е по-слаба отколкото беше.Мъчих отново с копчето при включени фарове да щракам,за да променя силата,но нищо не се случи.Четох,че има някакъв блок под акумулатора,където таблото взема маса.Ще го проверя утре.А има ли опция това намаляне на подсветката на таблото да се изключи и винаги да си свети силно? Или поне едното копче за светлината да накарам да заработи и да ги усиля... Направо почвам да се отчайвам вече с това електронно Типо...с дъртото Уно-то нямаше такива ядове-само каране... За капак ми протече и маншона откъм кутията на лява полуоска,че и него ще сменям тия дни.Направо какво става и аз не знам
      Колега може найстина да имаш проблем с замасяването към таблото.При мен проблема беше следния:Масата, която върви под акумулатора се беше оголила и таблото направо изчезваше. оголих добре мястото. Един хубав поялник да намажеш като хората и всичко се оправи. Лошото е, че след време пак може да ти се появи тая глупост, но само ловиш минуса там на мястото и го разклщаш, докато светне таблото.Друг е проблема с "милите" три копченца от ляво на таблото. Ако са тръгнали ще е истинско приключение да успееш да нагласиш таблото. :D Аз така от Септември до Пазарджик приблизително 20-на км. ги ръчках докато успея да сменя километража и осветля докрай таблото Относно фаровете и аз имах подобни проблеми, но както каза колегата всичко се оправи с карането. Купих си някакви китайски крушки сини за 5 лева и разликата беше двойна да не е и тройна :DАко се сетя още нещо ще помагам. А даже и видях, че при 2500 оборота ти светва Power-a. Виж си маркуча да не ти е прекъснат, защото трябва да светва на 3000 попринцип. Той е точно върви зад акумулатора до една "щуротийка" незнам как се казва

      Коментар


        #18
        Монтирах преди малко новите фарове.Прави бяхте-разлика нямаше.Изнервих се и разрових хубаво снопа с кабелите и се видя едно хубаво побългаряване с разместване на жиците.Веднага ги пренаредих и чудо :D Фаровете са перфектни вече.Тая вечер тест и регулиране на стена Масата под акумулатора я проверих като свалих фара.Беше си добре,но все пак я почистих,напръсках с контактен спрей и стегнах.Няма разлика в осветяването на таблото.Най-вероятно онзи ден докато въртях таблото да сменя крушките нещо се е намалило само или съм натиснал копчето някак и както никога е сработило.Ще го ръчкам и аз барем тръгне ако ли не пак ще го сваля да се пробвам да направя нещо.Важното е,че вече има светлина...мина ми отчаянието и вече пак сме приятелчета POWER-a вече свети над 3-3500...нещо се е оправил сам.Ако всичко си оправяше ей така сама щеше да е кола-чудо :D
        EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
        Fiat Punto 1.2 16v Sporting

        Коментар


          #19
          Power-а така трябва да си свети :D Колега кажи къде са замасени фаровете да ги прегледам и мойте маси, може и да светнат по силно
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #20
            Вместо силни крушки, сложи си релета, че с тези крушки ще се стопят буксите.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #21
              Абе колега караш "типак". Няма нищо невероятно в тая кола | Можеш да очакваш всичко от нея |Успех и безаварийно каране.

              Коментар


                #22
                Колега ,дай да го видим най-накрая това Типо бре... И аз карам Типо ДГТ от има няма 8 години и засега не е имало такова проблеми...Да чукна на дърво ,че не се знае...Но винаги има нещо дребно за правене...Все пак са 20 и кусур годишни коли...Но при правилна поддръжка няма ядове...Иначе е хубаво да има една такава темичка!Иначе твоята с кой двигател е?
                Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                Коментар


                  #23
                  muns61 написа:
                  Вместо силни крушки, сложи си релета, че с тези крушки ще се стопят буксите.
                  И като сложа релета няма да се стопят буксите ли Релетата да не би случайно да служат за охлаждане :D Типото си има 2 релета за фаровете, съответно едно за късите и едно за дългите светлини и отделно има за фарчетата против мъгла. А буксите могат да се стопят и с 55 вата крушки ако са хлабави връзките
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #24
                    Predatorsi написа:
                    Колега ,дай да го видим най-накрая това Типо бре... И аз карам Типо ДГТ от има няма 8 години и засега не е имало такова проблеми...Да чукна на дърво ,че не се знае...Но винаги има нещо дребно за правене...Все пак са 20 и кусур годишни коли...Но при правилна поддръжка няма ядове...Иначе е хубаво да има една такава темичка!Иначе твоята с кой двигател е?
                    Ако питаш за моята ето тук сложих 2 снимки:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=6&start=1200Колата си е форумска не е някаква нова "звезда" Купих я от колегата Genius.С известния 1.4 i.e двигател е.Не е бегачка,но сравнение с на един приятел Темпрата със същия мотор Типото е доста по нервно и се изпъва доста повече.Може би е заради липсата на катализатор.Като цяло не е лоша колицата-просто е седяла повечко време и избиват разни нещица за правене...доволен съм.Като човек дето се качва от Уно на Типо комфорта,който ми предлага тоя модел е най-впечатляващото за мен.От днес вече е със сменен маншон+лагер на полуоската,ново масло в кутията и нов носач отдясно заради разбит шарнир.Фичо е вече ракета.Тоя уикенд ще се заема с газовата уредба,че си е срамота при тая цена за литър аз да агонизирам на бензин Копчетата ми отстрани взеха да сработват.Увеличих си осветлението.Бачка ми и TOTAL/TRIP бутона.Само тоя за зануляването не иска да занулява,но предполагам,че нещо го е срам...ще му дам още време :DValiosport напрежението при запален мотор на буксата е около 13.5-6 В.На угасена е с волт,волт и половина надолу.
                    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                    Коментар


                      #25
                      Днес се позанимавах с газта,но не я довърших,защото не съобразих да си купя по-рано дълги болтове за моното както и малко маркуч за водата и вакуума,тройник за вакуума,а магазините затвориха по обяд и така.Имам няколко конкретни въпроса.1.Откъде вземате отопление за изпарителя?Гледам,че има опция това да стане от подгряването на колектора вместо от парното.Вашите как са?2.Някой пробвал ли се е да монтира обикновена зареждачка до гърловината на резервоара?Не искам да е на бронята или калника.Знам,че има такива с малка конзола към която се навива и развива чашката при всяко зареждане ама пак си е дискомфортно.Трябва да се зарежда бързо и без цапане.Огледах добре и смятам,че ще успея да я навра в горната част към стопа,но все пак питам да не стане да надупча подкалника,калника и да не пасне с малко.
                      EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                      Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                      Коментар


                        #26
                        Взех отопление от колектора обаче нещо не ми харесва какво се получи.След обезвъздушаване изпарителя си се топли перфектно,но парното изчезна.Помислих си,че е влязъл въздух и откачих входящия маркуч,изсъска,сипах вода докато тръгна да тече от него и от щуцера и го напъхах.Уж дойде,но не е това което беше.Особено на празех ход.Докато карам и давам газ е ОК,но спра ли се усеща как почва веднага да изстива въздуха.Дали да не го вържа с тройници успоредно на парното?
                        EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                        Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                        Коментар


                          #27
                          При мене е с тройници успоредно и съм доволен от парното.
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #28
                            А помпата откъде се спира точно,за да не работи?
                            EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                            Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                            Коментар


                              #29
                              Всичко е наред.Колата мина немалко километри на газ.Разхода е добър-12/100 абсолютно градско при положение,че паля директно на газ без лигавщини на бензин,за да загрее, после на газ и т.н.Без всякакви емулатори и други колата си работи перфектно и на бензин.Никакви грешки и други работи.Проблема е,че с това 1.4 заспивам вече.Разполагам с перфектен 1500 кубиков двигател с кутията директно свалени от Уно мк1.Кажете пасва на скоростна кутия от 1.4(160A1.046) 1.5(149 C1.000) мотора??? На пръв поглед ми се струват еднакви кутии откъм камбаната на мен ама все пак
                              EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                              Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                              Коментар


                                #30
                                колкото до динамото вариант 1 са четки и вариант 2 е избил диод на греца за плафона ключът затваря винаги по - така че прегледай ключетата по колонките
                                STILO JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X