Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на маслото за хидравликата... упътване, нещо, а у .?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на маслото за хидравликата... упътване, нещо, а у .?

    В събота мисля да го сменям, купих си Castrol TQ-D, повече ме интересува как става промивката на системата и с какво ?
    93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
    00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
    * * * * * * * * * * * * * *
    Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

    #2
    кола

    Вадиш течността със спринцовка и въртиш волана на запален двигател после слага новата и това е може малко първия път да долееш и после пак да източваш така е най лесно
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Да но ми казаха да пробвам по другия начин........ с развиването на двата маркуча там някъде си (не съм на ясно и за това питам) и с какво да го промия...
      93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
      00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
      * * * * * * * * * * * * * *
      Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

      Коментар


        #4
        нищо пободно, значи изсмукваш течноста от казанчето, след тва го развиваш, развиваш двата маркуча от него, взимаш едно шише 1,5-2 литра, пъхаш в него тънкия маркуч който отива долу към рейката(другия отива към хидравличната помпа и е по дебел, няма как да ги объркаш) след като пъхнеш тънкия маркуч е хубаво да сложиш шишето на стабилно място колкото се може по на ниско, качваш се в колата и завърташ волана 3-4 пъти крайно ляво-крайно дясно на изгасен двигател, след тва зглабяш наливаш новото масло, палиш колата и веднага доливаш защото го глътва веднага, оставяш да бачка 5 минути колата, повтарявш процедурата още 2 пъти и имаш ново чисто червено масло

        Коментар


          #5
          Колега аз купих 1 литър... тва ще ме оправи ли за тая процедура с изпускането и наливането, това с едно и също масло ли се прави или като го източа го хвърлям ??
          93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
          00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
          * * * * * * * * * * * * * *
          Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

          Коментар


            #6
            1 литър само за един път ще ти стигне, вземи още 2 и действай, значи първия път като го смениш няма да има почти разлика, после ще стане боза на 2рия път, и на 3тия път вече ще се изчисти, предполагам че в момента ти е черно като източваш го изхвърляш наливаш само ново

            Коментар


              #7
              А освен с масло с нещо др неможе ли да се промие .... ??? Че тва масло не е от евтините нали се сещаш...все пак е Castrol.
              93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
              00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
              * * * * * * * * * * * * * *
              Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

              Коментар


                #8
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15196Прочети тази тема.Аз лично си го мсмених по метода на изсмукването със спринцовката,ама не съм въртял нищо.Просто изпразних казанчето и долях от новото.На другият ден пак и така три пъти докато свърши новото масло(беше 1 литър).Старото беше на боза станало,сега е рубинено червено.
                Fiat 1.4 12V
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                Коментар


                  #9
                  кола

                  за промивка вземи едно по евтино и пробвай само да изсмукваш и доливаш
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Днес взех 2 литра наливно хидравлично масло и после или утре я захващам !
                    93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                    00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                    * * * * * * * * * * * * * *
                    Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                    Коментар


                      #11
                      Маслото е сменено... старото беше катран черно и дори беше се наслоило по стената на казанчето и не можа да се измие. Волана стана осезаемо по-мек , но виенето си остава................
                      93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                      00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                      * * * * * * * * * * * * * *
                      Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                      Коментар


                        #12
                        Кое виене остава ? Ако говориш за това, което се чува като завъртиш волана в крайно положение ... то него трябва да си го има :D Издава го предпазния клапан.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Не в крайно... като е в спряло положение колата на място и са изправени гумите,като завъртя на ляво или на дясно се чува лек вой......
                          93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                          00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                          * * * * * * * * * * * * * *
                          Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                          Коментар


                            #14
                            bravo_stz написа:
                            Не в крайно... като е в спряло положение колата на място и са изправени гумите,като завъртя на ляво или на дясно се чува лек вой......
                            Ако е лек, наистина. също е нормално. Когато е спрял автомобила, е трудно да се завъртят гумите, затова и помпата се натоварва много когато въртиш волана на място. А когато се натовари хидравлична помпа започва да вие. Като си в движение това виене няма да го има. Когато пък колата е спряла и не въртиш волана, маслото не среща съпротивление и си циркулира свободно през помпата и клапаните, за това не се чува шум от хидравликата. Но пак казвам зависи колко я натоварваш и килко силно вие.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Ами не е силен, но просто ми направи впечатление..... по-нататък ако се усили ще го мисля.... сега имам съединител за смяна..... :X
                              93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                              00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                              * * * * * * * * * * * * * *
                              Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                              Коментар

                              Working...
                              X