Искам да се консултирам с вас. Значи на Уно-то ми фаровете светят много слабо и на къси е направо мъка ако не включа халогенните иначе моментално мога да се натреса в някоя дупка.Та крушките са 55/60 вата стандартни.Мислех си дали да не ги сменя с ксенонови или тези blue кадето се водят който пак са на 55/60 вата но като гледах характеристиките им видях че стандартните греят с 3200 келвина а ксеноновите са около 4200 келвина и незнам дали няма рефлектора да се стопи.Затова и искам съвет.Какво да направя че да са по солни фаровете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
слаби фарове?
Collapse
X
-
Реглаж в сервис не е правен.Аз сам съм ги реголирал защото наистина биеха ниско.Но не е това причината.В един магазин ми казаха че попринцип на Уно-то фаровете били слаби.Ако е така наистина то е много гадно.Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
-
Re: слаби фарове?
Колега, много често слаби фарове идват от "отслабнали" крушки. Всяка крушка си има ресурс, като измине време и почват да жълтеят. Ако не си ги сменял скоро, си вземи някакви качествени, НО в никакъв случай от сергия, или от магазините за "Илиенски тунинг". Другото нещо което трябва да направиш, е да си премериш колко волта ток идва до самата крушка, може да не е достатъчен (това ако не можеш да го направиш сам, на някоя от срещите ще го замерим, аз или Митко, понеже имаме Мултицет). И има още един вариант, ако самите рефлектори са потъмняли, това е лошо, понеже е свързано с повече средстваFiFo написа:Искам да се консултирам с вас. Значи на Уно-то ми фаровете светят много слабо и на къси е направо мъка ако не включа халогенните иначе моментално мога да се натреса в някоя дупка.Та крушките са 55/60 вата стандартни.Мислех си дали да не ги сменя с ксенонови или тези blue кадето се водят който пак са на 55/60 вата но като гледах характеристиките им видях че стандартните греят с 3200 келвина а ксеноновите са около 4200 келвина и незнам дали няма рефлектора да се стопи.Затова и искам съвет.Какво да направя че да са по солни фаровете.

Коментар
-
Re: слаби фарове?
Мерси много за съветите.ще проверя тези неща.( аз също имам мултицетnas (TM) написа:Колега, много често слаби фарове идват от "отслабнали" крушки. Всяка крушка си има ресурс, като измине време и почват да жълтеят. Ако не си ги сменял скоро, си вземи някакви качествени, НО в никакъв случай от сергия, или от магазините за "Илиенски тунинг". Другото нещо което трябва да направиш, е да си премериш колко волта ток идва до самата крушка, може да не е достатъчен (това ако не можеш да го направиш сам, на някоя от срещите ще го замерим, аз или Митко, понеже имаме Мултицет). И има още един вариант, ако самите рефлектори са потъмняли, това е лошо, понеже е свързано с повече средстваFiFo написа:Искам да се консултирам с вас. Значи на Уно-то ми фаровете светят много слабо и на къси е направо мъка ако не включа халогенните иначе моментално мога да се натреса в някоя дупка.Та крушките са 55/60 вата стандартни.Мислех си дали да не ги сменя с ксенонови или тези blue кадето се водят който пак са на 55/60 вата но като гледах характеристиките им видях че стандартните греят с 3200 келвина а ксеноновите са около 4200 келвина и незнам дали няма рефлектора да се стопи.Затова и искам съвет.Какво да направя че да са по солни фаровете.
)
Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
Re: слаби фарове?
Спомням си баща ми на москвича го направи този номер... Ако стъклото на фаровете не е композитно с рефлектора, би могло да се облепи рефлектора внимателно с фолио за печене във фурна и така получваш нов рефлектор :Dnas (TM) написа:............ И има още един вариант, ако самите рефлектори са потъмняли, това е лошо, понеже е свързано с повече средства
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Re: слаби фарове?
Надявам се че това е Първоаприлска шегаSandeto написа:Спомням си баща ми на москвича го направи този номер... Ако стъклото на фаровете не е композитно с рефлектора, би могло да се облепи рефлектора внимателно с фолио за печене във фурна и така получваш нов рефлектор :Dnas (TM) написа:............ И има още един вариант, ако самите рефлектори са потъмняли, това е лошо, понеже е свързано с повече средства

Коментар
-
Ами не знам... или аз не съм обяснил добре, или вие не сте ме разбрали... А и не знам защо сте решили, че ще свети по-зле от олющено покритие?!!! Алуминиевото фолио за печене във фурна от едната си страна е доста лъскаво и много добре отразява светлината. И казах да се облепи рефлектора от вътрешната страна на фара, а не самия фар или стъклото!Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Добре де сега и мен ме заинтересува тази тема. Понече в момента съм в Германия и по ebay ако го знаете, видях обяви за бял ксенон . Та някакси ми се иска да си сложа Та можете ли да ми кажете колко максимално келвина трябва да са..колко вата максимум и какво още трябва да гледам като купувам ксенон. Иначе що се отася до обявите има доста добри от типа на филипс за 15 евро. То не че е малко ама така или иначе ми е изгорял единя фар и като го сменям ми се ще да взема нещо по-доброFIAT BRAVO 1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар