Колеги дайте съвет мисля да купя един Ровар модел 45 цената е много изгодна и колата е доста добре оборудвана като купе външен вид и така но несъм запознат с тая марка .Моторът си е техен на Ровар спокойно равномерно работи не се чува даже 2001г е на 150,000 1,6 16 в 80 киловата 112 коня комбиниран разход към 7 бензин.Някой от вас ако е имал такава кола или има приятели които имат драснете някой ред пък и части дали се намират дали е скупа подружката да не се вкарам в некой филми.Ето и някой снимки. А иначе цената е 1,200 евро
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация за Покупка на Автомобил
Collapse
X
-
Re: Консултация за Покупка на Автомобил
Сбъркал си форума!!stivan_alone написа:Колеги дайте съвет мисля да купя един Ровар модел 45 цената е много изгодна и колата е доста добре оборудвана като купе външен вид и така но несъм запознат с тая марка .Моторът си е техен на Ровар спокойно равномерно работи не се чува даже 2001г е на 150,000 1,6 16 в 80 киловата 112 коня комбиниран разход към 7 бензин.Някой от вас ако е имал такава кола или има приятели които имат драснете някой ред пък и части дали се намират дали е скупа подружката да не се вкарам в некой филми.Ето и някой снимки. А иначе цената е 1,200 евро
Ние тука караме талянски таралясници,дето никой не ги има за коли.Виж,англичанското си е нещо по така,хеле пък Ровара!!
Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
-
По принцип се говори,че трябва да имаш винаги една резервна гарнитура за глава в багажника,че от роувър ги водели за консуматив
и е малко вярно,имам колега с роувър 1.4 112 коня(някаква междинка),който е сменял два пъти гарнитура иначе като цяло е доволен,но разхода е доста голям.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Ровър не ти го препоръчвам, особено пък с техния мотор, ако беше хондов иди доиди поне с него нямаше да се разправяш, но сега както каза колегата една гарнитура трябва винаги да ти седи в колата е така против уруки, въпреки че е почти сигурно че ша ти потрябва. Хубава кола и вътре и вън но не стааа, и чарковете и са бая скъпи, не случаино са учудващо евтини. Огледаи как са англииските сивици по добре (всички 4 врати сивици, с едно единствено малко изключение дето е японско ама едва ли ще попаднеш на него )Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Имам познат,собственик на фирма.Той караше Роувър някакъв-среден клас,не му помня модела.Е продаде го,щото не можеше да му насмогне на пари.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Е мерси на всички отговорили а що се отнася до гарнитурата на главата наскоре е сменил старият собственик щото почнал чудно някаде да му изчезва антифриза хаха кадели и вероятно както казвате има резервна в багажника пък и верно евтина е ама пък в крайна сметка купуваш кола да ти върши работа а не да стои по сервизите макар че то с теа коли втора ръка сичко си е до късмета аз Типото като го купих не се знаеше вече кой собственик съм беше на 150.000 малко вероятно да са били реални сега е на 270.000 обиколил съм голяма част от европа с него сменил съм само амортесьор преден десен диджи плекса че даде фера и гаснеше като откачено под път и над път динамото че и то даде фера водната помпа ама тя е консуматив неколко гарнитури и датчиците по мотора еи така за сигурност поизгнило е ама за 20 годишна служба се държи старото куче сега вероятно ще смена гарнитурата на главата гледам масло е текнало теа дни на студено ще свала свещите да вида дали няма в някой от цилиндрите антифриз ако има значи е отишла гарнитурата а иначе маслото е чисто не се пени .Та поздрави на всички и безаварийно каране колкото се може по дългоnsn написа:имам двама приятели с роувъри единият е 214 другият е 416 и двамата смениха гарнитури но за окачването немат никакъв проблем с него много е здраво а за разход некъде около 7-8 предимно градско това е което знам за тези колиМъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Правилно си се ориентирал за Ровъра,много елегантни автомобили са,но един мои познат има същия и и тои ми говореше за гарнитура на главата,като консуматив,а иначе е доволен,ама...да му имам и консуматива
))Да те попитам - запознат ли си за какво точно служи Digiplex(2) модула на типото?Понеже споменаваш за гаснене и т.н.,а аз съм изцяло ненаясно с работата му.Зная,че влиза в него вакуумен маркуч,вързан към колектора и уреда за "инокомия" на таблото и предполагам използва тези данни за някакви корекции,но какви?? П.П.Извинявам се,че излизам от темата,но ми е интересно.
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Защо са евтини Ровър? Щото са лакоми на поддръжка - всичко е скъпо, а качеството не е кой знае какво. Само фасон предлагат. Който познавам с Ровър, бързо гледаше да се отърве от него, и все бяха купени заради фасона и цената. Бягай далече от колите им, джиповете са друга бира...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Ами колега Начко да ти кажа точно не съм много запознат за какво точно служи в колата но със сигурност знам че в него влиза един сноп кабели и през него минават тоците за запалване и по време на работа на колата пак оттам минават тоците и мене явно вътре нещо е прекъсвало и аз незнам какво но имаше моменти в който колата цял месец си работи нормално а е имало дни в които ми се е искало да е засиля в някоя морга гаснеше по много и най различни начини на обороти по сфетофарите по време на движение без причина при изключване от скорост абе казвам ти бех полудял по колко маистори елкони и кви ли ти не диагностики съм ходил пари на вятара всеки казва колата ти е Ок колко пари отидоха за смяна на бубина кабели свещи всички датчици по мотора стъпков мотор и нищо гаснеше си и тва е и един колега от форума ме посаветва да сменя тая джаджа диджи плекса и колата се прероди оттогава никакви проблеми да е жив и здрав тоя колега сериозно се бех замислил да е засила в некоя морга щото ходех по мъките повече от годинаNa4ko_0 написа:Правилно си се ориентирал за Ровъра,много елегантни автомобили са,но един мои познат има същия и и тои ми говореше за гарнитура на главата,като консуматив,а иначе е доволен,ама...да му имам и консуматива
))Да те попитам - запознат ли си за какво точно служи Digiplex(2) модула на типото?Понеже споменаваш за гаснене и т.н.,а аз съм изцяло ненаясно с работата му.Зная,че влиза в него вакуумен маркуч,вързан към колектора и уреда за "инокомия" на таблото и предполагам използва тези данни за някакви корекции,но какви?? П.П.Извинявам се,че излизам от темата,но ми е интересно.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар