Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регулиране на чистачки?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Регулиране на чистачки?

    Проблема е следния. При пускане на чистачките в режима за еднократно "забърсване" те тръгват първо надолу. Разстоянието което изминават не е голямо, 2-3 см. в краищата, но все пак го има. Възможно ли е да се регулира мотора така че да спира винаги в най-долната си точка, а не малко преди нея? Колата е браво.
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    #2
    Не е от моторчето,а от зацепването му със механизма на чистачките.Презацепи го с 1-2-3 шлици.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Съвета на колегата е правилен, само че внимавай в коя посока. За целта ще е необходимо да стигнеш до механизма, но как да кажат колегите.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        правил съм го преди на лада, ама като гледах на фиатката беше по подобен начин, не е трудно трябва да поогледаш малко

        Коментар


          #5
          Значи трябва да уцеля така да се каже долна мъртва точка. Ясно, дано да даде някоя слънчева и малко по-топла събота или неделя и ще поровя под кората да видя как да изместя зъбната предавка. благодаря за съветите
          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

          Коментар


            #6
            Никакви центровки няма "под кората" просто смажи всички движещи се чарколяци за да може повече да се движи "по инерция" след изключването от гърбицата.
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              демек сами да слизат по инерция до долу
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #8
                Каква инерция очаквате от гумена повърхност,плътно прилепнала към стъкло.Понякога се чудя майтап ли са или на сериозно някои съвети във Форума.
                Fiat 1.4 12V
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                Коментар


                  #9
                  Лесно и елементарно е.Трябва да се презацепи рамото върху оста на моторчето,най трудната част е да стигнеш до него.Върху оста на моторчето е закрепено рамото което превърта лостовата система на чистачките.Оста е конусна и е с щлици,отгоре я държи гайка.Развива се гайката и с отверка внимателно се повдига да се извади лоста от оста,включва се на контакт и се пускат чистачките за да може моторчето ако си е разместило позицията да спре пак на позиция.Намира се точната позиция на рамото(обикновено хоризонтална)от която като започне завъртането на моторчето чистачките да тръгнат нагоре,слага се оста в нужната позиция и се прави опит ако има изместване се вижда още колко трябва да се коригира и от вторият път се получава.Внимавай много да не извадиш някоя ос на рамената че там следват проблеми,просто е много тясно да се бърка с две ръце по навътре и няма видимост.Последната процедура която беше по чистачки правихме на работа на реното на колегата Мястото на което се държат парцалите е под стъклото където трябва да се намотаят максимално добре около рамената и от там да блокират чистачките преди да забърши оборота и да не стигнат до излкючвател.Оплакването беше за Отказали чистачките и акумулатор сдал багажа.Резултата е малко смях,обелени кокалчета на ръцете ,зареден акумулатор и късмет че парцалите бяха порядъчно изгнили че излязоха на парчета.Успех
                  Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                  Коментар


                    #10
                    Не пускай нищо да се върти и още повече да бъркаш там докато се върти...... Просто бележи как е зацепено и с малко го превърти, сглобяваш и пробваш. Така докато уцелиш зацепването.

                    Коментар

                    Working...
                    X