Колега моето Браво е 1.4 и е 80 к.с. , има и 1.4 75 к.с. , а 1.6 са 90 к.с. (доста рядко срещано) и 103 к.с. (класическото). После идва двигателя 1.2 - 80 к.с. , 1.8 не знам колко разновидности са ,но със сигурност са над 100 к.с. , колкото и да са и 2.0 двигателя (пет цилиндров) с разновидности 140 и няколко к.с. и 150 и няколко к.с. (не помня точно колко).Дизеловите двигатели не коментирам,говоря само за бензиновите разновидности на Браво/Брава.Такова жУвотно 1.6 76 к.с. не е имало няма и да има.Бъди 100% убеден в това.Значи ето ти съотношението киловати-конски сили 1kw=1.36 к.с. , точно 76 киловата са си 103 конски сили.Заради тия пусти три катъра идва и големия данък.Да не говорим,че отдавна не препускат в стадото
Честита кола не на последно място и добре дошъл във Форума.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация преди закупуване на Браво 1.6
Collapse
X
-
Еми,здраве да е данъка ще го плащаме няма как,колата да ми е здрава,мерси радвам се,че вече съм от Фиат клуба официално след покупката.Вярно е това дето го казват собствениците на Фиат,че има някакъв специален,не знам как да го нарека дух самата кола,като седнах в нея и като я подкарах се едно се сляхме във едно с тая красавица,мамина златна :Dvalentino321 написа:Колега моето Браво е 1.4 и е 80 к.с. , има и 1.4 75 к.с. , а 1.6 са 90 к.с. (доста рядко срещано) и 103 к.с. (класическото). После идва двигателя 1.2 - 80 к.с. , 1.8 не знам колко разновидности са ,но със сигурност са над 100 к.с. , колкото и да са и 2.0 двигателя (пет цилиндров) с разновидности 140 и няколко к.с. и 150 и няколко к.с. (не помня точно колко).Дизеловите двигатели не коментирам,говоря само за бензиновите разновидности на Браво/Брава.Такова жУвотно 1.6 76 к.с. не е имало няма и да има.Бъди 100% убеден в това.Значи ето ти съотношението киловати-конски сили 1kw=1.36 к.с. , точно 76 киловата са си 103 конски сили.Заради тия пусти три катъра идва и големия данък.Да не говорим,че отдавна не препускат в стадото
Честита кола не на последно място и добре дошъл във Форума.
Коментар
-
Честито и от мен,със здраве да си я караш и много безаварийни километри,ии да колегите са прави такова животно 76 коня няма това са kW ,демек 103 коня погледни в големия талон ако нещо се объркаш там погледни номера на двигателя тези които започват със 182А4 са 103 коня,а тези със 182А6 са 90 коня,друг вариант на 1.6 за браво/брава няма.Това е малшанс,аз когато си вземах Бравото си нямах представа от Фиат и все пак уцелих 90 коньовата версия,предимството е,че данъка ми е 17лв.
.Все пак данъка го плащаш веднъж годишно не е всеки месец.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Дух викаш има......Вярно е това дето го казват собствениците на Фиат,че има някакъв специален,не знам как да го нарека дух самата кола,като седнах в нея и като я подкарах се едно се сляхме във едно с тая красавица,мамина златна :D
има, има, моли се да е добрия дух
за сливането съм съгласен, след ауди и форд, фиата е кукла, аиде стига съм те докачал, да ти е честита с здраве да си я караш безавариино и в форума само да се хвалиш с нея, за проблеми да не влизаш. Ако има нещо преди некои мастор да ти одере кожата и да те вземе за канарче питаи тука у форума, има много знаещи хора ще ти помагат , пък после мастора
Аи със здраве, и да и сипеш марков антифриз че .....
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Честито, колегаSeba написа:....Вярно е това дето го казват собствениците на Фиат,че има някакъв специален,не знам как да го нарека дух самата кола,като седнах в нея и като я подкарах се едно се сляхме във едно с тая красавица,мамина златна :D
Радвам се, че излезе сериозен мъж и усети духът на фиат, който винаги спи в него, но понякога се пробужда
Не бави много газовата уредба, покарай я седмица-две да се убедиш, че е читава колата и монтирай.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
няма как ще се съветвам с вас,все пак имате много повече опит от мен и мерсиSlavi_Lancia написа:Дух викаш има......Вярно е това дето го казват собствениците на Фиат,че има някакъв специален,не знам как да го нарека дух самата кола,като седнах в нея и като я подкарах се едно се сляхме във едно с тая красавица,мамина златна :D
има, има, моли се да е добрия дух
за сливането съм съгласен, след ауди и форд, фиата е кукла, аиде стига съм те докачал, да ти е честита с здраве да си я караш безавариино и в форума само да се хвалиш с нея, за проблеми да не влизаш. Ако има нещо преди некои мастор да ти одере кожата и да те вземе за канарче питаи тука у форума, има много знаещи хора ще ти помагат , пък после мастора
Аи със здраве, и да и сипеш марков антифриз че ..... 
а относно антифриза,каква марка препоръчваш :D
Коментар
-
няма как,това е колата за мен!дано само масло и гуми да и сменям,но и други проблеми да има това си е моята колаPlastex написа:Честито, колегаSeba написа:....Вярно е това дето го казват собствениците на Фиат,че има някакъв специален,не знам как да го нарека дух самата кола,като седнах в нея и като я подкарах се едно се сляхме във едно с тая красавица,мамина златна :D
Радвам се, че излезе сериозен мъж и усети духът на фиат, който винаги спи в него, но понякога се пробужда
Не бави много газовата уредба, покарай я седмица-две да се убедиш, че е читава колата и монтирай.
Коментар
-
nedialk00
колега, като си слагаш газовата, задължително емулатор на дюзите + реле да ти спира бензиновата помпа докато караш на газ, а на ламбда сондата да ти сложат реле да прекъсва сигнала към ЕКУ, когато си на газ
иначе ще има тема че ти тресе мотора на бензин, не пали и така нататък
Коментар
-
Ех пак се почна с тия емулатори и релетаnedialk00 написа:колега, като си слагаш газовата, задължително емулатор на дюзите + реле да ти спира бензиновата помпа докато караш на газ, а на ламбда сондата да ти сложат реле да прекъсва сигнала към ЕКУ, когато си на газ
иначе ще има тема че ти тресе мотора на бензин, не пали и така нататък 
Карах такова браво от 96-та 1.6 без никакви емулатори, само прекъсвах масата на дюзите, ламбдата и помпата не съм я прекъсвал. При каране на газ си светеше дюзата, но при включване на бензин угасваше, и не записваше грешки за дюзите нито е имало проблеми с тресене. Така че е излишно набутване.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
nedialk00
има различни вариянти на ЕКУ-то все пак, и понякога не е набутване, а необходимост
едно реле 2 лева
един емулатор 15
Коментар
-
Егати грозната кола
шегувам се колега
Жив и здрав да си да и се радваш, както и тя на теб - взаимност да има ти желая мнооого километри
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse

Tова е колеги количката,дано не ме предава
Коментар