Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"припукване" ("под-пръдване") на двигате

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "припукване" ("под-пръдване") на двигате

    имам следният проблем (мисля че не трябва да е така): от висока към ниска предавка (от 4-та на трета когато минавам примерно с по-висока скорост) чувам едно припукване от гърнето, като "пръцкане" от двигателя (не е от гърнето, сменено е с чисто ново, при старото, което беше пробито се чуваше съвсем ясно). Това го има и при спускане на скорост (примерно на 1-ва или 2-ра). От какво може да е, някакви идеи? Има го и на газ, и на бензин (1.6 карбуратор е двигателя).<offtopic>защо немога да си напиша цялото заглавие? статуса ли ми е нисък или нещо друго е проблема?! </offtopic>
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    ако имаш предвид например като изфорсираш на място де се чува като на рали състезанията, незнам от какво се получава, но мисля че е нормално стига да не е постоянно.
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    Коментар


      #3
      и мойта го прави на газ,ама и на още коли съм го забелязал,а от какво- е*а ли го

      Коментар


        #4
        при мен го прави и на газ и на бензин, като я вкарам над 4000 оборота и при връщането на газта припуква няколко секунди, но мен този звук даже ми харесва.
        Tofas- Sahin 1.6 карб.

        Коментар


          #5
          Гърнето е !!! Не сам много на ясно колко гърнета имат ама мисля че е от него!
          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
          Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            Не е ли нещо по запалването? Аз един път го имах същото нещо като почти няма бензин в колата, беше студ и помпата не можеше да вдигне достатъчно бензин, който да възпламени и от там пукане.. Но мисля, че ако свещите не подават искра ще се получи същия ефект, който се изразява в малка детонация в ауспуха, което ни най-малко не е нормално...
            FIAT BRAVO 1.6 16V

            Коментар


              #7
              Според мен идва от клапаните, което не е проблем. Много коли го правят включително и новите. Служебнта ми кола е 32х.км. (Тойота Корола) и прави същото. Питах мастори и те ми казаха че е от клапаните като отпуснеш резко газста при високи обороти.

              Коментар


                #8
                Т.е. : да не се притеснявам ли? Точно така прави - като изфорсирам и пусна рязко газта и припуква. Довечера ще сменя кабелите (свещите са оригинални - бош, в ДКВ ги сложиха), и ако пак го прави - еми ще я карам така. Досега така върви и няма проблеми. става въпрос за темпра.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  Това е доизгаряне на сместта в аспуха при принудителен празен ход. Според мене не е много нормално, защото натоварва изпускателните клапани топлинно и е възможно да прогорят. Проблемите, според мене може да са от няколко места: 1. Икономайзера за принудителен празен ход - при отпускане на педала на газта при високи обороти, подаването на гориво трябва да спре, ако има икономайзер на двигателя и ако работи. При инжекционите, това се прави от ECU-то и трябва да го има при всички. При газови уредби - на практика никоя няма икономайзер с изключение на газовите инжекциони. 2. Вакуумния регулатор на запалването - при рязко отпускане на газта, трябва да пали сместта по-рано, за да успее да изгори. 3. Засмукване на въздух отнякъде по изпускателния колектор - например изгорели гарнитури, пробити тръби връзки и др.под.
                  Fiat Ritmo 105TC
                  1600cc 105к.с.

                  Коментар


                    #10
                    Според мен това припукване се получава от обогатена горивна смес.
                    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                    Коментар


                      #11
                      Заглавието

                      защо немога да си напиша цялото заглавие? статуса ли ми е нисък или нещо друго е проблема?!
                      Не просто полето за заглавието е ограничено до определен брой букви и цифри и неможе да бъде по-дълго, както се казва "Проблема не е във вашия телевизор"
                      Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                      Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                      Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                      Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                      Търси се..

                      Коментар


                        #12
                        Истината е някъде в постовете на IvoMarea johnfound до колкото си спомням процеса е:при горенето винаги остава част от горивната смес неизгорена. Обикновенно тези газове си излизат спокойно през ауспуха, но когато изфорсираш колата и подаваш много обогатена смес. Ако след това рязко отнемеш газ - налягането в изпускателния колектор спада рязко и тези газове, които са по- обогатени от обикновенно се задържат и се самовъзпламеняват там. За това се чува припукването. От тази гледна точка мисля, че е нормално, но не съм сигурен до колко е добре за колата и не знам колко често трябва да се получава. Най добре опитай да сравниш със сходна машина на едни и същи обороти как се държат. Не е гаранция, че ще покаже нещо, но поне ще ти даде някаква идея.

                        Коментар

                        Working...
                        X