брава
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат брава
Collapse
X
-
Re: брава
E какво искаш? То за 103 коня на 1025 кг на мен ми харчи 10 градско 6.5 при 120... Твоята е с около 120 кила по-лека и 28 коня по-малко.. Тия 2 литра градско повече при по-тежка кола и с 28 коня по-мощна, което хич не е малко са нищо... Не можеш да очкваш от по-новите модели с над 100 коня, бензин, да ти харчат под 10. Просто е почти невъзможно. Казвам го от опит... Ако искаш по-малко, както каза колегата, по-малка кола или дизл. Все пак това не са малки коли, за които говоримdevils_2006 написа:квото и да говорим много е!
аз сега карам кадет 1.6 75 коня гори градско 7.5-8/100 извън града при 100-120км/h 6/100имам един приятел кара фиат мареа каза че на газ давала 10/100 смесено ама мн е кътка(пази)мотора е 1.6 16вта мисълта ми беше че много горят бравите.ако има някои които е сложил газ на брава нека да сподели на 1.6 и 1.8 мотор какъв е разхода горе долу!FIAT BRAVO 1.6 16V
Коментар
-
Re: брава
Ако ФИАТ-а беше 75 к.с. и той щеше да харчи толковаdevils_2006 написа:квото и да говорим много е!
аз сега карам кадет 1.6 75 коня гори градско 7.5-8/100 извън града при 100-120км/h 6/100имам един приятел кара фиат мареа каза че на газ давала 10/100 смесено ама мн е кътка(пази)мотора е 1.6 16вта мисълта ми беше че много горят бравите.ако има някои които е сложил газ на брава нека да сподели на 1.6 и 1.8 мотор какъв е разхода горе долу!
От къде мислиш идва мощността
Не може колата да е 300 к.с. и да харчи 5/100 ... т.е. може ама на място за 1/2 час
От друга страна софийското градско не е същото като преди 5 г.
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Колега, да разбирам ли че си сменил бордовия компютър?Ако да, къде и за колко, защото при мен положението е същото.Ако не я юркам гори 12,5 извънградско.kimi написа:Аз карам Брава 1.6 16В от около 2 години. купих я от Германия - Нюрнберг.Централата и беше прецакана, но го останових по-късно, докато се прибирах към БГ.Прецакана в смисъл, че колата харчеше безумно много 18 на 100 - особено ако я юркаш, а в Германия и Австрия да караш бързо е невероятен кеф
. Тук се разбра че колата е с удар - не фатален но щом е сменяно предното стъкло, значи не е било и съвсем безобиден. Та мисълта ми е че ми казаха в сервиза на Фиат, че електронния блок може да се прецака при катастрофа, много рядко при други обстоятелства - намокрянето например може да го повреди.Иначе други проблеми не сум имал, като изключим по ходовата част това-онова, но по нашите пътища и джиповете страдат та какво остава за нас..., ако решиш да вземеш Бравата запиши си час във Фиат и направи пълен преглед, ще ти излезе максимум 50 лв. и ако е ОК купувай. Колата си струва, а както каза и някой от колегите по-горе ако е 1.8 16В ще удариш "кьоравото", в краен случай 1.6 16В, но по мое лично мнение не взимай 1.4 12В не се води сполучлив мотор, а и конете са малко малко за това купе.Айде успех
Коментар
-
А как да го проверя?Ходих на диагностика в Ауто Италия и там ми казаха, че колата си е наред.Имало вероятност, макар и много малка, борда да не е наред.А разхода се променя-при едно и сащо каране, веднъж гори 7 / 100, а веднъж 12/100.Скъп ли е ремонта на инжекциона, ако се окаже че проблема е там?Mitko написа:@mitakaКолега, провери всичко по инжекциона преди да се хвърлиш на най-скъпото. Компютърът е последното нещо което би се провредило в една инжекционна система.
Коментар
-
Мотора за празния ход го чистих вече, катализатора сам го махнал, бензиновата помпа я смених, заедно с бобината , кабели, свещи, всички филтри, термостат. На колектора имам лепнато нещо което прилича на място за датчик с резба, но в резбата няма нищо(там има дупка).Освен да изпуска оттам.Някъде из форума прочетох че на двигател 1,4 имало още един датчик освен ламбдата и сигурно тази дупка е за него.Мойта е 1,6 16В, но като я взех беше със сменена цялата генерация отдолу.Mitko написа:Нещата от които може така да куца разхода са все такива които трудно могат да се хванат на тестер:1. Засмукване на въздух2. Мудна ламбда сонда. Може да е и проблем по изходния колектор в следствие на който газовете излизат преди сондата и тя не ги отчита. Имахме подобен проблем с едно Браво3. Повреден мотор за празния ход4. Подпикаващ инжектор5. Проблеми с горивната помпа и/или налягането на горивото6. Ако имаш катализатор го махни.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар